2015年2月15日星期日

淮山杞子花膠粟米煲鵪鶉 (先蒸後浸發花膠方法)

La Cuisine De Veronica 淮山杞子花膠粟米煲鵪鶉

鵪鶉素有"動物人參"之稱; 花膠滋陰養顏; 杞子養肝明目; 淮山健脾補肺; 再加埋清熱袪濕既粟米,一個營養豐富滋補靚湯! ^^


以前一直用熱水焗既方法來發花膠,雖然可以發得厚身又大隻,
不過我發現有時發完花膠,容器底部會沉澱咗一層透明狀似啫喱既膠質,
唔洗問阿貴...咁d膠質緊係來自花膠架啦! 好嘥料啊~~~~~

最近無意中從網上睇到一個先蒸後浸既發花膠方法,聲稱可以解決溶膠依個問題,
我就即管試一試啦!! (其實可能好多人已經知道依個方法....... =P )

La Cuisine De Veronica 發花膠
花膠唔洗洗,視乎花膠大隻細隻,先直接乾蒸20至40分鐘~
我用蒸Miele 蒸咗30分鐘,蒸好既花膠,用凍水浸一晚,
我發現比起用焗熱水既方法,先蒸後浸發出來既花膠較硬身,所以我另外浸多一晚.....


La Cuisine De Veronica 發花膠
蒸完用凍水浸咗兩晚既花膠果然發得好好,又大又厚身,最正係浸水容器裡面真係無啫喱!


1. 花膠適量浸發好,切成塊備用。


2. 鵪鶉2隻去頭去去毛去內臟 (可請檔主代勞!),汆水沖淨備用。


3. 瘦肉汆水,沖淨備用。


4. 粟米2條洗淨一開二; 淮山、杞子和蜜棗適量,洗淨瀝乾備用。


5. 水大滾後先放入瘦肉和鵪鶉,再放入其他材料煲至回大滾。


6. 轉慢火煲3小時,以海鹽調味即成。








2 則留言:

  1. 謝謝分享發花膠的方法, 下次試試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣! 依個方法真係好好,唔浪費,而且花膠好有咬頭 :-bd

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...