2008年6月17日星期二

銀芽豉油皇炒麵


1. 炒麵餅用滾水浸散後瀝乾; 銀芽洗淨瀝乾; 蔥切段備用。

P.S. 炒麵餅唔需要煮,否則會令麵條太淋失去口感!

2. 鑊裡燒熔豬油爆香乾蔥蓉。(當然可以用一般生油啦! )

3. 下麵條炒一會,用胡椒粉、生抽、糖、麻油調味炒勻 - 份量隨自己口味增減!


4. 下滴珠油適量和清水2湯匙兜勻至顏色平均 + 乾身。(可用老抽或醬油膏代替)
 

5. 加入銀芽兜勻,再加入蔥段兜勻上碟即成。





12 則留言:

  1. 炒得好靚喎...
    [版主回覆06/17/2008 20:30:00]些些~ 啱啱先食埋尋晚淨返果d做lunch!

    回覆刪除
  2. 我最鍾意食炒 麵,炒河粉,炒米粉,但又好懶自己煮!
    [版主回覆06/17/2008 22:10:00]我其實都少炒架...因為我炒麵多數會煲粥,但老公就唔係好鍾意食粥!
    我好鍾意去"海皇"食粥架! 返親香港一定去食!!! 有次我一個人食咗2碗豬紅牛肉粥 + 一碟炒麵 + 一碟齋腸 (加咗好多辣醬 + 麻醬~ 正!) + 一條油炸鬼! 飽到上心口~~~~ 有個男人等緊位好驚咁望住我.......

    回覆刪除
  3. 嘩~~你都好食得喎!
    我都好鍾意食野最怕女仔成日咩都唔食
     
    [版主回覆06/17/2008 22:54:00]所以果個男人好似見鬼咁款囉!  最衰果時未開始影自己食野...如果唔係留個紀念都好!
    講真~ 如果食野時都唔開懷,陪妳食既人都冇癮啦!! 所以我食野時好開懷~ 完全冇儀態可言!!!

    回覆刪除
  4. I like this ah !!!!! Yummy !!!!
    [版主回覆06/18/2008 16:41:00]  Thanks!

    回覆刪除
  5. 嘩..好想食呀.........我都好鐘意炒粉面架.........有無機會試下你既手勢呀?
    [版主回覆06/18/2008 16:46:00]有有有~ 不過一定要妳來英國探我先喎! 我喺香港已經冇一個可以比我煮野食既地方......  

    回覆刪除
  6. 多謝先!不過要再去英國呀......可能要等好耐喎!!我n年前去過一個town叫"shek feel" (發音)住左一個星期....個度真係好退休feel呀.......門口有花園....好鬼寧靜同悠閒呀!!
    [版主回覆06/19/2008 19:04:00]咁妳過來時要提我炒比妳食嘞!!!
    妳講果度應該係Sheffield~ 依度其實好多地方都好有退休feel 既! 我都退咗啦.....

    回覆刪除
  7. 係呀,就係sheffield喇...........我應該好耐都無機會再去架喇...........唉!!!
     
    [版主回覆06/20/2008 20:13:00]妳去果度做乜呀? 探親屬 / 朋友?
    我同老公除咗渣車去day trip 之外,都比較少去其他part of UK! 去得最多咪倫敦囉~ 去shopping 嘛! 老公只要有多過3日既假期,我地都多數會離開英國......

    回覆刪除
  8. 妳好利害呀,咩都識整,妳老公真係幸福呀
    [版主回覆10/18/2010 19:45:00]唔厲害唔厲害~ 麵好易炒架咋!
     
     

    回覆刪除
  9. 唔怪得知喇 , 原來炒麵用滾水侵開就得嗱 , 以往放在滾水煮 , 再過清水好稔0既 , 立刻行動去買麵 .
    [版主回覆10/19/2010 16:46:00]要買炒麵底喎! 有d麵只適合放湯唔適合炒架~
     
    上面依張相好耐之前炒,炒得唔係好靚! 我今日都去買麵炒多次,影張靚d既相換咗佢!!
     
     

    回覆刪除
  10. 真係咁簡單,我都要試下.
    [版主回覆10/19/2010 16:45:00]炒麵一d都唔難! 而且我依度無難既食譜~
     
     

    回覆刪除
  11. 我超鐘意食~~~

    要唔要落好多油?
    [版主回覆07/03/2013 18:30:42]落幾多油好難講果喎.......睇每個人手勢唔同! 我用西洋湯匙一湯匙豬油炒到一大盆~

    回覆刪除
  12. 你呢個鼓油王抄麵好正吖〜〜
    你呢隻滴珠油香港有冇得買架?我都想買黎試下,我未用過,我諗會比蠔油更加香,色水更加靚呢!!
    [版主回覆07/05/2013 17:26:02]聽聞中環九龍醬園或金飯碗(北角或荃灣)都有滴珠油賣
    [joey回覆07/05/2013 14:36:50]咁我試下去啲大型超市搵下先, thanks
    [版主回覆07/05/2013 05:23:52]依隻滴珠油係香港出品架(美珍)! 我知香港有得賣,不過唔知邊度......
    其實即係雞飯老抽,喺香港應該唔難買~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...