2011年9月17日星期六

野生紅三文魚青瓜三文治 (Salmon & Cucumber Sandwich)

我好鍾意食依個三文魚青瓜三文治!


其實並唔係咩特別食物,英國幾乎每間超市都有得賣~ 不過......

唔知點解依個超市三文治總係用brown bread 或燕麥方包?

兩種我都唔鍾意 ,我鍾意白方包!

 1. 阿拉斯加野生紅肉三文魚1罐(180g),隔水並用叉搗碎。


 2. 加入新鮮切碎parsley、extra virgin olive oil 2湯匙、原味乳酪(yoghurt) 1湯匙和檸檬汁1/4個,再用海鹽和黑胡椒調味拌勻。


 3. 青瓜切薄片,用廚房紙吸去水份備用。

4. 白方包去皮,夾入三文魚和青瓜,將三文治切開一半即成。







10 則留言:

  1. 快捷又方便
    [版主回覆09/19/2011 17:38:00]係呀~ 仲好味又健康呢!
     
     

    回覆刪除
  2. GIMME 5~!! 我都係鍾意食白麵包!!! 即使人地話咩MULTI-GRAIN 個D健康D..但我都唔鍾意食 珮夫人
    [版主回覆09/19/2011 17:38:00]gimme10!
     
    對我來講方包一定要白雪雪軟綿綿兼去埋皮先會好食! 果咋乜grain 物grain 唔洗預我~
     
     

    回覆刪除
  3. 睇落就覺得又好食又健康
    [版主回覆09/19/2011 17:36:00]依個好快手搞掂有得食!
     
     

    回覆刪除
  4. 我呢邊好難買到好味既青瓜~ 我覺得好多都有農藥味~ 就算刨晒皮都有陣怪味咁~ 味道唔夠清新同唔夠脆~ 最衰就係條瓜影響晒我成個食物既味道 ~
    [版主回覆09/19/2011 17:36:00]係? 有無試過餓姦力青瓜呀? 應該唔會有農藥味咁恐怖啦!
     
    我好鍾意食青瓜架~ 不過一定要脆!! 唔脆既青瓜應該直接入垃圾桶!!
     
     

    回覆刪除
  5. 又健康又好味道 。 靚 !
    [版主回覆09/19/2011 17:33:00]仲好簡單好快手搞掂有得食呢!
     
     

    回覆刪除
  6. YOGURT代替MAYO健康好多!
    [版主回覆09/19/2011 17:32:00]yoghurt 口味比mayo light d 清新d,同三文魚好配合呢!
     
     

    回覆刪除
  7. 我都係鍾意食白麵包(去皮)多d
     
    [版主回覆09/19/2011 17:30:00]無錯~ 一定要軟綿綿既去皮白麵包! 最唔鍾意啡色既麵包!!
     
     

    回覆刪除
  8. 好味 ! 
    [版主回覆09/19/2011 17:29:00]仲好簡單呢!
     
     

    回覆刪除
  9. 我有試過好多唔同青瓜~ 不過真係好難買到清新美味果D~
    [版主回覆09/23/2011 18:41:00]shame~ 咁妳唯有食過第二種蔬果啦......
     
     

    回覆刪除
  10. 就算點轉我都唔會轉食脆玉瓜既~
    [版主回覆09/26/2011 03:33:00]     妹妹妹妳對個阿伯仍然念念不忘!
     
    個阿伯真係害人不淺嘞! 早個零星期我另一位網友又係因為依個阿伯,話以後唔敢食翠玉瓜!  
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...