2008年6月3日星期二

Louis Vuitton Summer Cocktail Party 既戰利品



(6月3日)~ 老公今日有meeting,早咗放工~ 返來後接我去LV Summer Cocktail Party! 7pm 開始,但我地7點15分去到已經好鬼多人!!! 想換新銀包好耐,但又唔知想要乜款~ 去前上網都睇過吓,但我都係舉棋不定...我買野始終要睇實物!!!

而家用緊係銀包係Monogram~ 今次買咗個Monogram Vernis 新出既鮮紅色French Purse! 原本我要咗個普通Monogram French Purse...sales 攞咗去包裝~ 但我行行吓先見到個Vernis...於是拿拿淋叫佢出返來! Vernis 有3隻色: 黑、紫 + 紅~ 不過我 + 老公都覺得最靚係紅色! 好鬼鍾意~~~  

去之前本來仲睇啱咗個新款既Tahitiennes GM 布袋~ 不過去到睇到實物,手感唔多好,感覺有少少廉價feel...仲要賣成605英鎊! 所以冇買到~~~~

個party 好鬼多人! 裡面又熱,又撞到熟人不停撩我同老公傾計...想慢慢睇吓野都冇心情! 所以我飲咗杯香檳,食咗少少野,比咗錢就走人! 不過有好消息 - 最近喺日本新出既Neverfull Damier,遲下喺歐洲會有得賣!!!! 其實我都係去開多口問吓佢地,點知佢地話遲下有得賣喎~~~~ 呵呵!!! 由而家起我要打醒十二分精神留意幾時出嘞~~~~~

個銀包緊係老公送比我啦! Thanks Hon~~~~


13 則留言:

  1. 呵呵......你真係名牌捧場客喎!!講出來真失禮,我從來未買過一個名牌東西呀!!!
    [版主回覆06/04/2008 17:19:00]有乜咁失禮???  冇買名牌嗜好咪唔買囉!
    不過LV 會買上癮架!! 我既癮已經嚴重到連雨傘...手提行李...波鞋...頸巾.....都係LV~ 唔止係手袋....

    回覆刪除
  2. 嘩 .....好靚喎 ! 講真 ....我生完個女咁冇耐 , 未買過LV呀 !
    [版主回覆06/04/2008 17:22:00]我每年買4、5次左右...不過要開始慢落來! 因為屋企有位擺嘞.....

    回覆刪除
  3. 好靚呀~
    Neverfull Damier係點ga?
    [版主回覆06/04/2008 17:53:00]Thanks~ 唔靚就死火嘞 - 因為我啱啱發現個銀包原來貴過好多手袋!!!!! 早知買多個袋啦.....
     普通既Neverfull Monogram 係咁既,我有一個MM~
     Neverfull Damier 係咁既,今次想買個GM! 好期待~~~~~

    回覆刪除
  4. 雖然我唔鍾意紅色,但真係好sharp好靚
    [版主回覆06/04/2008 17:55:00]我其實都好少買咁鮮色既野! 不過Monogram Vernis 好怪 - 越鮮既色越靚!

    回覆刪除
  5. 你個日留左言,我就入黎睇下,睇到你話去cocktail,都有諗係咪你,跟住睇到你之前既日誌,post左D party invitation card出黎,跟住又話有人係網話你吹牛,咁就估到係你喇!
    哈哈,我都有search過Damier Neverfull,但成個yahoo,好似得我一個post.....
    你咁樣問我估你幾歲,你係咪大過你老公既!?(希望你唔好介意我咁講,因為,廿幾歲都唔算老,但你又反問我覺得你後生!)
    你係咪30歲呀!? (如果淨係睇樣,唔睇你既留言,我就估你27-28左右啦!)
    [版主回覆06/06/2008 23:09:00]其實我喺BK 留言,我簽名果度都放咗依個blog 條direct link~~~
    妳係咪喺LV website copy d 相架? 佢地website 好似copy 唔到相果喎!!!??!?!
    我係大過我老公架! 正如妳話 - 我咁問妳都會知道有"景滾"~ 其實我大老公4年,我已經31架嘞! 大部份唔識我既人估我22、23左右,因為我真人幾細粒,比相望落更細個.....早幾個月我仲比人查ID (開心死~ 嘻嘻!) 傻啦~ 有乜好介意? 個個人遲早都會30歲架啦! 我又唔覺得30好老~ 我從來都唔介意話比人知我幾歲~~~~

    回覆刪除
  6. 個銀包真係好靚呀...連平時我都吾追名牌既人..第一眼睇到個銀包都覺好靚...
     
    [版主回覆06/07/2008 21:52:00]Thank you!
    我唸緊買唔買埋同系列手袋襯返...(妳睇我依個凡夫俗子~ 得一想二.....!!!)

    回覆刪除
  7. 我都好想買Damier個個Neverfull啊!
    [版主回覆06/18/2008 19:25:00]有網友話香港遲吓有得賣喎...(不過唔知堅定流~)

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意呢個銀包, 好靚ar...  , 但係vernis呢隻皮好似唔係好耐用, d sales話好容易會整花/污糟,  令我唔敢買...用咗之後妳覺得點ar?
    [版主回覆07/09/2008 17:27:00]乜果d sales 咁講野架? 佢地唔想撈定嘞!!!
    我用野唔算粗,而且唔會就住就住~ 我就覺得可能Monogram Vernis 真係比其他一般LV 易花 + 易污糟,但就唔係其他人講到咁誇張囉! 好多時話Vernis 唔襟唔耐用果d人 - 佢地自己根本冇用過Vernis! 完全只係"聽人講"......
    我另外有個杏色Monogram Vernis 袋仲係淺色來,我又唔覺得唔襟喎~ 咪好似平時咁囉.....如果妳真係有興趣,咪好似我咁買來試吓囉! (我一向鍾意Monogram 多d!!!)
     
     

    回覆刪除
  9. Neverfull -Damier arrived HK a few days ago. I got one for myself today : )  Happy.
    [版主回覆05/04/2009 08:27:00]yes i know that. it's available in UK last Fri! my husband bought me a GM on Sat~~~~~
     
     

    回覆刪除
  10. GM? a little too big to you as you are slim~~ : )
    [版主回覆05/05/2009 03:21:00]yes ive bought a GM this time~ cos ive already got a Neverfull MM Monogram! i like big bags cos i carry quite a lot stuff when i go out~ i think it looks alright on me though im silm!  you can see the pics here:
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=14602
     
     

    回覆刪除
  11. Tahitiennes GM is not nice ar? I saw people using it on the streets and i thought that the pink one is really sweet. Just that it's light colour, i don't think it'll last long. Btw, do you carry LV bags to school last time? Did some of the local students show you black faces when you do? Cos that happens in australia. Like they already don't like Asians, and if they're carrying nice bags, they'll hate them even more!
    [版主回覆05/07/2009 01:58:00]no i dont like Tahitiennes after i saw the real thing~ the material looks really cheap......plus apart from the canvas, i dont really like other LV's materials!
     
    yes i used LV + Gucci when i went to college and uni~ however no one gave me long faces! cos back to that time, very few people in college / uni knows those designer brands~~~
     
     

    回覆刪除
  12. 哈哈。。你個$包同我一樣嫁!!GOOD TASTE
    [版主回覆09/03/2011 05:44:00]依個錢包買咗好耐嘞!
     
     

    回覆刪除
  13. 我都係呀,我諗我個個都有4年幾喇!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...