2008年5月17日星期六

蘋果樹 & 栗子樹

啱啱睇到其他人既blog - 用自己生日來搵自己係屬於乜野樹~ 結果我係"蘋果樹",老公係"栗子樹"~~~~~~ 好似好鬼準喎!!!

蘋果樹(愛情型)
身材纖細 (係呀!),魅力無窮,富感染力,吸引力強 (
呵呵~)
無憂無慮,想像力豐富,給人以愉悅的感覺。略顯浮躁 (都唔係"略"咯! 我相當浮躁!!)
喜愛冒險,敏感,時常陷入愛情,是忠實溫柔的情人,喜歡愛人和被愛的感覺,懂得生活,享受今朝。

栗子樹(誠實型)
相貌出色 (個個都話我老公靚仔架~ ),不喜引人注目
有良好的正義感,活潑風趣,天生的外交家可以作到上司的位子 (唔怪之個個都咁鬼鍾意佢啦!)
但是在群體中常因不自信和敏感而輕易動怒 (咁佢又唔係"不自信"喎...但渣車時就"易動怒"囉~)有時感到不被人理解。
一生中只愛一次,不會輕易找到自己的伴侶。(哇哈哈~~~~ 老公一生只愛我一個!
)



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...