2011年7月24日星期日

煙鱒魚火箭菜蕃茄沙律

快手又清新既好味沙律!

 原本唸住加埋牛油果......點知切開個死人牛油果係爛既!!

1. 火箭菜洗淨瀝乾備用。

2. 車厘茄洗淨瀝乾,切半和火箭菜撈勻。

 3. 煙鱒魚魚柳用叉搗成塊。

 可用煙三魚代替煙鱒魚!

4. 煙鱒魚混入火箭菜和車厘茄中,最後淋上extra virgin 橄欖油和新鮮檸檬汁,用黑胡椒和海鹽調味,拌勻即成。




10 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆07/27/2011 00:19:00]
     
     

    回覆刪除
  2. 哩個我鐘意呀﹗如果個牛油果無爛﹐加埋落去仲正 。
    [版主回覆07/27/2011 00:21:00]真係激死我呀!!!!
     
    一pack 2個牛油果......竟然2個都係爛既!!!
     
     

    回覆刪除
  3. 正呀!我好鐘意有火箭菜既沙津,再加埋蕃茄仔一流
    [版主回覆07/27/2011 00:19:00]我最鍾意用火箭菜做沙律架!
     
     

    回覆刪除
  4. 我買到啦citysuper33元.我沒有醋,,唔知百佳有沒有
    [版主回覆08/05/2011 01:33:00]
    妳買到咩呀? extra virgin olive oil??  extra virgin olive oil好多地方都有得賣果喎!
     
     

    回覆刪除
  5. 可以用lemon汁代替醋嗎?
    [版主回覆08/05/2011 01:34:00]依個係用檸檬汁唔用醋架! 妳係咪將依個食譜同鴨果個撈亂咗呀? http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=28322
     
    鴨果個先用意大利醋!
     
     

    回覆刪除
  6. 我有晒材料.我買什麼肉來整好呢,雞定牛好呢
    [版主回覆08/05/2011 01:36:00]我依個用煙鱒魚,搵唔到煙鱒魚可以用煙三文魚~
     
    如果妳想用雞或牛,可以試吓依個食譜: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=65490
     
     

    回覆刪除
  7. 爛牛油果﹗
    [版主回覆08/05/2011 21:20:00]最激鬼氣係 - 一包2個牛油果...2個都係爛既!!!!!
     
     

    回覆刪除
  8. haha整左啦.夜d post,好苦呀d菜
    [版主回覆08/06/2011 19:47:00]唔靚或唔新鮮既火箭菜先會苦架! 新鮮既火箭菜好香有陣好peppery 既味道~
     
     

    回覆刪除
  9. 我整e個,不過係台灣腸來.我買到olive  oil 不過唔見意大利黑醋,不過e家唔洗住
    [版主回覆08/06/2011 19:41:00]雖然兩個沙律都係用火箭菜,不過依個還依個,鴨肉果個還果個; 依個係用檸檬汁,果個係用意大利黑醋,唔係用檸檬汁代替黑醋,而係兩個唔同沙律來!
     
     

    回覆刪除
  10. 有芝麻味,,反而想試下芝麻菜
    [版主回覆08/07/2011 18:44:00]依度芝麻菜多數混咗其他沙律,無特別留意過係咪真係有芝麻味....
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...