2011年3月4日星期五

V媽媽靚正餸系列 - 蜜糖豆唐芹炒鵝肝臘腸


1. 鵝肝臘腸蒸10分鐘,取出倒去流出的油,攤涼一會後打斜切片備用。

P.S. 鵝肝臘腸蒸好後一定要待涼一會才切片,否則好易會散開!

2. 蜜糖豆洗淨瀝乾,摘去頭尾和撕去粗筋備用。

3. 唐芹(中國芹菜)摘去葉洗淨瀝乾,切成段備用。

4. 燒熱油鑊爆香蒜蓉,下蜜糖豆和唐芹炒數分鐘至開始軟身,用雞粉調味。

5. 加入鵝肝臘腸兜拌即成。



3 則留言:

  1. 我睇左你個 blog 好耐架啦, 仲跟住嚟煮比我老公同個仔食,食到佢哋肥 c 大隻, 多謝哂 !!
    不過我有個疑問, 英國咁好有膶腸買?我住係新加坡都冇d咁靚嘅膶腸喎 !真係羨慕死我! 
    新加坡趙太
    [版主回覆03/04/2011 23:25:00]妳好悠悠~ 歡迎妳!
     
    英國既中式超市大都有臘腸膶腸賣架! 不過我依d係鵝肝膶腸,依度無得賣~ 係V媽媽寄比我架!
     
     

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意食喱款菜 o架! 但大細豬小姐唔食 鵝肝膶腸, 所以好耐巳經冇得食 Lu !
    [版主回覆03/05/2011 21:12:00]佢地唔食妳都可以整少少比自己食過吓口癮架嘛!
     
    我老公唔食內臟但我就好鍾意,我間中整豬肝、豬大腸都係我一個人自己食!
     
    不過雖然我老公唔食內臟,但佢就好鍾意食鵝肝膶腸!
     
     

    回覆刪除
  3. 以前我都唔食潤腸架,但唔知點解大個左之後有一日忽然間肯食左一次之後,就開始鐘意食
     
    [版主回覆03/07/2011 18:29:00]我由細到大都好鍾意食膶腸,但就好憎臘腸!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...