2011年3月28日星期一

3月尾既聖誕禮物 (2011年3月27日)



尋日(3月27日)返99度食飯,竟然有份送比我 + 老公既"聖誕禮物"喎!

 禮物係6299一對family friends 洋人夫婦送比我地既!

老公好細個時已認識佢地; 我就同佢地唔係好熟,前後只見過佢地幾次~

不過Uncle George + Aunt Mary 好熱情可親!

我記得第一次認識佢地時就係我 + 老公既英國婚禮,當時Uncle George 捉住我雙手一路喊一路同我講"好高興認識我 + 佢好感動"......

(唔係好清楚Uncle George 感動乜野? 可能係感動睇住Mr.T 長大成人 + 成家立室啩!!?! 不過更有可能係當晚佢飲大咗!

自此每年聖誕節都會從6299處收到Uncle George + Aunt Mary 送比我同老公既聖誕禮物,今年都唔例外.......

 今年既禮物係戲院套餐禮券 - 2張戲票 + 2杯汽水 + 1份爆谷~

啱哂鍾意睇戲既我 + 老公呢!

 99朋友送咗個超細超可愛既USB drive 比佢......

 drive 仔細細竟然仲有8GB!

99一攞出來,我, 老公 + 姑仔3個都好大鄉里地驚為天人!

(依度無咁細隻USB drive 嘛! )

老公4月中返香港,叫佢整隻返來比我先!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

喺99度食完飯同老公行咗一陣街......

 買咗少少野......

後出既ramekin set 買來送比人;

前面既butter dish 係買比自己既~

不過返到屋企我就問自己 - 我買個butter dish 來做乜呢?

屋企一向用開一盒盒既牛油果喎!

唔緊要~ 靚 + 自己鍾意咪買囉!!!!




15 則留言:

  1. 我覺得uncle george呢d咁易感動既性格好可愛。
    (even可能係因為佢飲大左XD)
     
    usb的貓貓好可愛!
    [版主回覆03/29/2011 00:51:00]雖然我同佢地唔熟,不過佢地兩公婆都好可愛又好nice 架!  
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  2. 我既又都好細個重係紫色呢
    [版主回覆03/29/2011 00:47:00]妳指個USB drive? 係咪同依個一樣架?? 請問喺邊度有得賣??
     
     

    回覆刪除
  3. D 老外係好感性 o架喇! 我老公 D 老外同學都係咁! 第一次見我令我好難忘啦! 握手 o個時佢已經感動同開心到不得 ! 簡直難以用筆默去形容佢個感動個樣! 真係唔多明??!
    [版主回覆03/29/2011 02:57:00]佢地感性起來真係好熱情!
     
     

    回覆刪除
  4. 而家d usb手指 真係出得好精美呀~ 8GB 可以放到好多野呀~ 乜原來D鬼佬都咁感性架 我以為中國人先係咁乍
    [版主回覆03/29/2011 02:55:00]笨笨知唔知依隻咁細邊度有得賣呀? 知道的話麻煩單聲我知吖~
     
    洋人先至真係感性到震呀!  老公個鬼仔伴郎生日果日,老公開口請佢做伴郎,佢即時攬住老公話係佢最好既生日禮物,仲話好愛佢呢!
     
     

    回覆刪除
  5. 又來探吓妳先~
    [版主回覆03/29/2011 02:51:00]
     
     

    回覆刪除
  6. 女人就是這樣的了 , shopping 是最開心的呢! haha!
    [版主回覆03/29/2011 22:14:00]果日我行行吓人有三急咋 ,如果唔係我會行耐d!
     
     

    回覆刪除
  7. 係,我絕對讚同買嘢唔需要理由,靚就可以買喇
    [版主回覆03/29/2011 22:13:00]係! 不過我以後要買包裝既牛油咯~~~
     
     

    回覆刪除
  8. Gaileは林家歐巴桑2011年3月28日 下午7:30

    聽妳咁講即係4月唔跟Mr.T返香港呀?
     
     
    [版主回覆03/29/2011 22:13:00]係呀~ 佢返得一星期都唔夠,返得果5日,咁我唔跟佢返來咯! 返來咁耐我又做手術又休息咗咁耐,d行李都仲未執好呀......
     
     

    回覆刪除
  9. 女人買嘢唔須要理由架
    [版主回覆03/29/2011 22:00:00]不過......為咗自己良心過以得去,我會夾硬幫自己唸個理由! 今次既理由係 - 靚 + 自己鍾意咪買囉!!!!
     
     

    回覆刪除
  10. We have small USB drives here too...but the design is not as cute...I like your 99's more~
    [版主回覆03/29/2011 21:53:00]dont think we have USB drives that small over here in the UK~ yes my 99's one is really cute! love it~~~~
     
     

    回覆刪除
  11. 女人"最專業"就係買野...
    [版主回覆03/29/2011 21:51:00]無錯~ 依個係我強項來!
     
     

    回覆刪除
  12. Gaileは林家歐巴桑2011年3月29日 下午4:48

    果5日要一個人留喺屋企??不過唔驚,有我地陪妳吹水好快過既啫
    [版主回覆03/30/2011 20:45:00]係呀~ 5日要食自己啊......  
     
    妳自投羅網嘞Gaile! 應承咗陪我吹水無得反口架!!!
     
     

    回覆刪除
  13. 我都買咗細細usb drive,真係好神奇!! 戲票這份禮物好正,實用又個個都啱!
    [版主回覆03/30/2011 20:44:00]我喺英國依邊暫時未見過有咁細隻USB drive,所以見到99果隻時覺得好cute!
     
    係呀~ 我同老公都鍾意睇戲嘛~

    回覆刪除
  14. 你老公4月中返來香港..咁你呢...你今次吾返呀?
    [版主回覆03/30/2011 20:36:00]佢前後返得幾日咋 - 星期六到香港,跟住果個星期三就返英國咯,所以我唔跟佢返來嘞! 搭得多飛機對皮膚唔好呢!
     
     

    回覆刪除
  15. Gaileは林家歐巴桑2011年3月30日 下午6:03

    得得得....我地依d屎硬粉絲話陪妳就陪妳啦
    [版主回覆04/01/2011 22:29:00]我見到皮蛋們返咗來喎,妳實好鬼開心呢!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...