2013年7月22日星期一

七味煎鯖魚





1. 鯖魚(Mackerel)劏肚挖出腸臟後,洗淨抹乾水份。


2. 用刀打斜界開魚肉至中間正骨(兩面都要!)


3. 灑上海鹽和日本七味粉,用手將調味料擦勻整條魚及界開的部份。


4. 燒熱油鑊,放入鯖魚以中小火煎4至5分鐘至魚皮香脆微焦,反轉魚再煎另一面。


5. 灑上少許檸檬汁和醬油同吃。






Photobucket

3 則留言:

  1. 用刀將魚斜界開係因為易啲熟 or 入味啲嗎?
    我食過七味粉烤雞塊( 之前在日本餐廳食過),七味魚未食過吖,我諗實好好味既姐,加上我愛吃魚,一個唔錯既煮法吖!
    [版主回覆07/24/2013 12:28:58]係呀~ 因為原條鯖魚肉厚啊!

    回覆刪除
  2. 我好鍾意食鯖魚架。
    早兩日我都整左鹽燒鯖魚,下次試下七味粉先
    [版主回覆07/24/2013 12:27:47]鯖魚真係好好食, 含豐富omega 3好有益!

    回覆刪除
  3. 一睇就知好香口...你煎得好靚呢..
    [版主回覆07/24/2013 12:25:49]thanks 小甫貓! 脆皮既鯖魚真係好香口好好食啊~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...