2012年9月19日星期三

好味泰菜 - Chaophraya@Glasgow (2012年9月16日)


之前Mr.T仲喺南下工作時,
喺Birmingham Bullring 已經見過Chaophraya,
有一次想去試,點知7點鐘已經關咗門,最終緣慳一面......



估唔到Mr.T搬返來蘇格蘭無耐後,
Glasgow 都開咗
間Chaophraya喎!
Glasgow Chaophraya 仲係全歐洲最大既泰菜餐廳~

坦白講...我喺蘇格蘭無食過有水準既泰菜!

本身Glasgow 泰菜餐廳不多,
好耐之前食過
Glasgow一間裝修非常泰feel 既泰菜餐廳,
不過無論侍應或食物,都絕對中國.......;

其他far east fusion 餐廳就算餐牌裡面有一兩道有thai 字既菜,
感覺味道硬係被中國化咗!
所以當我地見到
ChaophrayaGlasgow 開咗分店,
基本上完全無咩期望~
P.S.
南下期間
食過2間正宗又好味既泰菜 - 老闆侍應一律泰國人!
遲下有時間補返篇網誌~


講返
Chaophraya......
其實9月16日係農曆初一我食齋既,
早一晚星期六同老公去咗pub 鋸雜扒~


老公頭盆Cullen Skink (煙鱈魚薯仔濃湯)


我既頭盆Fish Cake

左邊果份All Day Breakfast 係Mr.T既;
右邊份大雜扒先係我既!


份雜扒真係好鬼大份!



第二日星期日初一本來無唸住出街食飯......

中午煮咗個全齋撈麵比自己,Mr.T就食公仔麵~
Mr.T休息無時間喺廚房慢慢整野食,
打算是晚果餐都係照版煮碗食返依個全齋撈麵......


食完lunch
出街約咗朋友.......
Meet 完朋友之後老公就話肚餓,
咁啱行到
Chaophraya 出面,
老公就提議睇吓餐牌有無啱我食既素菜,
果然有喎! 於是我地就入去試吓......



餐廳位於Glasgow City Centre 一幢舊building,
樓底勁高,裝修豪華得來有好多泰國金色擺設,不失泰feel~



老公頭盆Tom Yum Goong
我無得試,不過老公話好好味!


我既頭盆Mushroom Tom Kha Soup
非常驚喜~ 我一向唔鍾意椰汁都覺得依個湯好好味!


不過依兩個湯都幾貴,老公既£9; 我既無肉湯都要£8!!



老公既超細份主廚特色主菜 - Spicy Fried Rice with Beef & Basil
老公好滿意~


我既主菜走蔥Tofu Pad Thai
份量幾乎係老公主菜2倍!
好有鑊氣炒得夠乾身,
好鍾意佢地用依種勁幼身既貴刁,
滑滑得來煙煙韌韌,加上面頭微酸既芒果絲,
依個豆腐泰式炒
貴刁真係好好食!!


依餐我地
好有驚喜又好滿意!
估唔到連鎖餐廳都有咁既水準,
Glasgow 終於有一間有水準既泰國餐廳嘞~
下次我唔食齋既日子會再去試吓其他菜!!



收到海鮮餐廳City Merchant 寄來既9折loyalty card,
來緊既weekend 要去用吓張咭先!




Photobucket

1 則留言:

  1. 我覺得外國的泰菜館都鍾意改名做Chaophraya!
    同埋, 歐洲的亞洲菜館, 好多時都係中菜加泰菜加日菜, 不倫不類咁
    [版主回覆09/24/2012 19:17:56]我去旅行只會食返當地地道菜,無留意外國泰菜館係咪都鍾意改名做Chaophraya! 不過我喺英國只見依間連鎖泰菜餐廳叫做Chaophraya,其他泰菜餐廳唔係叫做Chaophraya~

    歐洲的亞洲菜館, 好多時都係中菜加泰菜加日菜,不倫不類咁 <//// 咁又唔可以一竹篙打一船人既! 歐洲一樣有唔少正宗亞洲菜館,睇吓妳識唔識搵既啫!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...