2011年3月31日星期四

農曆新年 - 發財好市就手大利湯 (髮菜蠔豉蓮藕煲豬手豬脷)


1. 髮菜浸發搾乾水; 蠔豉和冬菇浸軟備用。

2. 豬手斬件,和豬脷1條汆水5分鐘,豬脷用刀刮去厚皮,洗淨備用。

3. 蓮藕洗淨批皮切件。

4. 水大滾後先放入豬手和豬脷,再放入其他材料,加入果皮1塊和紅棗數粒煲至再大滾,轉慢火煲3小時,用鹽調味即成。


2 則留言:

  1. 你個邊都有豬脷賣架? 我未整過豬脷呀
    [版主回覆04/02/2011 00:33:00]如果依度無豬脷賣的話,我去邊度搵條豬脷煲湯呀? 我之前整鹵水拼盆都整過豬脷啦!
     
     

    回覆刪除
  2. 呢款 髮菜蠔豉蓮藕煲豬手豬脷 我好鍾意食 o架! 好掛住喱!
    [版主回覆04/02/2011 00:32:00]所有材料英國都買得到架,隨時都可以整來食啦!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...