2008年5月23日星期五

二人世界的三餸一湯 - 5月22日 (附食譜)



西洋菜排骨煲陳腎; 頭抽豬扒; 煎荷包蛋 & 炒菜芯苗


尋日終於買到排骨~ 仲好鬼靚添! 屋企又有隻苦瓜,所以買咗兩盒排骨 - 一盒煲湯,一盒用來炆苦瓜排骨! 一早應承咗老公話整豬扒~ 但返到屋企唸唸吓 - 又整豬扒又整排骨...好似太多肉! 於是我問老公想食邊樣先......其實都唔洗問~ 佢一定係話豬扒!!!

本來想整午餐肉炒蛋...點知屋企冇哂午餐肉喎~~~ 唯有就咁煎荷包蛋啦!

西洋菜排骨煲陳腎食譜click here~

頭抽豬扒食譜click here~

4 則留言:

  1. 西洋菜排骨煲陳腎---正
    我會食哂D鴨腎
    [版主回覆05/24/2008 00:34:00]正野應該同老婆仔仔一齊分享架麻~ 不過我都會自己食哂! 因為我老公唔食既~~~~~
     

    回覆刪除
  2. 我老婆唔食,亞女同亞仔今年開始食喇。所以落親陳腎都係3個,一人一個,唔駛爭
    [版主回覆05/24/2008 16:20:00]落3個陳腎?  煲湯好大煲架?? (如果唔係咪鹹死!!!!!)

    回覆刪除
  3. 陳腎= 鴨腎,如果冇鴨腎用雞腎得唔得?
    [版主回覆05/25/2008 07:21:00]erm.......我未聽過有人用雞腎喎~ 如果真係冇鴨腎既話,其實可以唔用既! (我唔會用雞腎囉....)

    回覆刪除
  4. 現在啲午餐肉好鬼貴呀....
    [版主回覆06/01/2008 01:51:00]而家乜鬼野都貴架啦.......

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...