2013年4月18日星期四

手撕風雞腿 (附風雞腿做法)


做法參考自Jacky Yu、Carol自在生活 + 毛毛媽的廚房~


1. 新鮮走地雞腿3隻洗淨用廚房紙徹底抹乾,掃上玫瑰露。


2. 放在架上吹乾。


3. 1.5湯匙粗岩鹽、花椒粗1湯匙和五香粉2茶匙以石盅搗碎拌勻。


4. (3)的五香花椒鹽以白鑊炒出香味,待涼備用。


5. 將五香花椒鹽均勻地抹在雞腿上,盡量避免互相重叠,封好放在雪櫃普通格醃3天待入味。


6. 期間每天反轉一下轉換位置。



7. 3天後用廚房紙吸乾雞腿滲出的水份,再用棉繩綁好。


8. 將雞腿吊起在陰涼通風處風乾約一星期至雞皮乾爽泛油。
(依個時候你會發現雞腿比新鮮買返來時細隻咗好多......
)

9. 有陽光就最好曬太陽! 無陽光都要吊起吹風~

10. 做好的風雞腿先以溫水沖洗淨,放在碟上灑上少許紹酒和糖,隔水大火蒸20分鐘

11. 蔥絲鋪在碟上,將蒸好的風雞腿撕成雞絲放在蔥絲上,淋上蒸雞的汁即成。吃時將蔥絲和雞絲撈勻同食。



Photobucket

6 則留言:

  1. 依味風乾雞腿一定好食啦,要咁好花時間整
    [版主回覆04/22/2013 18:04:19]唔知呀...等我買到鴨肶整時先研究
    [ok回覆04/22/2013 11:20:24]我都好鐘意食腊鴨肶呢!!
    但係咪都係一樣做法架?只係材料唔同?
    [版主回覆04/19/2013 20:16:50]我覺得用鴨肶整的話應該會更加好味! (即係腊鴨肶!!)
    [ok回覆04/19/2013 09:56:30]打錯字...要花咁多時間整先對

    回覆刪除
  2. 呢個喺功夫+好有heart嘅菜....
    [版主回覆04/19/2013 20:15:16]其實只係要時間等醃等吹/曬啫,功夫其實無乜啊!

    回覆刪除
  3. 你好有心機。
    [版主回覆04/22/2013 18:03:39]其實都無乜! 醃 + 吹/曬基本上都唔洗點理佢

    回覆刪除
  4. 訓前都係唔好睇妳既blog
    [版主回覆04/22/2013 18:02:55]提醒過妳好多次啦!

    回覆刪除
  5. 呢個菜 really consumed time, but it is a 好有heart嘅菜! Lucky man Mr. T, have a superwomen wife:-)

    Peggy
    [版主回覆04/29/2013 21:33:52]Thank you Peggy! actually it's very easy to make~

    回覆刪除
  6. 美樂人生 Wwai Wai's Piano2013年4月29日 上午4:37

    Woh, 一定好好味啦!但由整至食要等幾天呀!
    [版主回覆04/29/2013 21:33:18]味道似"腊雞"~ 至於要吹幾多日要視乎天氣啦,天氣乾燥d會快d,最好有太陽,無太陽就要吹多幾日...總之見到雞肶收縮 + 表面開始泛油就ready!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...