2010年2月17日星期三

我們的情人節撞正年初一 (2010年2月14日)

今年既大年初一剛好同時係西方情人節,真係非常咁難得啊!!!1775465354.gif image by veronica_tsim

早在1月中,當老公發現依個事實既時候好似好煩惱咁款......

 老公: 不如我地Valentine's Day 果個weekend 去Rome 咯?  (果時仲未決定幾時去羅馬!)

_1651.gif image by veronica_tsim 我: 緊係唔好!!!!!!!!!!!!!! (我好大反應!!)

_1273.gif image by veronica_tsim 老公: 同佢地講(6299)話我果個weekend 前後先請到假咪得囉! (老公以為我怕6299唔鍾意......)

_523.gif image by veronica_tsim 我: 緊係唔好!!!!!!!!!!!!!! Valentine's weekend book holiday 貴呀!!!!!

 我: 好老實我完全唔mind 年初一返去6299度拜年喎! 一來返去有利是逗; 二來情人節62餐館要早d開門,返去都係返一陣啫; 三來我知你一定會同我慶祝既! 嘻嘻~~~

 老公: 咁又係喎.......
其實難得有個咁特別既情人節~th134.gif image by veronica_tsim 有乜好介意呢? 下一個大年初一撞正情人節要38年之後(2048年) - 下一次之前我地有37個情人節可以二人世界啦!

11_2_100.gif image by veronica_tsim 我地喺羅馬已經食咗一餐超級浪漫既dinner 提早慶祝情人節~ (仲未執哂相,所以未出blog!)

 老公上星期五(2月12日)放工時,送咗我一大札香水百合配蘭花 + 白玫瑰~

 
情人節正日香水百合終於開始開花嘞!

大年初一我地就攞住2底蘿蔔糕 + 年糕去6299屋企派利是 - 派比大伯 + 姑仔......

我逗咗3封大利是返來!

(單丁果封係來自一位雲英未嫁既長輩,不過佢習慣年年都派利是比我地! 本來依封利是應該係我 + 老公兩份分,但老公好慷慨成封比哂我!! 呵呵~~~~ )

6299餐年飯都好豐富吓!  但我無影相~ 就憑我記憶回憶吓有乜野食啦......

花膠魚翅煲老雞, 冬菇花膠炆原隻鮑魚, 發財豬手, 白切雞, 唔知咩醬排骨, 蝦仁炒蛋, 吉列三文魚柳, 吉列豬柳, 炒芥蘭......應該係咁多~

我食咗好多鮑魚、花膠 + 豬手,仲食咗2大碗白飯!  搞到夜晚都好鬼飽飯都唔想煮......

老公整咗個最拿手既愛心火腿芝士奄列比我~   (咪睇佢其貌不揚呀! 查實好好食架!!)
奄列係一樣永遠老公整得比我好既食物! 所以食親奄列都要老公整~_2145.gif image by veronica_tsim

老公今年送比我既情人節咭~

 我: 邊個來架? 你外面條女呀??

_1284.gif image by veronica_tsim 老公: 係妳來架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 我: 我邊有咁索呀?? 對眼大到好似外星人咁; 個口咁細一睇就知食好少野.......

_1282.gif image by veronica_tsim 老公: 妖~ It's called "style"!! 畫吓唔同style 嘛~~~~

  似我嗎? (老公d"畫功"真係越來越犀利啊!!!!!!! )

 
杯野飲仲有煙喎!!! (老公話果杯係咖啡......我唔飲咖啡果喎!  仲話個女人係我來!!!?!?!)

哈哈~~ 其實我係好鍾意張咭架!140698384_c.gif image by veronica_tsimThanks Hon~

孖T情人節肉麻Silly Talk

 我: HonHon~ 原來今年係我地第11個情人節喎!

 老公: 係呀~

 我: 你會唔會以後都咁鍚我? (懶嗲果隻~)

 老公: 唔會!

_1340.gif image by veronica_tsim 我: ..................................

_1652.gif image by veronica_tsim 老公: 唔會"咁鍚"......因為會仲加鍚多d!!!




27 則留言:

  1. 畫功真係越來越好呀! SWEET SWEET!
    [版主回覆02/19/2010 00:18:00]代Mr.T 多謝妳啊!
     
     

    回覆刪除
  2. 你都好勤力喎~整左咁多糕! 11個年頭~絕不簡單
    [版主回覆02/19/2010 00:18:00]依d糕一年先整一次,而且今年第一次整年糕,要練習吓嘛!
     
     

    回覆刪除
  3. so happy for you two :) sweet sweet forever :)
    [版主回覆02/19/2010 00:16:00]Thank you very much~  Happy CNY and wish you all the best for the year of the Tiger!
     
