2011年9月18日星期日

壯舉 (2011年9月18日)

今日我完成咗一項"壯舉" - 一日內整咗2個生日蛋糕兼送埋比2位生日既朋友!
倒塔咁早6.45am 就彈起身,刷牙洗面後7am 正式開工......
一前一後焗咗2個7吋海綿蛋糕;
待第二個蛋糕出爐後,我就開始為第一個蛋糕扮靚靚~

  第一個成品終於喺11.15am 完成!

跟手即時換衫化妝......

 因為約咗朋友12pm 飲茶慶祝生日!



8個大人 + 2個細路清哂成個蛋糕!!

 今次用咗返香港時買既朱古力筆畫朋友個樣~

公仔係出自Mr.T 手筆,不過正式用朱古力筆畫時被我簡化咗(好多)!

第一次整朱古力牌,估唔到咁容易整果喎!


 似唔似壽星女呢? 哈哈~~~~~ (朋友們話好似! )

食野時叫酒樓阿姐幫我地先雪住個蛋糕,

朋友話比酒樓阿姐知個蛋糕係我親手整既~

酒樓阿姐即時話: 哇~ 妳整架? 咁靚既! 妳好好手勢啊!! (哇哈哈~~)

壽星女男友最初以為個蛋糕係賣返來,我只自己整個朱古力公仔頭......( 哇哈哈哈!!)

飲完茶即時返屋企進行第二回合......

因為去飲茶前已經焗好咗第二個蛋糕,所以今回可以放慢些少手腳幫第二個蛋糕扮靚!

 再玩朱古力筆 - 今次整蛋糕圍邊既裝飾~

 第一個太貪心唧得太多! 失敗咗......

 第二個開始就好成功嘞!!

 第二個成品6.50pm 出世!

 又即時攞出去送比朋友......
餐廳女待應們讚我個蛋糕好靚~ 佢地仲問我係咪開餅店! (哇哈哈哈哈哈!)


經過13粒鐘V不停手兼不停腳,直踩完全無停過!
依個時候...我已經攰到V媽媽都唔認得!!

不過希望妳 + 你會喜歡我既小小心意啦~

Happy Bday my dear friends!


P.S. 蛋糕做法已改良~  請參考: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=25721





30 則留言:

  1. 真係好勁!!! 我俾個「叻」你!!! 我成日都覺得親手做出黎既心意禮品 比所有挑選既禮物更加值得珍惜!!! 因為每一個都係獨一無二既!!! 祝你既frd會感受到你既心意&更加珍惜你呢位好朋友!!
    [版主回覆09/19/2011 17:17:00]Thank you wind!  佢地好鍾意個蛋糕呀,見到佢地咁開心,我都好開心呢~
     
     

    回覆刪除
  2. 好勁呀~~~兩個朋友仔實勁開心!!!
    [版主回覆09/19/2011 17:16:00]Thank you 菲‧On!
     
    朋友們好鍾意d蛋糕,所以我都好開心呀!
     
     

    回覆刪除
  3. 一日2個Cake, 我都試過, 真係會攰到阿媽都唔認得.............
    [版主回覆09/19/2011 17:15:00]其實連整2個蛋糕對我來講問題不大~ 問題在於我未完成哂2個蛋糕,half way 就要暫停出咗街,之後返屋企完成埋一下半場後又再出街.....頻頻撲撲先係令我攰到阿媽唔認得既關鍵!
     
     

    回覆刪除
  4. Mrs.T真係好叻呀, 而且真係要讚下你整得好靚, 而且仲要係好新鮮 ,即整即食,一定好好味 ,朋友有幸收到你既心意一定好開心
     
    [版主回覆09/19/2011 17:10:00]多謝晶晶讚賞!
     
    我就係想送個最新鮮既蛋糕比朋友,所以先無早一日整定!  佢地鍾意個蛋糕,我都好開心啊~
     
     

    回覆刪除
  5. Mrs.T真係好叻呀, 而且真係要讚下你整得好靚, 而且仲要係好新鮮 ,即整即食,一定好好味 ,朋友有幸收到你既心意一定好開心
     

    回覆刪除
  6. 真的好靚! 收旦糕的朋友, 一定好感動!好開心!
    [版主回覆09/19/2011 16:50:00]Thank you chumama!  
     
