2008年5月16日星期五

二人世界的碟頭飯 - 5月15日 (附食譜)



日式忌廉雞飯

日本人偉大既發明! 方便簡單快捷好味~ 用法同日本咖喱磚差不多,只係換咗做粉狀...不過最緊要都係好味道嘛~~~

日式忌廉雞食譜click here~

7 則留言:

  1. 我好想食呀,  至少兩碟
    [版主回覆05/18/2008 04:56:00]加拿大應該有得賣依度忌廉汁粉~ 我仲有好多其他既方便日式咖喱磚、炆牛肉汁磚......以備我偷懶時之需!

    回覆刪除
  2. 我用 cream oF mushroom  , 邊有你 D  甘正丫!!!!!
    [版主回覆05/18/2008 08:24:00]應該主動d尋找 + 嘗試吓新野麻!  

    回覆刪除
  3. 我已經好主動喇,  好彩被我揾到個得意  blog  友,  ....你想唔想知係邊個丫................................................照下塊鏡喇!!!!!腦閉塞  blog  友
    [版主回覆05/18/2008 08:39:00]你話我得意我一定會認架! 因為好多人都係咁講!

    回覆刪除
  4. 證明我係一個好坦白嘅人喇!!!我唔會呃女仔㗎

    回覆刪除
  5. 係咪好似咖喱磗咁要自己加材料煮架? 咖喱磗就用過, 依隻就真係未試過, 你買咩牌子呀?

    回覆刪除
  6. 啱啱睇到你個食譜啦, sorry sorry, 未睇清楚就問添
    [版主回覆05/20/2008 17:25:00]唔洗sorry~ 我分開晚餐日記 + 食譜....咁下次再煮時,就咁擺條link 唔洗再打過個食譜麻!  我又想記得自己幾時煮過乜食過乜~~~~~~
    不過我既日式咖喱磚都有幾個唔同牌子架~ 我仲有韓國咖喱添呀! (不過未試~) 我個個牌子都買來試吓,睇吓邊個最好食!

    回覆刪除
  7. 韓國咖喱, 我好似未係香港見過
    [版主回覆05/20/2008 18:55:00] 
    依隻韓國咖喱喺依度都係新野來架! 依度越來越多韓國人~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...