2012年10月5日星期五

鰩魚翅花膠煲雞腳




1. 花膠浸發,切塊備用。
(浸發花膠方法~)

2. 瘦肉洗淨,汆水備用;
雞腳剪去趾甲洗淨瀝乾


3. 鰩魚翅洗淨抹乾,以爐火或放入焗爐煨香備用。


4. 水大滾後先放入瘦肉和雞腳,再放入其他材料,加入薑片煲至回大滾。


5. 轉慢火煲3小時,用海鹽調味即成。






Photobucket

9 則留言:

  1. 呢個湯啱哂女人飲,好補呀!
    [版主回覆10/07/2012 05:38:43]男女皆宜呀! Mr.T好鍾意依個湯,不過佢唔食花膠 + 雞腳,全部益哂我!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年10月5日 下午6:16

    香港現時天氣咁燥,好潤呀....難怪你皮膚咁靚啦.抵讚
    [版主回覆10/07/2012 22:39:04]哈哈~~~~ 我老公唔係唔識貨唔知係好野來,只係佢好抗拒d滑劣劣既食物! 我99燉燕窩比我地食,佢都係一啖都唔食....好難改變佢口味!
    [緊張大師-小女人回覆10/07/2012 17:58:26]嘩,唔識寶,我老公勁鐘意,煲好湯第一時間吃,所以你同我老公的皮膚都滑滑呢
    [版主回覆10/07/2012 05:37:41]依個湯勁多骨膠原! Mr.T好鍾意依個湯,不過佢唔食花膠 + 雞腳,我朝早起身飲一大碗食花膠雞腳當早餐~

    回覆刪除
  3. 呢個膠質勁夠份量....超正
    [版主回覆10/07/2012 05:36:28]Mr.T好鍾意依個湯,不過佢唔食花膠 + 雞腳,全部益哂我!

    回覆刪除
  4. 好足料呀, 一定好好味
    [版主回覆10/07/2012 22:36:20]自己煲自己煮幾時都要落足料!

    回覆刪除
  5. 好補呀
    [版主回覆10/09/2012 16:09:07]

    回覆刪除
  6. 而家D人唔係好少食魚翅嗎??我屋企都無魚翅,落唔到~
    [版主回覆10/10/2012 21:32:25]少人食魚翅都唔等如唔可以食架!
    不過依隻係鰩魚翅,即魔鬼魚既魚翅,唔係一般鯊魚翅~

    回覆刪除
  7. 想問鰩魚翅是要佢既味,定係可以食埋? 因為我未曾聽過,好孤陋寡聞.
    [版主回覆10/10/2012 21:30:20]要味 + 食埋都得~ 鰩魚翅煲出來既湯有香濃魚翅味,但煲完湯後口感似柴魚,一d都唔似普通魚翅!
    鰩魚翅含豐富蛋白質、礦物質(鈣、磷、鐵)、膠元蛋白及久軟骨素,可防止皮膚衰老、軟骨磨損骨骼退化,好有益架!

    回覆刪除
  8. 《Ka MaN 日記》2012年10月15日 下午3:44

    呢個湯一定好甜....
    [版主回覆10/16/2012 19:54:18]足料嘛~ 真係好正!

    回覆刪除
  9. 上次留咗言想睇下你由此至終是否熱水落料,搵唔番個page Tim
    [版主回覆04/03/2013 21:37:06]Yahoo 回應 + 回覆電郵通知壞咗好耐都未整好! 其實我尋日回咗妳架嘞,我唸妳收唔到電郵通知~

    http://blog.yahoo.com/happy_Mrs.T/articles/80589/category/%E2%99%A5+V%E4%B9%9C%E9%AC%BC%E6%B9%AF%E6%B0%B4

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...