2012年11月26日星期一

唔用殺蟲水既盆栽去蚊滋方法 + 廚房通告2則

先來兩則廚房通告.......

(1) 唔知各位blog友最近有無收唔齊
回應電郵通知既問題呢?
好不幸.......我有! 而且情況已經幾個星期都完全無改善過.......
加上欄位"最近的回應"顯示有限,
只要我睇到既,我都會盡量回覆大家既留言,
但亦有極高可能會漏覆你/妳果個!
請大家多多包涵啊~

(2) 為免除閒雜人等,小妹已將Facebook setting 全面轉做private!

我仍然歡迎各位blog友add 小妹吹吹水,
想add 我FB既blog友們可以喺blog 依度私回留個email 比小妹~

好! 入正題~

話說幾年前62比咗棵"發財樹"過我地,
(即Jade Plant~ 又名Money Tree、翡翠木、吸財樹、玉樹、燕子掌、八寶樹!)
不過我嫌62個原裝花盆太過老土得滯,
所以我換咗個懶靚既白色花盆.......


日子耐咗,棵發財樹越生越大棵,開始太重斜埋一邊!
今年4月我已開始意識到要換一個大d既花盆.......

軟皮蛇既我拖到7月尾先幫佢換盆........
(之前個花盆咁鬼細真係委屈哂佢! )

換盆後一發不可收拾越生越茂盛!
(睇來不久既將來要再換一個更大.......)

換咗大花盆後有一個問題隨之而來 - 討厭既蚊滋仔!

呢~ 即係黑色好細隻 + 飛得好慢好煩人果d呢!!
朝朝早起身最少見到5、6隻蚊滋仔喺花盆外面擺pose......
淋水時又見佢地喺泥裡面蜂擁而出......好鬼核突呀~~~~~~


早排夏天仲成日見佢地喺發財樹d葉上一pair pair 交尾.......
高峰期期間我仲要用最最最原始既方法捉蟲 - 用手指逐隻篤死佢地!
幾分鐘下來可以有廿幾三十隻收穫,
我攞哂去當餓姦力魚糧餵榮華富貴(我d金魚!)

有感長始下去"愚婆捉蟲"唔係辦法,
但我又唔想噴殺蟲水喎!
有網FB友教我用辣椒水,不過有人話無用;
有人叫我換泥,但我換依個盆時包泥已經係新買,
難保再換後又再來料........;
有人又話唔好淋水等d泥乾,但遲早都要淋果喎,
避得一時唔避得一世,非長遠計也!!


老公幫我網上搵到依個方法 - Tumble Dryer Sheets!
(滾筒式乾衣機紙)

唔知香港興唔興乾衣機? 英國就好
興~
(可能因為依邊成日落
雨,唔可以下下都將d衫晾出去!)
不過我屋企其實係無
乾衣機既,
因為以前喺親戚屋企住時試過攪爛or 攪wer 咗我幾件衫.......


依包
乾衣機紙作用似柔順劑,
令d衫攪完後熱辣辣香噴噴軟綿綿 + 無咁易摷~
依包野40張只售幾蚊雞,我見咁平即管買來試吓啦!


就咁輕輕鋪喺泥上面,另外我又用佢來抹一次花盆表面~
根據網上research,
蚊滋仔好怕tumble dryer sheets 既味道.......

果然第二朝起身,蚊滋仔數目銳減至3隻!

而且3隻都係喺葉上,花盆上一隻都無!!
再之後果日有2隻 - 2隻都係停喺花盆旁邊玻璃窗上呢~

再再之後果日,就見到1隻伏屍紙上,
而尋日 + 今日......1隻都見唔到!
似乎真係好有效咁喎~

我發現用
tumble dryer sheets 仲有一個好處........
就係經過花盆側跟時聞到香噴噴呢!

盆栽有蚊滋仔問題又買到tumble dryer sheets 既話,
不妨試吓依個方法吖~





Photobucket

14 則留言:

  1. 我都有同樣問題,我盆money tree都有好多蚊仔,我想問你包dryer sheet係邊度買??幾多錢??淋水時要吾要攞開張dryer sheet??
    [版主回覆11/28/2012 05:23:29]我包dryer sheet 喺Home Bargains 買既,好似係65p一包~

    淋水時緊係要攞開張紙啦! 我一星期淋一次水,淋完會換新紙!

