2011年11月17日星期四

My Guardian Angels

我又失蹤咗幾日......

因為我又去咗Birmingham 陪老公出trip! 


尋日朝早搭通宵巴士返到屋企~

今次去Birmingham 發生咗一段小插曲,

令我有一d感想好想記低一下......


自問大部份時候好精靈 + 記性不錯 - 但只限我精神充沛既時候!

眼瞓或肚餓係我兩大致命傷,
個腦會即時停止運作,要幾失魂有幾失魂!! 

我有一個習慣 - 出門多過1日的話,

預咗返來後有大堆污糟衫 + shopping,

所以臨行前我一定會勁執屋,

咁返來後就唔洗執野執得咁辛苦嘞!

事源星期六(11月12日)朝早我起程去Birmingham,

前一晚星期五晚,我就係因為執吓依樣搞吓果樣.......

搞到3am 先上床瞓覺,不過...仲未執行李!


加上天氣凍無咗Mr.T 依個人肉暖水袋,
瞓得好差~ 只模模糊糊瞓得幾粒鐘,


就要起身沖涼、執行李、餵魚餵蝦、淋花、

check 電制門窗、倒垃圾......
但整個過程我一直處於夢遊狀態~~~~

直至我去到長途巴士站排緊隊等上車,

想起一樣野突然成個人醒哂
-

餵魚餵蝦淋花熄電制拖住大袋垃圾行李喼論盡地出門口.......

依咋片段我通通都記得!

唯獨完全想唔起自己有無鎖門!!!!!! 


到達巴士站時,架巴士已經到咗,

如果折返返屋企去check,一定會miss 班車;

但唔check 既話,
我肯定往後喺Birmingham 依幾日會心神不定囉囉孿!

不知所措之際我打比一位男性朋友,

戰戰兢兢地開口問對方一個非常唔好意思既favour -

麻煩佢特地幫我走一趟,

去確定一下我依隻大頭蝦有無鎖門......

朋友先傳來一連串哈哈大笑,
隨即爽快地拍哂心口話無問題! 

(約30分鐘後朋友來電告知我有鎖門 + 叫我安心喺Birmingham 玩得開心d!)

依件疑似忘記鎖門事件,
看似舉手之勞雞毛蒜皮一條,但真係令我好感動~~~
 

外國同香港真係好唔同 - 至少交通已經無香港咁方便;

朋友家離我家頗遠,而且我打比朋友既時候佢正要準備返工;

就算人家得閒,無義務一定要幫你.......

雖然大家係認識咗十多年非常熟絡既老友,

但我開口時真係非常唔好意思~


其實最令我感動係朋友既反應......

我一路唔好意思麻煩到佢,

佢就一路"無問題~ 無問題~"咁安慰我!
好感激朋友幫咗我依個咁麻鬼煩既favour,


讓我可以安心同老公渡過一個愉快既long weekend~


人心難測,曾經睇清楚過一個帶住朋友面具既"陌生人~

事實係依個世界實在有太多......

a. 冷漠既人 - 事不關己己不勞心,冷眼旁觀撓埋雙手;

b. 幸災樂禍既人 - 唔出手幫助,仲剥住花生等睇戲;

c. 勢利既人 - 會幫手,但一路幫一路比說話人家聽,比面色人家睇;

d. 偽善既人 - 小恩小惠後以恩人自居,一副"我有恩於你"既姿態......
 

真正既朋友喺你需要幫忙既時候,

有時可能愛莫能助有心無力,未必可以
幫到你,
 
可能只可做到一句簡單既問候,

不過已經可以令我覺得warm,

給予我支持讓我可以撐下去;

但無論幫到忙與否,

朋友都一定唔會令你有難受既感覺~

十多年前人生路不熟隻身來蘇格蘭讀書,

好感謝上天賜我一個好老公及一
班好朋友,

我需要佢地既時候總會be there for me 看顧我、支持我......
You guys are my guardian angels!








