2012年11月19日星期一

Hugh's Champagne Bar@House of Fraser Glasgow + Dinner@The Living Room (2012年11月18日)



上癮鳥! 真係上癮鳥!!!!!!!!

自從上星期同Mr.T afternoon tea 完後 (網誌),
我地決定每個星期都去
試一個唔同既地方!

尋日我地原本打算去Rogano afternoon tea,
不過因為我掛住行街行到過哂鐘,
去到餐廳佢地已經唔再serve
下午茶.......
突然想起朋友推介House of Fraser 裡面既tea 唔錯,
就去試吓
啦!



位於House of Fraser 1/F既Hugh's Champagne Bar
(House of Fraser 係英國一間老牌百貨公司! )



時間開始晏,餐廳裡面無咩人,好彩仲趕得切落order!


裝潢classy 又trendy,燈光柔和坐得好舒服,
係一個下午茶兼傾計既好地方~


我地點咗Classic Afternoon Tea for Two~
(£10.95 per person; £16.95 for two)


今次依個份下午茶用三層點心架上點心 + 每人一大壺茶......

驚喜1 - 位於House of Fraser 但竟然唔貴;
驚喜2 - 咁既價錢竟然有咁大份!
(朋友果然好介紹啊~ )



最上層有用來搽scone 士多啤梨果醬,
另一種唔知咩果醬 + Chantilly Cream~

我 + Mr.T都無掂過果兜唔知咩果醬........
我地都只用士多啤梨果醬 + Chantilly Cream 來搽scone,
不過今次既scone 係大size,
果醬 + cream 稍嫌太細兜唔夠搽!




中層有cupcake 2個; fruit scone 2個;
macaroon 2粒 + 炸蔬菜片1小兜~

蔬菜片脆卜卜好好味,又香又甜~
尤其係紅色既beetroot crisps,好食到唔停得口!

今次係第二次食macaroon......
上次喺Waitrose 買既,我 + Mr.T都非常唔鍾意!

次依2粒唔太甜,而且顏色 + 香味都無上次咁鬼假,
雖然仍然唔鍾意macaroon,但至少無上次咁抗拒!

自從上星期Jenners 下午茶後,
Fruit scone 已經成為咗我afternoon tea 既重點項目!
今次既fruit scone 都唔錯,軟硬適中又夠大隻,
配上士多啤梨果醬 + Chantilly cream 都好好味~
美中不足係
Chantilly cream 唔香又唔濃
一入口即化成微甜既奶水......
Chantilly cream 脂肪可能無咁重,會健康d,
但相比起味道香濃口感creamy 既clotted cream,
Chantilly cream 味道實在相差太遠,
令到個fruit scone 失色不少! shame~


依2隻cupcake 簡直係"極品"........極度甜品!!!!

下面蛋糕既部份都還好,尚且叫做鬆軟唔太甜,
(不過有我最憎既玉桂味! )
上面果大pat buttercream 真係甜到攞命!!!!!!!
頂唔順......所以我只食咗蛋糕既部份~


最下層係三文治.......
分別有Smoked Salmon; Honey Roast Ham + Egg Mayo~
每種三文治有4份(每人2份),非常飽肚呢!

三種三文治都好好味! 我 + Mr.T最鍾意個火腿~
不過brown bread 同一般brown bread 一樣乾硬粗糙
唔夠Jenners 既brown bread 好食!


Overall 我 + Mr.T都好滿意依餐afternoon tea~
喺House of Fraser 裡面咁既價錢,真係非常抵食!

2次afternoon tea 經驗,2次我最唔鍾意都係個cake!
唔知下星期會唔會有驚喜呢?

Hugh's Champagne Bar Glasgow: http://champagnebars.net/glasgow.asp



無預到份afternoon tea 咁鬼大份,
我地又晏先去tea,
tea完已經5.30pm~
不過我地出街前訂咗枱7pm 鋸扒!

星期日大部份店舖6pm 就收工......

結果......我地6.30pm 已經坐咗喺餐廳裡面等食扒!



地點係The Living Room........



好多年前去過The Living Room 一次,當時Mr.T剛剛向我求婚......
記得咁清楚係因為上次來The Living Room 食飯,
係同一位朋友宣佈我地打算結婚~


多年後重臨
The Living Room,食物有無進步到?
唔知啊! 因為已經唔記得咗上次食過乜! 哈哈~~~~~




下午茶份量太大份,加上tea 後 + 依份扒只相隔1粒鐘,
所以我地skip 咗唔食頭盆~



好彩牛扒份量唔算好大.......


我要medium rare......
依塊絕對係一塊perfect medium rare 既西冷!



又juicy 又tender~ 睇我個樣食得幾滋味!

The Living Room: http://www.thelivingroom.co.uk/location/glasgow


好味又滿足既一天!






Photobucket

18 則留言:

  1. 我同朋友岩岩都搵緊食tea既好地方! 睇完你介紹都想去果度試下! :D
    [版主回覆11/20/2012 08:31:51]英國真係有大把afternoon tea 既好地方!

