2013年4月4日星期四

Leftover Shepherd's Pie (英式牧羊人批)


Leftover Shepherd's Pie - 顧名思義係剩菜羊肉來做既~
復活節食剩既燒羊腿肉來做依個就啱哂!

1. 預熱焗爐190C。

2. 吃剩的燒羊腿約600g切成丁。(剁幾碎隨自己喜好!)

3. 洋蔥和紅蘿蔔各1個切丁備用。


4. 薯仔2-3個去皮切丁,放入滾水中煮10至15分鐘至熟,瀝去水份,加入牛油、牛奶、海鹽和黑胡椒搗成蓉,放涼備用。


5. 鍋中燒熱油,下洋蔥和紅蘿蔔,以中小火慢慢炒至變軟。


6. 下(2)的羊腿肉丁和蔬菜兜勻; 再下3湯匙麵粉
兜勻。


7. 下
Tomato Puree 3湯匙李派林喼汁1.5湯匙、牛肉清湯400ml和紅酒120ml拌勻煮滾。


8. 蓋上鍋蓋轉小火煮15至20分鐘。


9. 將(8)放入焗盆內。


10. 將(4)的薯仔蓉放入唧袋內,在(9)上唧出花紋薯仔蓉。


11. 放入焗爐內焗25至30分鐘,至薯蓉金黃微焦。


12. 上碟後灑上少許切碎parsley即成。





Photobucket

6 則留言:

  1. 好正,好想試,但我唔食羊的,可否用牛肉或雞肉代替呢?
    [版主回覆04/05/2013 04:11:35]可以! 如果用牛的話就叫做cottage pie,材料都係一樣~
    如果你用食剩燒牛肉就同上面(8)一樣煮15至20分鐘; 但如果你用生免治牛肉的做的話,(8)就要煮45至50分鐘左右先會入味!

    回覆刪除
  2. 明白,唔該晒
    [版主回覆04/06/2013 02:48:02]唔洗客氣啊!

    回覆刪除
  3. 蕙食廚房 - Cat's kitchen2013年4月4日 下午9:15

    薯蓉好味
    [版主回覆04/06/2013 02:44:04]唔一定~ 我都食過好難食既薯蓉

    回覆刪除
  4. 我鐘意薯蓉呀!
    [版主回覆04/06/2013 02:39:09]乜妳淨係見到薯蓉?

    回覆刪除
  5. 心心碟好靚!

    回覆刪除
  6. 嘩,好正啊,見到就好想食啊!
    [版主回覆04/08/2013 01:01:30]Thanks Connie!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...