2014年4月9日星期三

韓國 - 辣豆腐海鮮湯 Haemul Sundubu Jjigae (偷懶方便版)

La Cuisine De Veronica,V女廚房,韓國,韓國辣豆腐海鮮湯,Haemul Sundubu Jjigae

點解叫做"偷懶方便版"呢? 
因為本來我打算make from scratch 既........


不過喺食物櫃摷緊所需材料時比我搵到2包辣豆腐湯包,(好明顯我完全忘記咗依包野既存在...)咁不如用咗佢先啦!


雖然標題係海鮮湯,不過我只用咗有殼急凍蜆,適隨尊便啦!


1. 急凍海鮮/急凍蜆適量解凍備用。


2. 洋蔥半個切絲; 意大利青瓜(即Zucchini or Courgette)半條,切成半圓形薄片備用。


3. 燒熱油爆香蒜蓉1茶匙,下洋蔥絲炒一會至香,加入清水約300ml 煮滾。


 
每包辣豆腐湯料裡面都有湯粉(藍) + 辣油(紅)各3包,
指示每150ml 水就下湯粉 + 辣油各1包~


4. 下辣豆腐湯料 - 湯粉 + 辣油各2包拌勻。


5. 軟豆腐一盒瀝乾下鍋(不用切!),下鍋後用木匙輕輕切成不規則小塊就可以。(不要搗得太碎太爛啊!!)


6. 下意大利青瓜片和(1)的海鮮/蜆,滾3至4分鐘至材料熟透。


7. 熄火後趁湯還在滾時可下一顆生雞蛋,灑上蔥花,吃時拌勻即成。



NOTE

- 豆腐要用軟豆腐 - 即係可以即開就咁當凍豆腐食得果種........

我用依種超市有售既紙包裝豆腐~


- 原則上用咗辣豆腐湯包就唔需要再另外調味,
不過對於我依種重口味既人來講 - 依隻湯料有點淡! 
所以我自行加調味料調味.......

依隻台灣牛頭種蛤蜊湯塊用來做海鮮味湯底一流!


韓式辣湯不可缺少之一: 韓國辣醬


韓式辣湯不可缺少之二: 韓國辣椒粉






6 則留言:

  1. 正呀!我都好鍾意飲呢個湯架! 你連隻湯碗都同幅相一樣,好正宗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都勁鍾意依個湯! 最近食得韓國野多,食到上哂癮要自己整埋一份!! 哈哈~~~~ :x

      刪除
  2. 阿V, 我E度又係無新鮮clams賣架, 所以我想知道如果煮雪藏clams的話, 系米熟既時候D clams都會自己打開個殼架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依度有新鮮蜆賣,只係唔係成日都有,所以用急凍方便d~

      我可以買到2款有殼雪藏蜆 - 一種由越南入口,係生既; 另一種就係上面依隻,紐西蘭入口,依隻只係係咁二blanch 過,未完全熟哂,所以解凍後仲未開口,要煮一陣先會打開

      刪除
  3. 最近我又係愛上呢種辣豆腐湯包,我買個種包埋豆腐,好方便,放工即煮。不過我放猪肉,都好好味:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 包埋豆腐真係好方便喎!
      Mr.T 鍾意食牛肉version,但我食親依個都一定係海鮮無走雞~ :-bd

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...