    佢地好鍾意d蛋糕,我都好開心呢~
     
     

    回覆刪除
  7. 兩個蛋糕都整得好靚 朋友收到一定開心
    [版主回覆09/19/2011 18:52:00]多謝菲仔讚賞!   朋友們好鍾意個蛋糕,見到佢地咁開心,我都好開心呢~
     
     

    回覆刪除
  8. 我都要.........我都係今個月生日嫁....重係大壽添噃....hehe!
    [版主回覆09/19/2011 18:50:00]係呀? 提早恭喜靚婆婆年年有今日,身體健康繼續靚靚!
     
    E-cake 收唔收貨呀靚婆婆?
     
     

    回覆刪除
  9. 犀利呀 , 一日整兩個生日蛋糕 , 重係自己設計的 , 收到的朋友一定笑逐顏開了 !
    [版主回覆09/21/2011 18:57:00]Thank you ak!  見到朋友收到蛋糕時咁開心,我都好開心啊~
     
     

    回覆刪除
  10. 一日整兩個CAKE真係犀利呀, 不過見朋友開心你幾攰都抵啦
    [版主回覆09/21/2011 18:55:00]過獎嘞bv~ 其實最攰係2個蛋糕分開來整,中途出咗街,返屋企再整之後又再出街......頻頻撲撲先最攰!
     
    不過無錯 - 見到朋友收到蛋糕咁開心,真係好值得!
     
     

    回覆刪除
  11. 兩個蛋糕都好靚 如果我生日都可以收到妳親手整既蛋糕就好
    [版主回覆09/21/2011 18:53:00]Thanks Andrea! 如果第日妳生日時返來英國,我一定會整一個生日蛋糕比妳~
     
     

    回覆刪除
  12. 兩個蛋糕都好靚呀!!! 勁~~
    [版主回覆09/21/2011 18:47:00]Thank you Mandy!
     
     

    回覆刪除
  13. MRS.T~你整緊蛋糕真係好靚AR~~ 好似出面買個D R~~ 我之前都整過下~~點知失敗左~~ 不過我會再試下~~食到親手整既蛋糕~特別係個份心意~~ 做你朋友真係好ARR~~~因為睇到你為朋友既個份心^^
    [版主回覆09/21/2011 18:42:00]過獎嘞Win Win! 自家手作仔啫~
     
    其實我第3次整忌廉蛋糕先叫做成功見得呢!  第一次N年前無電動打蛋器,打唔起雞蛋,焗出來蛋糕中間有個大姑窿; 第二次用錯忌廉,一路抹忌廉一硌溶......
     
    試多幾次就一定會成功架嘞! 加油啊~
     
     

    回覆刪除
  14. Very professional!
    Mango looks so yummy! The cream looks so smooth!
    [版主回覆09/21/2011 18:36:00]Thanks 荔枝冰!
     
    actully the mango wasnt very nice, not ripe enough!
     
     

    回覆刪除
  15. Wow, V女你真係好叻呀!  十足十係cakeshop賣的cake!
    [版主回覆09/21/2011 18:33:00]Thank you very much Happy!
     
     

    回覆刪除
  16. 妳好勁呀
    [版主回覆09/21/2011 18:32:00]過獎嘞Karen~
     
     

    回覆刪除
  17. 勁ar!平時整一個已經好攰,你仲要整兩個~仲要整得咁令!
    第二個cake個塊happy birthday牌好令ar,係邊度買ga?未見過ge~
    [版主回覆09/21/2011 18:32:00]其實最攰唔係一次整2個蛋糕呀,係整到一半出街,返到屋企繼續整再出街......頻頻撲撲先最攰啊! 如果整好哂2個蛋糕先出街,應該會好好多!
     
    個Happy Birthday 牌應該係喺二記或信和樓上間烘焙店買既! 唔記得係邊間,不過一定係依2間其中一間架嘞~
     
     

    回覆刪除
  18. V 女 , 妳係得嘅 ! 
    [版主回覆09/21/2011 18:27:00]Thanks Maggie!
     
