2011年3月31日星期四

補心補氣 - 當歸黨參燉豬心


1. 豬心1個去淨肥油和瘀血,洗淨切片備用。

2. 當歸三錢 (約12克); 黨參一兩 (約37.5克)和薑3片。


3. 將所有材料放入燉盅內。(手痕加咗咋明目杞子落去......)

4. 加進滾水約八成滿,蓋上蓋並用紗紙封口。

5. 文火隔水燉3小時即成。




3 則留言:

  1. 女人真係要補 o架! 尤其是手術往!
    [版主回覆04/01/2011 22:28:00]見依兩日天氣涼返,咪趁仲涼時補吓囉~
     
     

    回覆刪除
  2. 好嘢! 我估後生女嚟講,妳都應該係滋陰識保嘅表表者!
    [版主回覆04/04/2011 04:17:00]多謝~ 不過我唔係後生女來喎! 可能我補得多,容光煥發妳先會誤會我係後生女!!  
     
     

    回覆刪除
  3. 我年近半百都未<的>起心肝去補一補!!(之前寫錯字添! ) 真係要多多向妳學習!
    [版主回覆04/05/2011 06:59:00]其實如果身體一向健康,平時注意飲食均衡,補唔補都無咩所謂既~ 補都係想身體健康啫!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...