    回覆刪除
  2. 唔係養多D餵魚好D咩....宜家富貴榮華無新鮮蚊仔食喇.....
    [版主回覆11/28/2012 05:20:31]緊係唔係啦! d蚊滋仔都唔知幾核突呀~~~~~

    回覆刪除
  3. 我以前d盆栽都有依個問題,最近幾個月我用洗米水淋植物,諗住環保d,之後d植物靚咗,同茂盛咗,而且發現唔到蚊滋,不過就唔肯定同米水有無關係?
    [版主回覆11/28/2012 05:18:19]用米水我未聽過喎! 而且唸唔到有咩原理米水可以驅蚊滋....
    不過我好滿意用柔順紙依個方法,驅到蚊滋又香噴噴~

    回覆刪除
  4. 蕙食廚房 - Cat's kitchen2012年11月26日 下午10:01

    之前我種野又係有好多蚊滋,日日起身都有一大埋死屍係地下,嬲起上嚟就畀我掉曬... Thanks for sharing :)
    [版主回覆11/28/2012 05:15:36]you're welcome~
    妳果堆係屍體都還好...我日日起身見到果咋係活生生架! 真係好核突.....
    依個方法暫時好洗得,我好滿意!

    回覆刪除
  5. 下咁得意?
    [版主回覆12/01/2012 00:40:02]OIC!
    [Sum Sum回覆11/30/2012 10:23:57]可以kill蚊仔囉!!
    [版主回覆11/28/2012 05:13:57]有咩咁得意?

    回覆刪除
  6. 依個方法幾好喎~不過我無種盆栽
    妳棵發財樹好靚~~
    [版主回覆11/28/2012 05:12:44]好粗生! 生得好鬼快......

    回覆刪除
  7. 真係好介紹,不知道香港有沒有得買。
    [chumama回覆11/28/2012 23:42:53]多謝你R ! 提供地點。
    [R ²回覆11/28/2012 14:44:34](答傘)
    [版主回覆11/28/2012 05:11:57]衣物柔順紙,香港應該有得賣!

    回覆刪除
  8. Hi Mrs.T, I have been reading your blog for quite a long time. Thanks for your sharing which can help to improve my cooking technique a lot. Wish to continue reading your blog.
    [版主回覆11/28/2012 04:40:37]Thank you very much for the cm + your support SuSu! i'll keep updating my blog~

    回覆刪除
  9. 真係值得一試, 陣間去Tesco買返包先!
    [版主回覆11/28/2012 04:36:22]Home Bargains 都有果喎Wing兄!

    回覆刪除
  10. 我喜歡你的花盆 白白的很清雅!
    [版主回覆11/29/2012 17:53:17]我屋企所有植物....除咗棵rosemary 之外,其餘全部都係用白色花盆! (rosemary 用波點!!)

    回覆刪除
  11. 之前我種的碌柚葉也有呢種情況,走去揾園藝專家討教,話要換過 d indoor 用嘅" 餓驚力" 嘅泥就得喎,換咗泥之後就無喇!妳的方法又簡單又香, keep 起待下次試吓!
    [版主回覆11/29/2012 17:49:00]係呀? 我買泥時都無留意有分indoor outdoor......

    回覆刪除
  12. 見到好妳既發財樹生長得好靚, 唔使幾耐又要換花盆. 將佢修剪下唔好比佢長高, 或者將佢開枝散葉送D比朋友種.

    見妳用Tumble Dryer Sheets真係好有效, 但係我種野既地方係後花園, 嚟找我D植物係蟲蟲,唔知道Tumble Dryer Sheets對佢地有冇用
    [版主回覆11/29/2012 18:06:17]吓...不過我想佢長高喎! 我見人地生到好大盆好高果d好靚~

    標題係"盆栽去蚊滋方法",我認為對蟲蟲無用囉! 而且妳種喺outdoor,落幾場雨已經無哂啦,就算有效都無可能outdoor 用

    回覆刪除
  13. 嘩!!!睇來幾有用!我家都有呢個問題,得閒試試先!
    [版主回覆12/08/2012 03:44:20]其實間中仍然有發現蚊滋蹤影,不過真係比之前少咗好多! 所以依個方法應該係有效既~

    回覆刪除
  14. wahhhhhh..... 等我又試吓先, 見到佢哋就煩, 屋企好多!!!
    [版主回覆12/10/2012 06:36:56]我覺得依個方法都幾有效!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...