2012年9月7日星期五

日本 - 日式牛肉刺生 (Beef Tataki with Coriander Dressing)


YO!Sushi 有一樣野好好食 - Beef Tataki 是也!






幾乎全生既牛肉,配一個好香又酸酸地既莞荽汁,百食不厭~
薄4塊如食空氣,一碟要£3.50 - 約$43!
如果唔係Sumo Sunday 任食,咁鬼貴真係食唔起!!


不過...唔係次次去親
Sumo Sunday 都有牛肉刺生食果喎,
所以,我決定自己試吓整!


1. 厚身牛後腿扒一塊(Rump Steak)約1吋厚左右,用廚房紙抹乾表面水份。


2. 燒紅油鑊(個鑊要好熱果隻!),放入牛扒每面煎35至40秒。

3. 夾起牛扒將牛扒周圍邊緣略煎,盛起牛扒室溫靜置10分鐘,讓牛扒肉質放鬆。
煎牛扒juicy 既秘訣就係熱鑊!

鑊夠紅夠熱,就可以快速將牛扒表面煎至微焦,
封住牛扒裡面水份避免流失~


靜置10分鐘後將碟打側都唔會有見到有肉汁流出!

4. 牛扒切薄片,放入雪櫃雪凍。


5. Coriander Dressing: 莞荽約10g放chopper 打成蓉、青檸汁和青檸皮1個、黃檸檬汁半個、黃糖1湯匙、橄欖油2湯匙、日式醬油少許,全部材料拌勻後試味。


6. 牛肉排在碟上,配上沙律菜,淋上醬汁即成。






Photobucket

14 則留言:

  1. 正呀,好味喎!
    [版主回覆09/08/2012 17:38:54]Thank you Kitty! Mr.T 話仲好食過YO!Sushi 既~

    回覆刪除
  2. 半生牛扒沙律, 正呀!
    V女,多謝分享哩!
    [版主回覆09/08/2012 17:37:59]依個只係sear 咗牛扒表面,唔算半生熟咯!

    回覆刪除
  3. 言語治療師加英文教師Carley2012年9月7日 下午7:30

    生牛肉我在日本食過,但感覺怪怪的,可能半生熟會較好 =)
    [版主回覆09/08/2012 17:35:37]我相信每樣食物都會有人鍾意 + 有人唔鍾意! 就等如煎牛扒有人鍾意rare, medium rare or well done 一樣~

    依個叫得做刺身當然要係生,半生熟就唔可以叫做刺生啦!

    回覆刪除
  4. 自己整一定平好多, 咁樣可以食番夠本
    [版主回覆09/08/2012 17:32:40]平到笑呀! 我塊扒都係£3.70之嘛~

    回覆刪除
  5. 好想食呀 ^o^
    [版主回覆09/08/2012 17:31:38]依個超級易整!

    回覆刪除
  6. 我頭先都整左牛扒食,但煎到好似你宜家咁生,之後覺得好似太生,所以就放入光波爐焗一焗。如果早d睇到你lee篇,咁我咪唔洗再放入光波爐lor
    [版主回覆09/10/2012 20:35:25]不過牛肉刺生同食普通煎扒食法唔一樣喎! 刺生比較適合做頭盆少少地食幾片咁就好滋味; 但一大塊扒就咁食就太涼嘞! 而且生既紅肉唔容易消化,刺生無人一下食咁多架!

    無耐性又未溶哂雪......咁妳都放得入口既?
    [Luxueux Yvonne回覆09/09/2012 22:44:36]係ar,我真係將塊扒煎到同你宜家一樣咁生。
    煎個陣太無耐性,又未溶哂雪wor,所以搞到勁生。
    最近食牛扒食到悶悶地,如果整d酸酸地ge汁,應該會令我又再愛上牛扒
    [版主回覆09/09/2012 19:50:06]一早睇到我依篇,妳又整刺生?

    回覆刪除
  7. 我腸胃唔好所以唔敢食gum 生既牛肉
    [版主回覆09/09/2012 19:48:57]唔食依樣,食過第二樣~

    回覆刪除
  8. 呢個有興趣..好似好味又易整..等我試吓先..
    [版主回覆09/09/2012 19:47:22]如果怕太生的話,就自行煎耐少少啦!

    回覆刪除
  9. 自己整平靚正呀!
    [版主回覆09/09/2012 19:42:36]自己整真係平好多好多,我一塊扒都只係£3.7X!

    回覆刪除
  10. 呢個要試呢~
    [版主回覆09/10/2012 19:02:44]如果唔怪食生牛肉既話,一定會鍾意依個汁!

    回覆刪除
  11. 我都學妳咁整試下先,
    [版主回覆09/10/2012 19:02:37]如果唔怪食生牛肉既話,一定會鍾意依個汁!

    回覆刪除
  12. 見你哩碟生牛肉刺身, 就諗返起前年去北海道食左個生牛肉刺身飯, 比老公鬧到不得了, 如果而家同佢提返, 佢都仍然會鬧~~haha
    不過我自己都唔太接受生牛肉, 見識下就算la~~
    你整得靚過yo sushi 好多^^
    [版主回覆09/10/2012 19:01:44]每樣野都有人鍾意有人唔鍾意既! 食物都係一樣~

    多謝讚賞~ Mr.T 都話我整得靚過 + 好味過Yo Sushi! 不過我自己覺得有改進既地方

    回覆刪除
  13. 咁五成熟煎法又係點呀?我鑊鑊煎牛扒都唔係太生就太熟ga...
    [版主回覆09/10/2012 18:59:38]好難講幾成點煎法喎! 要睇煎咩扒,又要睇塊扒幾厚...我一向只係靠自己煎得多來判斷!

    回覆刪除
  14. 睇落YO!Sushi 好似有d疑似累椒的物體,係欠了這嗎?
    [版主回覆09/12/2012 21:51:31]佢d汁喺底 + 綠色架嘛!
    [ok回覆09/12/2012 14:51:37]哦...我以為係放係汁入面呢
    [版主回覆09/12/2012 04:06:31]果d係煎牛肉時加既黑胡椒來~ 我話唔同味既係個汁!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...