2013年4月26日星期五

養生蘋果醋


我從小自恃食極唔肥,一直放肆地如恐龍般暴飲暴食;
Mr.T舊年去咗南下工作大半年,我成日一人前食無定時,
期間我又經常舟車勞動南下北上.......
最終舊年9月
中我開始有胃酸過多!
經常有好多胃氣,尤其食完野之後,
成日覺得喉頭有野頂住好唔舒服,有時仲覺得抖氣唔順~


情況時好時壞,我以為只係暫時性,所以一直都愛理不理,
姑仔係醫生,期間問過佢意見,
佢介紹咗我食一種成藥,但成效不大!

一直拖到聖誕前我終於頂唔順走去睇醫生,
食咗2星期醫生開既藥,情況有好轉,
不過2星期後停藥,又再開始唔舒服......


Mr.T見我睇完醫生仍然唔舒服,
幫我research過話胃酸過多可以試吓飲醋~
仲飲醋? 咁咪酸上加酸?? 唔明白咩原理,唔敢試!
我一向都少食酸野,有胃酸過多之後就更加唔敢食......

早2星期初一我食素餃子,我食餃子習慣一定要沾醋~

見樽餃子醋剩返唔係好多,素餃子又包多咗,
於是連續2日食素餃子時盡快攪掂樽醋,神奇既事發生嘞......
依兩日食完多醋餃子後,條氣幾個月來前所未有咁舒暢!
難道醋真係對胃酸過多有幫助? 令我心思思想試吓飲果醋~

上網做一輪research,發現有好多唔同講法........
有人話胃唔舒服或胃酸過多,不宜飲果醋;
但亦有好多人話果醋對胃酸過多好有成效喎~
原理係 - 醋本身雖然係酸性,
但進入人體
燃燒後既產物會變成鹼性,
可以平衡返胃中酸鹼度,終於明白箇中原理!
雖然現時醫學上未正式確認醋對
治療胃酸過多有成效,
不過就見到好多飲過果醋既人都話有效,
而醋又一直被標榜成健康食物,再加上我食餃子既經驗,
我認為可以一試飲果醋!



買咗大枝台灣出產蘋果醋......


1:5份量加水稀釋~ 充滿蘋果香,
味道似酸
微既蘋果汁,非常好飲!

咁飲
果醋對我既胃酸過多有無效呢? 我肯定有!
每日食完午餐我都飲一杯稀釋蘋果醋(一日一杯
)
由開始至今日未夠2星期,雖然仲未斷尾,
不過已經再無胃氣 + 抖氣唔順既問題~



飲用蘋果醋除咗幫到我既胃酸過多之外,仲有好多其他好處:
- 蘋果酸具殺菌功效,能清洗消化道,有助排除關節、血管及器官的毒素;
- 果膠能幫助排泄; 磷有防腐功效; 鉀能滋潤細胞及平衡鈉含量;

-
除油膩幫助食物消化 + 吸收,有助控制及調節體重;
- 調節血壓、通血管、降膽固醇功效;
-
有助治療關節炎、痛風症;
- 強健腎臟; 減輕喉部疼痛、痕癢及發炎的不適; - 預防傷風感冒,令呼吸暢順; - 預防防皮膚乾燥、美膚養顏~

飲用蘋果醋有咁多好處,我會持續依個呷醋習慣!

無論有無胃酸過多,大家都不妨試吓吖~


Photobucket

16 則留言:

  1. Hey Chef V, is the Taiwanese prodcut with mother? If not, you may try the ACV with mother! The benefits of mother are far more effective than the clear vinegar!!! Cheers, K
    [版主回覆04/27/2013 20:08:16]no~ it's clear vinegar, not with mother. in fact i think the taiwan products i can find in Scotland are all without mother.......thank you for your information! may try the one with mother if i can find it here.

    回覆刪除
  2. 又學到野啦,昨晚因為search咖哩煮法,偶然發現你的博客,你雖說業餘為興趣,不過製成品看上去真的很正,賣相一級棒~~~我也很喜歡煮野,不過在HK這個生活節奏急速的城市,大多數都是但求就手的煮一餐,沒有那麼專業,準備那麼多香料。所以特別羡慕你的說~~~加油啊,可以出食譜哈~~
    [版主回覆04/27/2013 20:05:22]只係分享自己經驗啫!
    多謝讚賞~ 其實而家咁既時勢,有邊度生活節奏唔急速架? 但人總要休息,休息既時間花多少少時間心思煮一餐,都不失為一個relax既方法啊~

    回覆刪除
  3. my husband has acid reflux -- he coughs very often (he feels there is something in his throat). He has troubles after eating strawberries and kiwis (acid fruits).
    [版主回覆04/27/2013 20:00:02]same symptoms as me! got GP referral to check my throat 2 wks ago and everything is fine. it's worth to give apple cider vinegar a try!

    回覆刪除
  4. 講到gum 好搞都我都想買返支試試
    [版主回覆04/27/2013 19:55:14]唔係我講到咁好架! 果醋效用既資料網上有好多,醋一直都被視為健康食品~

    回覆刪除
  5. 攞正牌成日呷醋,正呀!
    [版主回覆04/27/2013 19:53:41]依種健康醋多呷無妨呢!

