2012年11月2日星期五

My 1st Mulberry (2012年10月28日)



嚴格來講...依個手袋唔算shopping.......
因為係Mr.T比錢,所以應該係禮物先啱!
而且仲要係一份"賠罪"既禮物!!


上星期五晚Mr.T又去咗倫敦,因為星期六要開會~
雖然再上一個weekend我地都去過倫敦,
不過星期六要開會唔陪我,仲要去倫敦唔帶我去!!

(因為佢車埋其他開會人,滿坐了!)

Mr.T到咗倫敦打電話比我時,向佢扮吓可憐咋吓嬌......

禮物,就係咁樣到手嘞! 哇哈哈~~~~~~



星期日去Glasgow Mulberry 專門店及及......


我揀咗large Dorset Tote in Black Forest~
(明明係棗紅色"burgundy",唔知點解要叫做black forest? )


揀佢因為佢夠大! 尺寸同Neverfull GM 一模一樣~



好鍾意佢繽辮肩帶既設計~



Mulberry 招牌扣



手袋裡面附有一個幼皮帶相連既小皮袋,方便放立雜野;


幼皮帶上有扣,可以拆出小皮袋~


我一直以為真皮手袋一定好重.......
今次第一次買Mulberry,
估唔到原來真皮可以咁輕身喎!
比起帆布LV真係輕好多呢~


返到屋企從解開黑絲帶,
從巨大淺灰色紙袋中抽出新手袋......


紙袋底部有行雞乸大既金色"Thank you!" 哈哈~~~~


連放單據既信封都金碧輝煌!



咁啱早一晚啱啱睇完電視重播Charlie & the Chocolate Factory.......
十足十一張golden ticket! 哈哈~~~~~


Thank you my darling Hon!





Photobucket

18 則留言:

  1. nice bag!
    [版主回覆11/05/2012 21:39:25]Thank you Wenus!

    回覆刪除
  2. 我買手袋最緊要輕身,呢個手袋好靚啊,幸福的V女!So sweet .
    [版主回覆11/05/2012 21:39:09]我一向買手袋反而最緊要係款式 + size,好少理佢輕唔輕身~ 可能我一直用開LV較重習慣咗,依個袋真係好輕好輕好輕......輕到感覺唔到佢存在!

    回覆刪除
  3. 個袋好靚好襯妳
    [版主回覆11/05/2012 21:36:33]Thanks Andrea!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2012年11月3日 上午6:04

    Mr.T幾鍚你,不用撒嬌都會有禮物架......幸福的Mrs.T
    [緊張大師-小女人回覆11/09/2012 08:49:52]哈哈,我可能無想太多,我本身都愛同老公嗲下的,因為朋友們都話我把聲好嗲,(後生時) 所以我會向老公嗲下架,但就不是出任何理由只是夫妻情趣而已
    [版主回覆11/08/2012 22:43:42]我撒嬌係自己性格 + 出自內心架! 並唔係有咩特別用途或目的...其實我從來想要乜野,老公都唔會托我手爭! 所以我撒嬌唔係為咗要禮物~
    有目的既唔叫做撒嬌,係叫做手段!
    [緊張大師-小女人回覆11/06/2012 16:40:30]醒目女,偶爾撒嬌真的好有用又有情趣.,這是女人要懂的
    [版主回覆11/05/2012 21:36:19]撒嬌係情趣來嘛! 我鍾意撒嬌架~

    回覆刪除
  5. ...個紙袋好靚呀
    [版主回覆11/05/2012 21:34:56]係

    回覆刪除
  6. 個袋真係幾好睇
    [版主回覆11/05/2012 21:34:41]Thanks Angel!

    回覆刪除
  7. 個袋好靚!!!! 我都鐘意lee 個顏色
    [版主回覆11/08/2012 22:39:53]佢地都話依個色最搶手,最斷貨就係依個色!

    回覆刪除
  8. 不但實用又漂亮.
    [版主回覆11/08/2012 22:39:05]最鍾意依種大袋乜鬼求其揼哂落去就攪掂,唔洗執!

    回覆刪除
  9. haha....咁你有冇 比個...金色 "THANK YOU" 佢睇呀...for his eyes only ar.....
    [版主回覆11/08/2012 22:38:24]我一個香吻thank you 佢,勝過比佢睇十次金色thank you 啦!

    回覆刪除
  10. 幸福的Mrs T
    [版主回覆11/08/2012 22:37:28]

    回覆刪除
  11. 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    ~個袋隻顏色,都好容易襯衫!! 靚靚. 你為個手袋剪咗彩未呀!?哈哈~~
    [版主回覆11/08/2012 22:37:19]其他野就未必,但我唸手袋係唯一一樣我買咗後會即時剪綵既玩具!

    回覆刪除
  12. 真係幸福滿瀉...有好老公錫既女人最幸福~
    [版主回覆11/08/2012 22:36:02]

    回覆刪除
  13. 偶爾撒嬌係女人嘅專利黎架
    [版主回覆11/08/2012 22:35:44]依個係我"經常"既專利!

    回覆刪除
  14. Nice color! I have a Baywater and love it! Do you plan to spray your bag with water-proof spray? I don't know if i should do that with mine :)
    [版主回覆11/08/2012 22:34:55]i already did! they always recommend you use the spray when purchasing the bag.

    回覆刪除
  15. 個手袋好靚
    [版主回覆11/08/2012 22:30:28]Thanks Mag!

    回覆刪除
  16. 靚靚
    [版主回覆11/08/2012 22:29:46]

    回覆刪除
  17. 小肥mi與小肥亨®2012年11月11日 下午2:14

    我呢幾日都喺倫敦,尋日去Westfield好多好多人,好多店都開始打折了

    回覆刪除
  18. I love Mulberry too, nice colour.

    Peggy
    [版主回覆11/15/2012 07:07:43]thanks Peggy!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...