Photobucket

13 則留言:

  1. 嘩...真係嚇C....不過恭喜你...因此認清身邊有位咁好嘅朋友...其實我哋身邊都有好多guardian angels 嘅....只係平時我哋往往會忽略了...忘記了.......^^
    [版主回覆11/18/2011 00:18:11]我有好多朋友都係咁好架! 所以我覺得自己真係好幸福~ ^^ 人家對我既好我一定會記得,我亦會對佢地一樣好,唔會take it for granted~

    回覆刪除
  2. 我地身邊其實都有很多天使在守護!好好珍惜和感恩,你講出去玩前執屋嘅情況咁似我,我而家開始每天都上來看看你個 blog ,睇吓你有甚麼 update ,有空也來我 blog 看看吧!
    [版主回覆11/18/2011 00:20:36]係呀~ 其實只要細心留意身邊既人 + 事,有好多好多都值得我地感恩 + 珍惜! ^^ 多謝查太日日捧場啊! 我即到~~~~

    回覆刪除
  3. 對妳關於朋友的意見感受至深,今年我得到一個大病,除得到好朋友的關懷外,一些很久失去聯絡或間中聯絡的朋友都不時關注我的情況予以慰問,另外還有醫護人員的協助、甚至一些只有數面之緣之人士亦為我打氣,令我在治療過程中得到很多的祝福及正能量,真的感到很溫暖及感恩。正如妳所講,亦令我認清一些帶住朋友面具的〝陌生人〞,幸好僅屬少數。
    [版主回覆11/19/2011 03:05:00]其實認清帶住朋友面具既陌生人係一件好事來架! 如果等到對方跣自己一鑊先發現就遲咗d咯~

    回覆刪除
  4. 哈哈 ....我都有类似这样的事发生过,不过那时我是在上班,就叫manager 放我回家看看我到底有没有关煤气......, 是的,要珍惜我们的好朋友!!
    [版主回覆11/19/2011 03:10:03]真係好怕果種突然唔記得自己有無鎖門有無熄火既感覺! 但越怕就越容易唔記得....=_=" 每一位朋友我都好珍惜! ^^

    回覆刪除
  5. 有一個好朋友已經好難得ga la 你又gum 多一定好幸福la!!!
    [版主回覆11/19/2011 03:13:02]都係人夾人緣啫~ 我好慶幸自己既朋友都係真誠既人! ^^

    回覆刪除
  6. That's why my best friend list is limited...I have been betrayed by a "best friend" before...but I am glad that I am still able to find some true best friends.
    [版主回覆11/19/2011 03:27:02]any of my friends could become my best friends one day, it all depends on fate~ ^^

    回覆刪除
  7. 你呢位朋友真係好似小天使咁呀 幸好有他 你可以安心去玩
    朋友唔使話超多 最緊要係個個都係真心
    [版主回覆11/19/2011 03:28:39]我認識唔少酒肉、點頭或假面人,但我唔會當佢地係朋友! 我慶幸我有唔少好朋友,每次有野煩到佢地,佢地都唔會介意~ ^^

    回覆刪除
  8. 我又係成日唔記得有冇鎖門, 但次次返去CHECK都係鎖咗! 好彩你朋友拍心口幫你, 真係好!! 我都係架, 朋友幫咗我, 會銘記於心, 自己都係幫到就幫, 一就一二就二, 我諗大家都係爽快之人呢
    [版主回覆11/19/2011 19:42:21]但次次返去CHECK都係鎖咗! <///// 我同妳一樣! XDDDD 無論大小事情,人家對我好或幫過我忙,我一定會記得,因為人家無義務對你好或幫你~ (不過對我衰既我一樣會記得! 嘿嘿嘿~~~)

    回覆刪除
  9. 我而家出街買野要寫shopping list~真係會唔記得記性好差!!
    真心好朋友唔需要一定好多,但有1,2個都已經好好^^
    [版主回覆11/19/2011 19:44:11]買野係我強項,所以反而唔洗寫shopping list 喎! XDDDD

    回覆刪除
  10. 朋友能互助 , 都是福啊! ^^
    [版主回覆11/21/2011 23:22:20]我唔止幫忙時先需要朋友~ 有時有開心事想分享或有唔開心事想呻,我都好需要佢地架! ^^

    回覆刪除
  11. 朋友可能好多...知唔知心真係好難講...
    [版主回覆11/21/2011 23:25:29]只有真誠坦率既人,我先會列佢地做朋友! ;-)

    回覆刪除
  12. 要有一個好交心嘅朋友真係好難得,你要感恩呀
    [版主回覆11/21/2011 23:27:41]朋友對我既好並唔係今日,多年來佢都一直幫咗我好多,我亦一直銘記於心!

    回覆刪除
  13. 人生有個真正朋友,真正好~~~~~~~(自己感受啦)
    [版主回覆11/24/2011 10:02:30]希望每個人都懂得珍惜眼前人~ 無論親人朋友都好! ^^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...