2015年8月28日星期五

2015年4月煮食全紀錄 (附食譜)

返香港前後都少咗update 煮野食,但唔代表我偷懶無煮喎飯喎! ^^
時光倒流...回到4月份.......

二人晚餐
4月2日午餐: 孜然炒羊肉; 蕃茄炒蛋; 鹽麴炒春綠

由於餐館收得比較夜,所以好多時都係我自己先食晚飯,
不過而家我午餐唔會再"求其食d野",會煮豐富d同Mr.T 一齊食~ ^^


孜然炒羊肉
以前一直都唔太鍾意孜然既味道,嫌佢陣味太"中東feel"......
但自從用孜然來炒過羊肉之後我就愛上咗! 孜然同羊肉真係好夾,
而家我一見到靚既羊肉就會買來煮依味~

孜然炒羊肉食譜click here~


蕃茄炒蛋
久唔久就突然間會好想食既一味餸 =P

蕃茄炒蛋食譜click here~



4月2日一人前晚餐: 車仔咖喱豬皮魚蛋魷魚; 清蒸Lemon Sole; 鹽麴炒春綠


車仔咖喱豬皮魚蛋魷魚
上次整依個時買咗cheap cheap 急凍魚蛋,攪到成煲野失哂色.......
今次買價錢double 有凸既新鮮銀魚仔炸魚蛋,果然係一分錢一分貨!
再加埋自家水發魷魚,三個字 - 無得彈~~~~ ^^

車仔咖喱豬皮魚蛋食譜click here~

浸發水魷方法click here~


清蒸Lemon Sole
依條Lemon Sole...薄唧唧無乜肉地,好睇唔好食........



大腸蚵仔麵線
大腸蚵仔麵線...依個係口痕整來做下午茶!

大腸蚵仔麵線食譜click here~



二人晚餐
4月15日晚餐: 氣炸醬油麴雞翼; 蕃茄炒蛋; 鹽麴炒意大利羽衣甘藍

餐館逢星期三休息,是日本來想出街食,
但好懶唔想出街又唸極都唸唔到食乜.......
雪櫃有雞翼有雞蛋...有包菜又有幾粒蕃茄,
最方便係有醬油麴又有鹽麴! ^^


氣炸醬油麴雞翼
雞翼用醬油麴醃個零兩粒鐘已經好入味,揼入AirFryer 叮熟佢乾手淨腳! ;-)

自製醬油麴做法click here~

氣炸鹽麴雞翼(參考食譜)click here~


蕃茄炒蛋
蕃茄炒蛋食譜click here~


意大利羽衣甘藍
自從用咗鹽麴之後,炒菜幾乎只用鹽麴,連蒜蓉都懶得落! =P



三文魚藜麥飯糰
有時前一晚有剩低冷飯,第二朝我會用飯素 + 搗碎罐頭魚(e.g. 三文魚或吞拿魚),
用一張保鮮紙包住整成飯糰波波,簡單快手,好味又飽肚既早餐,啱哂大飯桶阿V



二人晚餐
4月17日晚餐: 花旗參無花果煲瘦肉; 鮑魚炆雞; 氣炸軟殼蟹; 鹽麴炒意大利羽衣甘藍


鮑魚炆雞
鮑魚炆雞(參考食譜)click here~


炸軟殼蟹
氣炸軟殼蟹........


軟殼蟹 Soft Shell Crab
軟殼蟹係Costco 買返來既急凍現成野~ 本身已上粉漿,
用AirFryer 炸一陣熱辣辣外脆內juicy,點沙律醬食,方便又好味! ^^ 

花旗參無花果煲廋肉食譜click here~



一人晚餐 一人前
4月25日一人前午餐: 醬油麴魷魚仔蒸肉片; 韓式涼拌茄子

逢星期六Mr.T 全日都好忙,所以逢星期六我午餐晚餐都要一人前~
不過習慣咗午餐食豐富d,所以好多時就算一人前我都會照煮! ^^


醬油麴魷魚仔蒸肉片
本來想剁肉餅,但太懶...肉片上算數! 不過一樣好好味超好送飯呢~ ^^

醬油麴魷魚仔蒸肉片食譜click here~


韓式涼拌茄子 Gaji-namul
除咗涼拌菠菜之外,依個又係一個令我食到停唔到口既涼拌蔬菜餸!

韓式涼拌茄子Gaji-namul 食譜click here~








4 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...