    回覆刪除
  6. V妹妹, 我想問吓係邊暑買架! 我長年都有間歇性胃氣架!
    [WING回覆04/28/2013 11:29:56]下次出去揾下先, Thx!!!!!!
    [版主回覆04/27/2013 19:51:44]Wing兄~ 我喺中超買架! 其實唔一定要買台灣入口既,英國有d健康食品店都有Apple Cider Vinegar 賣,不過我唔知味道 + 飲法係咪一樣? 如果你想買台灣既但你果邊中超搵唔到,你可以去依個英國台灣食品網order: http://www.taipec.com/store/pc/home.asp (全英送貨架!)

    回覆刪除
  7. 哦.原來係咁
    [版主回覆04/29/2013 05:05:23]係醋一直都係健康食品先啱! 唔係酸~
    [版主回覆04/27/2013 19:45:39]酸本身一直都係健康食品!

    回覆刪除
  8. 我都要試吓, 因為我都有胃酸過多嘅問題, 而家食緊西藥, 一停就唔太舒服 :(
    [版主回覆04/27/2013 19:44:50]聽網友講胃酸過多好難斷尾,一直係咁食西藥(應該係制酸劑)真係唔係長遠辦法! 我個人經驗真係好值得試吓! 希望對妳都會有幫助啦~

    回覆刪除
  9. 我都想試下,酸酸的好開胃
    [版主回覆04/27/2013 19:41:15]我個人覺得就算無胃酸過多都值得一試! 一來有益,二來真係好好飲!

    回覆刪除
  10. 睇嚟返香港都要買返支呷下先...我都好多胃氣, 成日頂住頂住...
    [版主回覆04/29/2013 05:06:53]好好飲架! 我平時只飲茶 + 清水,但我都鍾意咗蘋果醋~

    回覆刪除
  11. 我都想試下~
    [版主回覆04/29/2013 05:05:58]試吓吖~ 幾好飲又有益!

    回覆刪除
  12. Hi Mrs. T, 好耐都無留言啦! 我之前有好多胃氣,最近去照胃鏡,醫生話我有胃酸倒流,原因是胃與食道之間的肌肉鬆左,所以導致胃酸倒流。我仲諗緊有咩辦法去改善,等我試吓蘋果醋先!!
    Queenie
    [版主回覆04/29/2013 05:04:58]係呀~ 賁門括約肌鬆咗係其中一個胃酸倒流既原因,我唸亦係難斷尾既主因! 妳不妨試吓飲果醋吖,希望對妳都會有幫助啦!

    回覆刪除
  13. 甘你要快D好番...要食食食同食架麻....
    [版主回覆04/29/2013 21:27:33]已經好返好多嘞! thank you~ 不年紀有返咁上下,都係時候要節制一下!

    回覆刪除
  14. 咦?! 我胃氣都好勁架喎等我搵支試下先
    [版主回覆04/29/2013 21:26:15]果醋係有益既,而且幾好飲~ 不過要注意份量啊!

    回覆刪除
  15. 我男朋友個胃都唔好.
    我都應該幫佢搵定枝先
    [版主回覆04/29/2013 21:25:00]其實最好都係先去睇醫生,攪清楚係咩問題先! 而且飲果醋都要注意份量啊!

    回覆刪除
  16. 如果飲落又鍾意飲的話,不妨自己浸,分量係一份水果、一份冰糖、一份醋,如果水果本身較甜就減d糖,想果味香d就放多d水果,一般浸四個月就飲得,不過我會浸半年以上,浸耐d又好飲d^^
    [Ghosy Lei回覆06/15/2013 17:26:17]只係收到響其他BLOG的回應通知,自己個BLOG就冇喇~
    [版主回覆06/13/2013 23:02:03]講解得好清楚! 唔該哂Ghosy~ 等我得閒去中超買樽糯米醋試吓先!

    另外一問...我想問妳收唔收到回應回覆電郵通知?
    [Ghosy Lei回覆06/13/2013 12:52:20]浸水果醋同醃鹹柑桔一樣,唔可以有生水,整蘋果醋的話我會洗淨抺乾,去皮去核切件後直接加醋;如果係其他唔駛切的,一係抺乾,一係用熟水洗多兩次~~~只要冇生水就ok
    加醋浸的話,唔駛一層一層舖上去,因為d冰糖都好快溶哂。
    [Ghosy Lei回覆06/13/2013 12:43:47]一份係以重量黎計,各一斤咁上下
    醋一般都係用檽米醋,鍾意可以用陳醋
    如果唔想用醋,可以一份冰糖一份水果,好似醃鹹柑桔咁一層層放,咁水果慢慢發酵成醋,但時間比較耐,起碼要放一年以上先有得飲。
    [版主回覆06/12/2013 20:05:42]都好喎! 請問一份意思係咪同等重量咁解? 仲有請問用咩醋比較好? tks~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...