2011年7月8日星期五

暴雨後陽光 (2011年7月8日)

今日小妹心情原本非常之唔靚!
雖然今日陽光柔和天朗氣清,但我既心境就刮著狂風暴雨!!

連V媽媽 + 我粒"開心藥"Mr.T 連番又呵又氹都制止唔到我心裡面既8號風球......8號啫,

仲未到10號! (不過唔係佢地激親我喎! )


至於係咩事 + 邊個激親我......衰野就唔好講嘞!

(其實我都唔知果個人係邊個來!!?!  哈哈~~ 只係知道佢好衰! )

 中午郵差叔叔為我帶來咗"陽光"......

 blog 友gimama 由香港寄來既大禮!

 gimama 知道我剛剛開始食花齋,寄來2本素食書供我參考!
以後齋期我依隻食肉獸就唔洗搲爆頭唸煮乜野齋菜嘞~

 gimama 見我童心未泯(即係大唔透! ),送我一本可愛熊bear bear 書;

 雖然身在蘇格蘭,不過gimama 從我網誌睇得出我絕對愛國 ,再送我一本關於共產黨體制既書!

 仲有1碌gimama 冒住黃雨出街買來送我既麵粉棒!
據聞麵粉棒既凹凸設計,就算麵糰較濕都不黏棒架! 等我快d試吓先~


 仲有一張靚靚Thank you card~ (不過唔比大家睇裡面寫咗乜東東! )

gimama~ 雖然認識妳既時間唔長,

不過好感謝妳既細心 + 平時充滿關心既留言!


當然仲要多謝妳依份窩心既禮物,

希望今年返香港時有機會同妳見面啦!


10 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆07/11/2011 17:20:00]
     
     

    回覆刪除
  2. 兩本齋書係<十四樓廚房 熙媽>介紹o架! 自從開始學識睇 blog 真係令我增廣見聞,大開眼界! 好多謝大家無私分享! 有好嘢一定要繼續傳開去啦! 縫熊志係一本好有 heart 嘅書,妳慢慢細味啦! 做人最開心係可以永遠保持有童心!好 sweet 喎! 國情2,係我好朋友睇完<建黨偉業>之後大力推薦要睇嘅一本好書! 我估妳一定會睇哩套戲啦! 想睇埋國情 1 再話我知啦! 妳用過枝麵粉棒棒就教吓我點樣先可以發揮到佢嘅長處啦! 好呀,好呀!妳番嚟香港話我知! 不過唔好約我去食蛇蟲鼠蟻喎!!
    [版主回覆07/11/2011 17:19:00]Blog 真係一個好好分享同交流心得既地方呢!
     
    做人最開心係可以永遠保持有童心 </// V媽媽唔係咁睇! 佢覺得我同Mr.T 好低能就真!!
     
    <建黨偉業>一定會睇! 不過唔知英國依邊會唔會上? 而且如果配咗英文就唔洗預我,我留返返香港時買DVD! (我唔鍾意睇配音片既! 寧願睇字幕都唔要配音!! )
     
    哈哈~~~ 枝麵粉棒係妳介紹我用果喎! 應該我請教妳就差唔多!!
     
    放心~ 我唔會約妳去食蛇蟲鼠蟻既!  我唸除咗Mr.T 之外,根本唔會有人陪我去食依d另類食物!
     
     
     

    回覆刪除
  3. 可以識到一個細心既Blog友真係好幸福呢
    [版主回覆07/11/2011 17:11:00]妳都係一個細心又對我好好既blog 友啊!
     
     

    回覆刪除
  4. 香港書展2011 年度文學作家西西 http://hk.news.yahoo.com/blogs/bookfair/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%9A%84%E8%AA%AA%E5%A4%A2%E4%BA%BA%E8%A5%BF%E8%A5%BF-20110705.html 這就是縫熊志的作者!
    [版主回覆07/11/2011 17:10:00]Thanks Rita! 原來係佢~ 本"縫熊志"好搞笑,竟然係一本歷史書來!!
     
     

    回覆刪除
  5. 你有個對你0甘細心﹑0甘體貼既blog友真係幸福呢 ﹗
    [版主回覆07/11/2011 16:56:00]我好多blog 友都好體貼細心,個個都對我好好!
     
     

    回覆刪除
  6. 我都好期待你下一歺食素會煮乜.我準備學下嘢
    [版主回覆07/11/2011 16:56:00]星期五(15號)齋期呀!
     
     

    回覆刪除
  7. *×◆..嘉b`*PINKY× || °..“2011年7月9日 上午11:05

    ^____^你BLOG友好細心呀
    [版主回覆07/11/2011 16:55:00]我有好多blog 友都好細心 + 對我好好架!
     
     

    回覆刪除
  8. 話你知...我噚晚打左成段留言俾你正準備send時!! 我部腦竟然"soup"  一野咁熄左.. 嬲到我呢!!!!!! 好明顯我今日已經唔記得左想講咩喇..
    [版主回覆07/11/2011 16:54:00]我感同身受啦 - 因為我屋企都有一部咁既laptop!  成日用用吓突然自動restart,一係就BSOD,我試過嬲到一野打落部laptop 度整到隻手指腫咗.....   不過屋企仲有其他3部laptop,而家非必要要用某software 都唔會開果部衰野來用!
     
    妳記得想講乜時記住話我知喎!
     
     

    回覆刪除
  9. 塔羅女神-王姬2011年7月12日 上午9:11

    好期待你參考完 素食書 介紹的花齋食譜呀!因為我初一,十五都會食齋架
    [版主回覆07/14/2011 03:13:00]雖然唔多,不過我之前都有煮過齋菜: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/index?l=f&id=17
     
     

    回覆刪除
  10. 又窩'心又開心呢 !
    [版主回覆07/16/2011 03:23:00]係呀~ blog 友好sweet 呢!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...