2008年5月6日星期二

哈哈~~~ 又執到錢喎!!!



啱啱摷手袋搵野...先記得尋日(5月5日)去食飯前同老公行街時又執到錢! 仲要喺同一處地方喎 - 排隊買果汁飲~ 一路排隊一路執!!! 哈哈~~~~ 仲有成28p 添! 成4蚊幾港紙架!!!!


6 則留言:

  1. You are so lucky!
    [版主回覆05/08/2008 01:19:00]im always lucky!  
    我有個花樽用來裝執到既錢架!  睇吓~~~~
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=1302

    回覆刪除
  2. ^_^
    上次回應完你執 $個篇blog後,我只係執過1毫子....
    [版主回覆05/08/2008 01:20:00]我喺香港都執過十蚊銀!
    不過真係少過英國好多......

    回覆刪除
  3. 下...你唔係hk ga??咩地方既錢呀?
    [版主回覆05/08/2008 01:23:00]吓...妳唔知我唔喺香港架? (哈哈!)
    係英鎊來架~ 我喺英國!

    回覆刪除
  4. 你就好啦..成日有錢執...我一毫子都冇得比我執呀..你真係有横財命呀
    [版主回覆05/10/2008 19:53:00]咁都算係橫財架? 我又覺得自己冇乜橫財喎 - 由細到大抽親獎都冇我份既..........
    不過我尋日又喺超市執到5p 嘞!!!! 哈哈~~~~  (依度真係好鬼多錢執架!!!!!)

    回覆刪除
  5. 嗰日係西貢我都執到$20, 不過係見住前面個小朋友係褲袋跌出黎, 所以叫我囡囡比番個哥哥囉
    [版主回覆05/20/2008 18:21:00]咁就唔算執到錢啦!  我又未試過見住人 跌錢喎...不過如果見到我都會比返人,唔會自己袋咁衰~~~  

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...