2011年7月25日星期一

7月哈囉喂 - Glasgow Zombie Walk (2011年7月24日)


Halloween? 未有耐!  

"Zombie Walk" 其實係一班人化恐怖妝扮成喪屍喺街上行來行去~

點解? just for fun 囉!

 據聞Zombie Walk 係源於美國~
發展至今好多歐洲國家、英國各個唔同城市都有人搞Zombie Walk!
今次Glasgow 依個規模並唔算大......

 不過老公認識是次Zombie Walk 既搞手,所以我地去"探班"!

P.S. 後來發現"喪屍隊伍"兵分兩路 - 有一咋留守Glasgow West End,所以Glasgow Centre 既喪屍少咗"屍數"~

原本我同老公都打算玩埋一份架!

 我同老公d"勞作"手藝唔錯架嘛! (Halloween 2009 )

可惜撞正老公上星期出trip,無時間準備costume 同化妝......






真係服得佢地好緊要!  

尋日天氣超級酷熱,George Square 曬到阿媽唔認得......

地下曬到熱辣辣佢地都可以玩瞓地,煎哂魚啊!!!!!!!

 喪屍們好入戲架,行路行到跛吓跛吓,仲一路行一路嚇經過既途人!

 路過既途人都好好奇,有個男人仲問老公......

路過男: What is this?

老公: It's a "Zombie Walk".

路過男: What's a "Zombie Walk"?

老公: erm......people pretending to be zombies and ......walking.

    

 行行吓成班喪屍竟然八卦停低睇街頭賣藝!


成班喪屍當中,我覺得以下依幾個化妝最好......

 佢本身個樣唔洗化妝已經好似zombie!

 有無見過喪屍去超市買野?

 佢塊爛面化妝化得好好!


 天氣炎熱,街上有人派免費飲品宣傳,成班喪屍一人一罐,搞笑!


天氣實在太太太太熱~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我跟咗佢地行大半粒鐘已經頂唔順......

 一條友閃咗去放血!





9 則留言:

  1. 呢個活動好搞笑又可愛 最得意係果位喪屍朋友去超市買野 哈哈 
    [版主回覆07/27/2011 00:15:00]咪係! 邊有見過喪屍抽住超市膠袋架?
     
     

    回覆刪除
  2. 真的好好玩, 又恐怖又攪笑 如果晚上出動 ,更加刺激
    [版主回覆07/27/2011 00:14:00]日光日白完全唔恐怖! 搞笑多d~
     
     

    回覆刪除
  3. 日光日白咁猛呀
    [版主回覆07/27/2011 00:11:00]嚴格來講佢地係"屍",唔係鬼喎!
     
     

    回覆刪除
  4. 我鍾意妳件衫好靚
    [版主回覆07/27/2011 00:11:00]哈哈~~~ 因為紫色嘛!
     
     

    回覆刪除
  5. 精彩 呀 啲喪屍! 
    [版主回覆07/27/2011 16:50:00]如果老公唔係之前出trip 既話,我唸我地扮得仲加好!
     
     

    回覆刪除
  6. 《Ka MaN 日記》2011年7月26日 下午5:11

    melb 幾個月前都有類似的 zombie walk...
    我嗰日約咗 friend 食 dinner 向 city 個車站等 (朋友仔夜放工先 join 我地)...
    有幾個岩岩落火車....仲要成口血架..
    佢地仲要周圍搵人比佢攬...
    好多人(包括我)都比佢地嚇到大叫...
    後尾我 friend 同我講嗰 d 係糖漿..
    同嗰班人每個月都會去唔同嘅區嚇人..!!
    [版主回覆07/27/2011 16:49:00]係呀~ 爛面果個女仔都同我講話佢用糖漿整塊面架!   附近有烏蠅或蜜蜂就大鑊嘞!
     
    西方國家越來越流行玩zombie walk!  不過佢地每個月都去咁犀利!!!!!
     
     
     
     

    回覆刪除
  7. 我都覺得你去放雪爽D~

    回覆刪除
  8. people pretending to be zombies and ......walking <=== 我好想比個 "like" Mr.T  
    [版主回覆08/11/2011 19:10:00]我服咗問果條友就真!  話明係"Zombie Walk",就故名思義自行想像係乜來啦!!
     
     

    回覆刪除
  9. 所以咪要like囉,Mr T既解釋真係清楚又直接,條友冇理由唔明啦卦唔(除非佢係白痴) 
    [版主回覆08/13/2011 21:06:00]我唸經老公一番講解,佢應該明白嘞啩!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...