     

    回覆刪除
  19. 整得好靚呀!  你好有心呀!    我係你朋友實冧死! 
    [版主回覆09/21/2011 18:25:00]Thanks wawa!  生日一年一次,小小心意啫~
     
     

    回覆刪除
  20. 你真係可以去開餅店!   
    [版主回覆09/21/2011 18:24:00]過獎WingL! 自家手作仔來啫~
     
     

    回覆刪除
  21. 嘩 …. 你好犀利呀 … 真正馬不停蹄,   造 ( 餅 ) 嗰個開心 , 收嗰個開心 , 完全 感受到大家嘅喜悅
    [版主回覆09/21/2011 18:24:00]過獎嘞VIVI!  真係全日無停過啊~ 不過如果我一早整好哂2個蛋糕先出街就一定無咁攰......
     
     

    回覆刪除
  22. 一言為訂
    [版主回覆09/23/2011 18:37:00]
     
     

    回覆刪除
  23. 嗰d朋友收到妳整嘅精美蛋糕,一定會感到好感動同埋幸福啊!
    [版主回覆09/23/2011 18:37:00]我都係趁朋友生日表達一下小小心意~ 佢地開心我都好開心!
     
     

    回覆刪除
  24. 嘩,好正啊,做妳的朋友/家人真係有福氣,有口福又幸福
    [版主回覆09/23/2011 18:36:00]過獎嘞pp cute!  生日一年一次,希望家人朋友會喜歡我既小小心意~
     
     

    回覆刪除
  25. 你自己畫朋友個樣?!用朱古力?!太厲害了吧!好PRO呢!!!你學過畫畫?

    [版主回覆09/23/2011 18:35:00]過獎嘞你或我!
     
    今次我第一次用朱古力畫公仔牌,感覺其實唔太難掌握~
     
    至於朋友個樣係出自Mr.T 手筆,佢間中幫朋友畫漫畫肖像,Mr.T  都無學過畫畫,只係佢既嗜好來: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=65628
     
     
     

    回覆刪除
  26. 最令人讚嘆的是你畫得跟你朋友的臉很像啊~
    [版主回覆09/23/2011 18:29:00]多謝讚賞啊你或我!
     
     
     

    回覆刪除
  27. 你整蛋糕真係有一手呀~ 我整呢D有時會突然整到冇心機發燜憎~
    [版主回覆09/23/2011 18:27:00]過獎嘞妹妹妹!  其實我隔好耐先整一次,都係屋企人朋友生日先會手痕整吓,所以有時都會生疏 + 手忙腳亂呢.....
     
     

    回覆刪除
  28. Hi V 女, 我一路都有追看妳個blog, 妳常常寫到一些日常生活小事, 或是介紹一些新事物, 都會令人好有同感, 什至令我會親身去找下呢! 可能大家都是住在英國 , 會有多些共鳴呀! (不過我唔係住scotland, 我是住east midland Leicestershire). 今次是第一次留言給妳, 因為我是學做蛋糕初哥, 我見到妳的蛋糕膠盒好靚, 想問聲是在那裹買or 郵購的, 英國有嗎?
    還有一事.... yahoo 就快全面升級, 妳會否呢? 因有些擔心,我唔想冇得睇妳個blog 啊! Diven
     
    [版主回覆10/03/2011 06:15:00]妳好一丁,多謝捧場!
     
    蛋糕盒係我上次返香港時帶過來既,我唸英國應該無得賣,不過妳可以試吓依間,佢地有海外郵購,早前我訂自家月餅模都係搵佢地: http://www.orangebakingstore.com/
     
    我會升級 + 繼續寫落去~ 唔洗擔心 + 多謝支持!
     
     

    回覆刪除
  29. 朱古力牌劃得好靚!..請問個白色底是否一塊朱古力?
    [版主回覆04/06/2013 03:12:16]Thank you 莉莉!
    唔係呀~ 先畫啡色既部份,然後再用溶咗既白朱古力填滿

    回覆刪除
  30. 你用真朱古力定假朱古力整女仔樣?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...