2008年6月21日星期六

孖T漫畫遊記


 我地有一本紅色真皮封面既日記簿  係我特別買來記錄我同老公去旅行!


我同老公都好鍾意去旅行,次次去親旅行都影好多好多相!

有一次我唸 - 只睇返相,但有時會忘記做過乜 or 相裡面地方既名稱......加上有時我地去玩既某d地方係禁止影相,要記得睇過乜 + 玩過乜就更難~~

於是我忽發奇想 - 不如畫本遊記啦!!!


只寫字記錄我覺得會好悶~~~~ 主要畫公仔,再加少少文字輔助...間中睇返覺得好開心! 而且真係記得返好多細節!!!

由於我畫公仔唔叻,所以遊記係由老公畫公仔後,我就接手上色........


遊記最主要記錄既係我地每一日去過既每一個地方、行程、食過乜野、買過乜野、發生過有趣既事........


 右頁畫公仔,左頁就用來貼上單據、車票、入場票、小冊子、餐廳店舖既咭片......







初頭幾次我地真係好有恒心keep 住依個習慣...但後來大家都懶~~ 所以越來越唔齊.....最近幾次去旅行已經冇再畫......

不過我地都唔會完全放棄既! 我地一定會再畫...最多唔齊啫!



10 則留言:

  1. 犀利
    [版主回覆06/22/2008 03:32:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 你真係勁....
    [版主回覆06/23/2008 02:41:00]有幾勁呀? 哈哈~~~~
    我想問吓妳用白色果隻公仔喺邊度搵架? 我好鍾意依隻公仔架~ 不過搵唔到......

    回覆刪除
  3. 你真係好心機,d公仔又畫得幾靚添喎!真係好有紀念價值呀!
    [版主回覆06/23/2008 16:34:00]而家少畫咗好多嘞....而家次次去完旅行返來,老公返到工都好多手尾跟! 我畫公仔又唔靚喎...

    回覆刪除
  4. 好鬼得意!好似"一個人去旅行"那本書咁!
    [版主回覆06/23/2008 16:37:00]咦...妳都有睇"一個人去旅行"呀?
    我都好鍾意高木直子架~ 我已經買哂佢目前出咗既所有書! 不過我覺得最好睇係"一個人住第5年" + "一個人的第一次" 依兩本~~~~ 前者我好有共鳴呀!!!
     

    回覆刪除
  5. 你真係好好心機呀
    [版主回覆06/23/2008 16:40:00]Ta~ Ta~

    回覆刪除
  6. 好有心機畫寫旅遊日誌未來可以再回味!
    有個美好回憶!
    [版主回覆06/23/2008 16:39:00]有時我同老公睇返都睇到卡卡笑~~~

    回覆刪除
  7. 真係好有心思!
    [版主回覆06/23/2008 16:41:00]Thanks!

    回覆刪除
  8. v
    你係咪講緊呢隻洋蔥頭呀 → 
    www.hkicons.com 有好多呀~~
     
    [版主回覆06/25/2008 17:53:00]邊頁? 叫乜名呀?? 
    我都去過hkicons.com 喎,不過搵唔到呀!!!

    回覆刪除
  9. 哈哈..我見到比卡超呀~~ 你同埋比卡超一齊旅行0架?
    [版主回覆06/25/2008 17:58:00]哈哈~~~~ 講起就失禮死人...因為我好鍾意比卡超.....(基本上乜鬼公仔都鍾意!!!) 所以果次喺Amsterdam 機場買咗個比卡超公仔~~~~~ 仲買咗個只得Amsterdam 機場有得賣既特別版Miffy...(下面果隻!)

    回覆刪除
  10. 你地真係有情趣!
    [版主回覆07/01/2008 18:16:00]哈哈~~~ 我地得閒得滯!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...