2008年5月10日星期六

二人世界既Pasta - 5月9日 (附食譜)



Penne All' Arrabbiata with Chicken

早安排Tesco 做特價,買過佢地3 for 2 既叮叮意大利ready meals~ 其中一隻係佢地既"Chicken Arrabbiata" penne pasta - 我覺得好好食好鬼正!!! 一叮成個廚房即刻香哂~~~ 於是我上網搵"Arrabbiata" 既食譜自己整.......

因為"Arrabbiata" 係傳統意大利菜,所以好鬼易搵~ 不過材料 + 做法就個個食譜都有些少唔同......所以我就combine 咗兩個唔同既食譜,煮咗個自己version 既Chicken Arrabbiata Pasta!

結果老公話我自己version 既Chicken Arrabbiata Pasta 好食過Tesco 買既多多聲!!! 我自己都覺得係!!!!

Penne All' Arrabbiata with Chicken 食譜click here~


5 則留言:

  1. 我唔知道 D 味道係點,   但係賣相就  100  分......滿分呀!!!!你真係醒, 用白色碟載意粉,  視覺上係 極道引誘 ,想唔㗳都唔得呀
    [版主回覆05/11/2008 17:58:00]多謝哂!
    不過我想話妳知...我屋企所有碟碗兜 - 全部都係純白色完全冇花紋既!!!

    回覆刪除
  2. 我都好懷念Tesco!
    [版主回覆05/11/2008 20:05:00]Tesco 而家開到好大呀!!! 我屋企附近都有間Tesco Extra 開24小時架! 仲有一間24小時Asda...超方便!!!
    以前我一直認為Asda 既ready meals 好食過Tesco 既~ 但最近佢地可能鬥得犀利,所以有進步~ Tesco 既ready meals 好味咗好鬼多!!!

    回覆刪除
  3. 開24小時真係好方便
    其實係英國住真係好多野食
    我去Tesco,Asda買野食已經好開心有好多款式呀!
    [版主回覆05/12/2008 16:45:00]吓.....我覺得喺英國住冇乜野食就真!!!!
    香港就真係多野食嘞!!! 又平~~~~

    回覆刪除
  4. 當然係香港住正好多啦!
    但英國既大型shopping mall都好多野食,好多野睇呀!
    [版主回覆05/12/2008 17:21:00]野食就緊係有啦~ 不過我真係覺得唔多喎! 可能我一直同香港比較啦......而且如果依度既選擇唔係咁有限,有好多野食我唸我完全唔會食 / 試! e.g. KFC - 我以前喺香港完全冇食過KFC 架! 過咗來英國之後先開始食...仲愛上咗!!!

    回覆刪除
  5. 你係香港無食過kfc?
    [版主回覆05/13/2008 17:30:00]冇呀! 我第一次食KFC 係來咗英國之後架! 因為我由細都比較少食炸野~ 而且香港有咁多其他正野食 ,輪都未輪到KFC 啦!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...