     

    回覆刪除
  4. 真係唔鬼低得你地 ! hehehehe !
    恭喜妳心想事成, 萬事如意, 甜甜蜜蜜 !
    香港好凍, 今朝市區得8度 jia  ~~~
    [版主回覆02/19/2010 00:16:00]唔低得......係正常既!
     
    我都祝妳新一年身體健康,日日笑口常開,事事稱心如意!
     
    係呀~ V媽媽都話香港好凍! 不過我地依度仲要凍多幾度呀........
     
     

    回覆刪除
  5. 你 hon hon 點會唔錫你,係越黎越錫,錫到你燶喎,日日都咁sweet,sweet過D蜜糖
    [版主回覆02/19/2010 00:11:00]係咪越來越鍚都唔緊要~ 最緊要係唔可以鍚少咗就得嘞!
     
     

    回覆刪除
  6. 喂﹐吉列豬柳都有好新潮呀下~ 哈哈哈﹗你做咩一口就話係出面條女﹖﹗ 你特登拋你老公整佢~ 不過真係幾似你架~ 我都係唔飲咖啡架﹗都唔鐘意陣味添呀~
    [版主回覆02/19/2010 00:10:00]仲有個吉列三文魚柳呢! 好似係因為99買咗包日本吉列粉,急不及待要試試......  不過99又確係炸得好鬼靚喎! 我都唸住買返包~
     
    飲既時候都唔係問題~ 我最怕飲完咖啡後個口一陣澀澀地酸酸地既味道........
     
     

    回覆刪除
  7. 你兩公婆真係 sweet 到呢.....
    [版主回覆02/19/2010 00:06:00]同妳 + 阿Rain 差唔多之嘛!
     
     

    回覆刪除
  8. 你老公真係好鬼勁架~ 張card好靚呀~ ^^  睇見你2公婆就開心~ ^O^
    [版主回覆02/19/2010 00:05:00]代我老公多謝妳讚賞!
     
     

    回覆刪除
  9. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年2月17日 下午7:26

    你地兩個甜屎人啦, sweet到呢....
    [版主回覆02/19/2010 00:05:00]

     
     

    回覆刪除

  10. 嘩這個火腿芝士奄列 , 如果係我 ; 有人用鮑魚都唔肯同佢換 , 唔 ......... 冧到入心 .
     
    [版主回覆02/19/2010 00:02:00]冧還冧........但我奄列 + 鮑魚都想要喎!!!
     
     

    回覆刪除
  11. 救命呀 ! 羨慕C人啦!!! 你們咁sweet我都好開心 !!
    [版主回覆02/19/2010 00:02:00]多謝五更! 我見妳咁戥我開心我都好開心呀!
     
     

    回覆刪除
  12. 個奄列巧正wor...
    [版主回覆02/19/2010 00:01:00]係好正架! 佢無漂亮既外表,但好有內涵 (火腿 + 芝士!)
     
     

    回覆刪除
  13. Gaileは林家歐巴桑2010年2月18日 上午1:03

    我仇年係第三年結左婚仲有利是收,而且62派俾新抱既利是可以balance我派比d小朋友仲有突,計落條數係有賺架
    Mr.T畫妳果幅畫好靚呀,好冧囉 妳對眼又唔係細,個咀又唔係,所以果個200%係妳啦...杯coffee係佢鐘意呀?妳唔鐘意咪將佢當茶囉
    大年初一老公送左我一盆仔我既至愛鬱金香同百萬心,而62個姪女送左一大札香水百合,而家係廳仲開得好靚
    [版主回覆02/19/2010 00:00:00]我都係第三年派利是 + 收利是~ 我地派既細細封,6299比既就大大封!  
     
    多謝~ 其實我好鍾意張咭! 不過覺得老公好似"美化"得我太勁......
     
    咩野叫做"百萬心"呀? 妳62姪女? 咁即係妳邊個呀??  我札香水百合開哂嘞! 好鬼香~~~~
     
     

    回覆刪除
  14. 好啱呀~ 我同老公都係第11個情人節~
    祝你同老公永遠sweet sweet~ 每年都更加鍚妳~
    另外遲咗~ 祝你新年快樂~ 身體健康~ 心想事成 ~
    再煮多d好餸同大家分享呀~ 嘻嘻~
    [版主回覆02/18/2010 23:56:00]我記得~ 我 + 妳都係舊年慶祝十週年架嘛!
     
    唔遲唔遲~ 有心唔怕遲! 大家咁話 - 最緊要身體健康!
     
    想煮年飯但姨媽到訪乜胃口都無哂.......不過我應該會聽晚開爐!
     
