2013年7月3日星期三

立雜敗

正當我大掃除暫時已執咗2箱野出來準備car boot sale時,
我發現我左手一邊執舊野
出來賣
但右手同時會靜雞雞買返d新野返來..........



上次返香港見到依種財源滾滾流水台已經好想買!
不過香港果d太大隻又太重,最後都係放棄無買到......


依個細細隻的的式式好可愛!

好似咁樣擺靚d~
聽住
微流水聲,感覺好舒服好relaxed!


靚靚新相機袋!


之前喺香港買咗依個仿皮相機袋,雖然好好用又襟"掟",
不過佢實在太太太重!!!



兩個袋款式大細其實都差唔多(幾乎一樣!),
不過點點袋放咗部大機 + 一枝長鏡後,
重量先相等於空既仿皮袋!
點點袋真係輕巧好多呢~

最鍾意係佢有條拉鍊!




佢雖非名牌 - 唔係CK啊!
(Well~ 你可以話佢抄款,但佢唔係冒牌貨! )
但佢外表靚靚,手工質地又好好,價錢只係CK 1/3,
真正係平靚正,why not?





唧咀...其實我已經有好多; 不過依set 好鬼平,所以.........


調色盆 - 特別買來準備試整糖花上色用!




無厘頭純粹貪得意既"黑板油漆"~
用佢來髹任何野,乾咗後都可以當黑板咁用!


黑白大碗2隻
心血來潮今晚整拉麵食~
用豬骨煲6粒鐘熬成大骨湯底; 材料準備就緒.........
我先記起 - 我其實無湯麵碗!
好彩比我喺超市搵到依款碗,大小 + 顏色都適合~
最正仲要平到無朋友!! 嘻嘻~~~~


明明買埋大咋玩具排哂隊都未攞出來玩,
偏偏仲要咁心野.........


尋日晏晝上網買咗42呎腸衣用來玩自家製香腸~
尋日晏晝order,今日中午已經送到來,依d咪叫做效率囉!







Photobucket

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...