    回覆刪除
  2. 我對塊扒好鬼有興趣~好吸引呀!
    都係果句, 真係勁~食完咁大份下午茶, 隔一粒鐘又可以再食~利害利害!
    [版主回覆11/20/2012 21:21:07]塊扒煮得啱啱好!

    回覆刪除
  3. 個tea真係好抵喎! 淨係食D三文治都飽晒喇~ 你地仲要鋸扒...勁!! 同埋硬係覺得外國既cake都係偏甜的?
    [版主回覆11/20/2012 20:48:41]鋸扒果度一早訂咗枱嘛!
    無錯英國甜品一向都係甜得可怕~

    回覆刪除
  4. 我都好怕食cupcake架
    [版主回覆11/20/2012 20:46:17]一向都對cupcake 無興趣! 一來五顏六色,二來整開野食估都估到buttercream 勁甜

    回覆刪除
  5. wow, the steak looks perfect
    [版主回覆11/20/2012 20:45:14]yes it was perfect!

    回覆刪除
  6. 睇相都覺得好正啊~~
    [版主回覆11/20/2012 20:44:55]下午餐同牛扒都非常唔錯架!

    回覆刪除
  7. 我見到d cupcake 就唔太想食了..因顏色太假了!
    嘩..件牛扒真係好得..個樣好靚
    [ok回覆11/21/2012 16:53:37]睇得你的blog多嘛!!
    [版主回覆11/21/2012 15:06:33]他仲話係他剪得好先好食炸 </// 唔係啫~ 係妳炆得好食就真!
    [ok回覆11/21/2012 10:56:07]哈哈!你講開我先醒起炸!!
    個次我唔得閒叫老公幫我剪,他仲話係他剪得好先好食炸
    [版主回覆11/20/2012 20:44:02]cupcake + macaroon 都係! 顏色太鮮艷豐富,望落唔似食得落口既野!!
    The Living Room d牛扒係幾好~

    其實炆咩都好,炆得夠時間就一定夠淋,無論用乜來炆都一樣! 賣牛既人講得啱,所以賣牛腩牛雜粉麵既店都係客人點牛腩時先剪細塊~ 不過自己喺屋企整我唔會咁做,廢事好messy
    [ok回覆11/20/2012 16:42:20]講起牛我最近都炆左我人生中的第一煲蘿蔔牛腩了..真係用鑊炆就已經夠淋了!!
    而且買牛的人同我講話成舊炆完先切口感會好d,我試過果然唔錯呢!

    回覆刪除
  8. laduree's afternoon tea is the best !! yummy !!
    [版主回覆11/20/2012 20:37:33]never try, no comment. besides whether it's the best, that's a very subjective opinion.

    回覆刪除
  9. 你兩個好鬼勁!5:30 食完 tea , 6:30 又食扒,食咁多好嘢,你兩公婆仲係咁 fit ,羨慕死我喇!
    [版主回覆11/20/2012 20:32:59]牛扒果度出街前已經訂咗位嘛!

    回覆刪除
  10. 個價錢幾ok wor!!!
    你地成日都食咁多野
    [版主回覆11/21/2012 15:10:26]價錢真係好抵! House of Fraser 係賣名牌野,所以我都好surprised 依個價錢有咁多野食!

    回覆刪除
  11. 下午茶咁大份好飽嗰喎,haha....咁快就可以食dinner....好厲害呀…...
    [版主回覆11/21/2012 15:32:47]一早訂咗枱食扒嘛! 而且根本無唸過份tea 咁大份!

    回覆刪除
  12. 好鬼佩服你倆公婆咁好胃口又唔肥....勁呀!
    [版主回覆11/21/2012 15:33:49]我地肚內有黑洞 + 隱形蟲!

    回覆刪除
  13. 食下午茶是一定會上癮的,尤其空閒時同朋友一齊慢慢坐,慢慢品嘗,談天說地.正.
    [版主回覆11/23/2012 00:55:54]平時同朋友下午茶多數去飲中茶! 而家多個好選擇~ 不過我都係要睇過餐牌先...因為我要選唔太多甜點既下午茶!

    回覆刪除
  14. 緊張大師-小女人2012年11月21日 下午4:33

    好耐無見Mrs.T你又係咁靚女,我以前唔鐘意食Hight Tea現在不知幾鐘意...係會心思思想再去的.個扒下午茶好掂咁喎?
    [版主回覆11/23/2012 00:53:47]我地唔係Hight Tea,係Afternoon Tea 呀! 兩樣唔同既野來架~

    個扒係晚餐,唔係下午茶啊!

    回覆刪除
  15. 好正啊~~
    Peggy
    [版主回覆11/23/2012 00:52:08]幾啦! 不過好唔鍾意個cupcake~

    回覆刪除
  16. 你明我點解咁鍾意下午茶啦
    [版主回覆11/23/2012 00:51:41]

    回覆刪除
  17. 飽飽的一天!
    [版主回覆12/02/2012 01:01:13]由朝食到黑......

    回覆刪除
  18. 下午茶真係好正呀,我都好LIKE

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...