2011年3月1日星期二

V媽媽靚正餸系列 - 蜜糖豆唐芹炒雞柳


其實V媽媽果個係荷蘭豆......

1. 雞胸肉洗淨抹乾切片,用胡椒粉、糖、生抽、鮮露、麻油,少許雞粉和粟粉醃好。

2. 蜜糖豆/荷蘭豆洗淨瀝乾備用。(蜜糖豆需摘去頭尾和撕去粗筋!)

3. 唐芹(中國芹菜)摘去葉洗淨瀝乾,切成段備用。

4. 燒熱油鑊下雞柳炒至八成熟灒酒,盛起備用。

5. 再燒熱油鑊爆香蒜蓉,下蜜糖豆/荷蘭豆和唐芹炒2至3分鐘。

6. 雞柳回鑊兜勻炒至熟透,下少許蠔油調味兜勻即成。




8 則留言:

  1. 我唔食 荷蘭豆!! 淨係食甜 / 蜜糖 豆咋!

    回覆刪除
  2. 我唔食 荷蘭豆!! 淨係食甜 / 蜜糖 豆咋!
    [版主回覆03/02/2011 19:47:00]我就兩種都鍾意食架!
     
     

    回覆刪除
  3. Very good dish ! I like that !
    [版主回覆03/02/2011 19:46:00]thanks Eddy! it's V mama's recipe~
     
     

    回覆刪除
  4. 我今晚煮三色椒菠蘿炒雞肉...酸酸甜甜好開胃
    [版主回覆03/02/2011 19:46:00]妳依個餸除咗開胃,顏色好仲好靚呢!
     
     

    回覆刪除
  5. 我鍾意荷蘭豆多D
    [版主回覆03/02/2011 23:56:00]我2種都鍾意!
     
     

    回覆刪除
  6. 我唔食荷蘭豆架
    [版主回覆03/04/2011 02:50:00]點解呀? 荷蘭豆好好食啊~
     
     

    回覆刪除
  7. 我記得新年時買咗荷蘭豆....正到不得了....食時仲卜卜脆...現在睇返V媽個餸....諗返起D豆都令我流晒口水....
    [版主回覆03/04/2011 02:50:00]我蜜糖豆 + 荷蘭豆都鍾意!  
     
    V媽媽用明火炒鑊氣好d所以好食d.....
     
     

    回覆刪除
  8. 我唔鍾2食依d豆呀...不過唐芹就超鍾2!哈哈哈...
    [版主回覆03/04/2011 02:48:00]我都超鍾意食唐芹!!  不過依度唔係成日有唐芹賣,而且賣得好鬼貴......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...