2011年9月20日星期二

Old Cotswold Legbar Free Range 粉藍雞蛋


上星期喺Waitrose 買依盒Old Cotswold Legbar free range 雞蛋,真係好好好好食到不得了!!!!!(* Old Cotswold Legbar 係一種英國品種既雞。)

我好鍾意食雞蛋! 而且一直都係買free range 既(即走地雞蛋!)~

以一盒6隻雞蛋來計 - 超市最平既雞蛋£0.69有交易(約$8.5HKD); free range 蛋最細size 都要要£1.48(約$18),足足貴一半有多!

雖然free range 蛋價錢貴少少,而且我唔知係咪真係好味d (因為都無買過平價雞蛋!),不過心理上我覺得free range 一定係好味d,有益d + 物有所值!!

講返依盒Old Cotswold Legbar 雞蛋......

 其實我已經喺Waitrose 見過好多次!

不過我之前去親Waitrose 賣蛋貨架都只係顧住攞鴨蛋,無特別留意到依盒咁特別既free range 雞蛋~

直至上星期我喺蛋貨架處見到一盒打開咗既Old Cotswold Legbar 蛋......

 不同色調既淡淡粉色蛋殼即時吸引住我! 好可愛啊~~~~~


再望望個價錢,£ 2.08/6隻 (約$25.5) - 雖然相比一般free range 雞蛋係貴咗dd,不過都唔算太過份,於是買盒來試吓咩料~

 Old Cotswold Legbar 雞蛋同一般雞蛋顏色相差好遠!

 蛋殼呈天然粉色,大部份係依種淡粉藍色;

 亦有依種帶淡淡粉綠色;

 仲有依隻白到似油咗層白油喺蛋殼上,似假蛋或鳥蛋多過雞蛋......

聽聞仲有一種淡粉紅色呢!

(如果下次我買到粉紅色再同大家分享~ )

 除咗五顏六色之外,蛋型亦古古怪怪......

依種Old Cotswold Legbar 蛋根本完全唔似雞蛋!!

 今日煎咗2隻來試吓...打開隻蛋時好驚喜 - 蛋黃深紅色到似個黃油鹹蛋黃呢!

 哇哇哇!!!
蛋黃非常creamy,蛋香濃郁,用來撈飯真係無得彈!

係我有生以來食過最正既雞蛋呢~~~~


初時只係抱住買來試吓既心態,估唔到Old Cotswold Legbar 蛋會有咁大驚喜,美味至此......

雖然有dd貴,Waitrose 又有dd遠......不過我已經完全愛上咗依幾粒顏色可愛既小小雞蛋!!

我仲想用佢來整燻蛋、溫泉蛋、窩蛋......

我唸用來整生雞蛋拌飯一定好正呢!!!!

P.S. 各位香港網友如果都想試試Old Cotswold Legbar free range eggs 有幾美味,可以去GREAT 買返盒試吓啊!  ($49.9/6隻)

不過如果你/妳唔食蛋黃既話就唔好試嘞,無謂嘥料嘛~




15 則留言:

  1. 我舊年係Taste都見到得意都買咗盒同俾子既彩色蛋,裏面真係有唔同顏色,但好淡 ~ 蛋味好濃郁,印象中個蛋黃都係好紅,但因為真係幾貴(好似都係hk$40-50蚊左右),所以冇再買啦!
    [版主回覆09/21/2011 17:56:00]係喎~ 相比之下我果盒顏色真係明顯好多!
     
    依種蛋既賣點正正係個靚蛋黃! 所以我先話唔食蛋黃既唔洗買來試,唔好浪費咗隻靚蛋......
     
    英國入口,喺香港買一定貴架嘞~ 我本地買其實都貴啦,不過我已經食上咗癮! 所以會keep 住買依隻蛋食~ 平時整蛋糕先用返普通free range eggs!
     
     

    回覆刪除
  2. Wow! So cute! I wonder if I can find this in US.
    [版主回覆09/21/2011 17:51:00]
    must try it if you can find it in the US! you'll love it~
     
     

    回覆刪除
  3. 我都要走去買盒嚟試下先 ! 
    [版主回覆09/21/2011 17:32:00]樓下有位網友話Taste 都有得賣架!  
     