     

    回覆刪除
  15. LAM死人咩~~~你老公畫D畫真係好鬼靚,個奄列個樣唔差喎,如果我老公識整就好喇,我結左婚之後得爸爸媽媽派利是比我咋,所以你6299已經好好呀!!
    [版主回覆02/18/2010 23:53:00]Thanks Kelly~ 我都覺得老公畫畫越來越靚!   我睇過老公整奄列好多次,我都跟足佢既方法,但整出來硬係好乾! 老公整既就好潤好軟~~~~
     
    我結咗婚後唔洗V爸爸 + V媽媽再比利是我咯,因為我農曆年會寄支票返去比佢地,費事我比佢地佢地又比返我......d錢兌來兌去蝕匯率呀!! 不過V媽媽仍然每年農曆年習慣寄箱野比我~
     
    我6299對我唔錯既! 我見有d人話6299比利是個仔 + 新抱 - 自己仔就大封d,新抱就細封好多......但我果2封同老公果2封一樣架~ 而且之前2年99返咗香港過年都有照比!
     
     

    回覆刪除
  16. The card is nice, and we can feel that your hon hon's drawing is very good.
    I hope my hubby can cook something for me too.
    [版主回覆02/18/2010 23:41:00]Thanks YanYan~ yes Mr.T is very good at arts!
     
    haha~~~~ you may change your mind if you see my kitchen after Mr.T cooks for me!
     
     

    回覆刪除
  17. 好SWEET 呀!
    [版主回覆02/18/2010 23:37:00]Thanks honeybee!
     
     

    回覆刪除
  18. 你地真係好sweet!!!
    [版主回覆02/18/2010 23:37:00]Thanks Andrea!
     
     

    回覆刪除
  19. 張咭一睇就知係劃你啦,好靚呀仲多多錢都買唔到獨一無二tim.
    d Rose 好靚呀
    [版主回覆02/19/2010 00:21:00]妳咁醒!?!??!  我好鍾意張咭啊~
    札花主角係香水百合喎! 玫瑰配角來架咋~
     
     

    回覆刪除
  20. ur HonHon is sooooooooooo sweet....n i think u r actually much more prettier than the girl on the card!! i m busy wiv the production of my final collection, once its done then i will go home for 2 weeks 2 source accessories n shoes 4 the show in april....catch up wiv u soon
    [版主回覆02/19/2010 01:13:00]Hey Carol Happy CNY!  wish you all the best for the year of the Tiger!
     
    good luck for your final collection! oh yes ive seen some of them, they're beautiful!  
     
     

    回覆刪除
  21. 老公:老婆以後妳會唔會煮咁多嘢俾我食?
    V女:唔會.....
    老公:.......
    V女:因為以後會煮得更多更多更加多.....
    [版主回覆02/19/2010 18:17:00]蟻兄~ 你暗中spy 我地兩公婆呀? 你咁鬼了解我地既.....
     
     

    回覆刪除
  22. Gaileは林家歐巴桑2010年2月18日 下午3:59

    百萬心依盆d葉好似心心咁,所以取名百萬心,唔知台灣以外叫咩呢?不過我覺得佢有d似杏仁

    62個姪女就係老公堂姊,佢賣花架,所以每到過時過節佢都會攞好多花黎,真係慳唔少買花錢
    [版主回覆02/19/2010 18:16:00]OIC~ 妳覺得似杏仁........我覺得似西洋菜!
     
     

    回覆刪除
  23. 情人節我老公今年扮唔記得~
    [版主回覆02/19/2010 18:15:00]妳可以提吓佢架嘛!
     
     

    回覆刪除
  24. Mr T D 晝真係好得呀 ..... 其實你地2 個日日都係情人節啦... 鬼咁煙 UN ~~~
    [版主回覆02/19/2010 18:14:00]Thank you~ 我見到張咭都好surprised! 我知佢畫緊咭比我,但佢未完成之前唔肯比我睇~
     
     

    回覆刪除
  25. you both are so sweet!
    [版主回覆02/20/2010 23:16:00]thanks drm!
     
     

    回覆刪除
  26. 其實嗰杯係朱古力黎架~~
    [版主回覆02/21/2010 02:09:00]不過我連朱古力都好少飲.......
     
     

    回覆刪除
  27. 玫瑰+百合+蘭花依個組合幾特別喎,香港通常都係玫瑰+百合,配蘭花我都係第一次見,原來佢地都幾襯架喎~
     
    Mr.T啲畫真係好鬼靚  
    [版主回覆02/24/2010 08:09:00]老公話花店老闆話佢悶喎 - 買親都係百合! (老公喺果度買慣買熟~) 所以醒2枝蘭花過佢~ 不過話時話蘭花我之前都只係見過一盆盆架咋!
     
    之前我都知老公畫緊咭比我,但佢未完成之前唔比我睇~ 我仲以為佢又係畫大眼懶cute 果種卡通公仔呢......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...