    鍾意食雞蛋既人,一定要試吓依隻粉藍蛋!!
     
     

    回覆刪除
  4. 隻荷包蛋超靚呀!
    如果係大陸買的, 一定唔敢食。
    [版主回覆09/21/2011 17:31:00]我從未見過蛋黃咁紅既鮮雞蛋,如果唔係自己親手煎,我唔會覺得依隻係雞蛋來!!
     
    依隻雞蛋真係好正架! 妳都買返盒試吓吖~
     
     

    回覆刪除
  5. 粉藍雞蛋好靚呀
    記得以前細個好鍾意叫婆婆煎蛋俾我撈飯食架!
    [版主回覆09/23/2011 18:20:00]粉藍雞蛋唔止好靚,仲好好好好好味呢!
     
    我由細到大都好鍾意食煎蛋 + 豉油熟油撈飯! 唸起都流哂口水......
     
     

    回覆刪除
  6. 隻蛋真個黃真係好靚呀,我諗應該都幾貴下
    [版主回覆09/23/2011 18:15:00]我第一次見咁紅既鮮雞蛋黃! 香港賣到$50 / 6隻~ 入口貨一定貴少少架嘞,不過我個人認為物有所值!
     
     

    回覆刪除
  7. 我好鐘意食蛋架~ 尤其是你之前介紹左雞蛋撈飯之後~ 我間唔時就要整碗黎食下~ XDD 等我行過D大超市時望下有冇呢隻蛋先~ ^^
    [版主回覆09/23/2011 18:13:00]雜誌話Great + 網友話Taste 有得賣!
     
     

    回覆刪除
  8. 我都好想試下, 不過香港唔見有得買! 
    [版主回覆09/23/2011 18:12:00]雜誌話Great + 網友話Taste 有得賣呀!
     
     

    回覆刪除
  9. 好鍾意食雞蛋拌飯, 呢種一定要試 ^o^
    [版主回覆09/23/2011 18:12:00]如果好鍾意食雞蛋的話,就好應該試吓依種雞蛋!
     
     

    回覆刪除
  10. 蛋黃撈飯真係正呀 ~~~
    [版主回覆09/23/2011 18:11:00]用依隻蛋撈飯會仲加正! 佢個黃真係好味到呢.....
     
     

    回覆刪除
  11. 煎蛋 + 豉油熟油撈飯 都係我至愛如果加埋紅腸/餐肉就正呀!!
    [版主回覆09/24/2011 02:53:00]餐肉我依度有得賣~ 所以我鍾意紅腸多d!!
     
     

    回覆刪除
  12. 呢隻蛋MORRISONS賣1.99咋(無特價),其實差唔多,得閒可以望望~
    [版主回覆09/26/2011 03:26:00]妳好阮子旦!  
     
    係一模一樣依隻牌子粉藍蛋呀? 哎~ 我今日先去咗Waitrose 入貨呢.....  不過好彩都係貴幾個p啫~ 等我下次去開Morrisons 睇睇,不過同一間超市南下店有既貨,蘇格蘭未必都有呢......anyway thanks for sharing~
     
     

    回覆刪除
  13. Yeah I will try to buy this week, thanks for your nice comment.
    B.regards,
    Peggy
     
    [版主回覆09/26/2011 03:22:00]you're welcome Peggy~ hope you will find it!
     
     

    回覆刪除
  14. Welcome~ 係呀,一模一樣同一牌子,,蛋黃一樣咁橙,可惜我嗰盒全盒都係藍色殼..(其實我無幾可咁豪買貴蛋呢,平時都係買至平嗰隻)
    [版主回覆09/29/2011 02:19:00]我都好耐無去過Morrisons 嘞~ 等我下次去開睇下蘇格蘭分店有無依隻蛋先!
     
    星期日啱啱喺Waitrose 買果盒全部都係藍色! 不過今次仲加藍過上次!! 我已經食依隻蛋食上咗癮,以後會keep 住買,不過整蛋糕果d就買返普通free range 算咯~
     
     

    回覆刪除
  15. Yes Morrison sells this brand too! I forgot to check the price! 
    [版主回覆09/29/2011 02:16:00]sometimes they sell one product in their England branches but may not find in their Scotland branches or vice versa! anyway 阮子旦said it was £1.99~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...