2013年7月4日星期四

日本 - 照燒雞扒蒜香豬骨湯底拉麵


心血來潮想整 photo th00000008.gif..........


即時走去買咗3條豬筒骨返來熬豬骨湯!



1. 豬筒骨3條(約1kg~ 叫肉檔劈半!),汆水5分鐘。


2. 取出沖洗乾淨。



3. 蔥1條切段; 珍寶蒜頭3個搣開(不用去皮!)


4. 粟米4條斬半; 細洋蔥2個去皮一開四(唔記得影!)


5. 大鍋中煲滾清水約1.8L,先放入豬骨,後放入其他材料,再加入4片薑(厚切!)


6. 煲至回大滾後,撇去浮面雜質,蓋上蓋轉小火煲6小時。


7. 撈起渣滓,用密隔過濾2次,盛起雪白豬骨湯。


8. 將熬好的豬骨湯盛起,待涼後以保鮮紙封好放入雪櫃,待油份凝結浮起,用湯匙除去油塊,以白胡椒粉和海鹽調味,即成豬骨濃湯。


我碗拉麵大解構!
抱歉我從來都唔鍾意食日式叉燒!
(叉燒,還是中式的好!)
所以我選擇整自己鍾意食既照燒雞扒~


9. 日式照燒雞扒食譜click here~


 
10. 昆布絲浸軟後,搾乾水份備用。


11. 烚蛋我用咗cheating方法令佢睇上去似滷蛋...(滷得1隻咁大把我真係睬你都傻! )
先將蛋烚熟去殼,然後用珠油/老抽搽勻成蛋,靜置10分鐘切半...攪掂!


12. 預備適量綠巨人罐頭粟米 + 日式魚板2片(每碗)(遺憾今次買唔到鳴門卷魚板! )


13. 白芝麻白鑊烘一下備用。


14. 我用中式超市依種現成拉麵~ 照包裝指示煮滾一鍋水,加少少油,再下麵煮滾1分鐘,撈起過冷河,瀝乾盛入麵碗中。


15. 將照燒雞扒、昆布、烚蛋、魚板和粟米排好鋪在麵上。


16. 煮滾(8)的豬骨濃湯淋入碗中,灑上(13)烘好的白芝麻和蔥花,再灑上少許胡麻油即成。



我用依隻極上胡麻油~



熱辣辣~ 香噴噴~~ おいしい~~~





Photobucket

32 則留言:

  1. 落足料來整, 既好味(唔駛多講) 賣相又吸引, 無敵!!!!!!!
    [版主回覆07/04/2013 19:48:38]多謝Oi Ling讚賞!

    回覆刪除
  2. 正!之前一直都搵豬骨湯recipe都搵唔到
    而家有你呢個咁正既recipe,返到ireland掛住豬骨湯拉麵都唔怕lu~
    PS.個湯可以放雪櫃幾多日,coz我份人比較懶~一次過煲多d,就方便食多幾餐啦~
    [版主回覆07/05/2013 04:20:36]我個人覺得頂哂龍只係2日~ 有蒜頭放太耐怕會變色 + 變味,始終係新鮮整既,唔係湯粉開嘛......如果要方便既不如直接用湯粉/湯精!

    回覆刪除
  3. Veronica..我星期曰學整腸粉,你的食谱指木薯粉係咪雜货鋪有售呀?
    [版主回覆07/05/2013 04:17:21]我唔知雜貨舖有無木薯粉賣喎.......我係來咗英國之後先開始煮野食架!

    回覆刪除
  4. 仲正過出去食
    勁呀!!!
    [版主回覆07/05/2013 04:10:46]過獎Melanie! thanks~

    回覆刪除
  5. 要小火煲6个钟?? 时间有点长!!
    [版主回覆07/05/2013 04:10:21]想好食就緊係要功夫架啦! 又唔係日日整~

    回覆刪除
  6. 自己做肯定比外面的好吃
    [版主回覆07/05/2013 04:09:39]街外拉麵多數係湯粉溝水! 自己整真材實料~

    回覆刪除
  7. Me too, 我都覺得叉燒都係中式好!
    [版主回覆07/05/2013 04:07:36]日式叉燒似煲湯肉,唔係我杯茶!

    回覆刪除
  8. 《Ka MaN 日記》2013年7月4日 下午5:17

    好正吖...
    引死人啦..!!
    [版主回覆07/05/2013 16:50:42]Thanks Ka Man! 妳又整吖~

    回覆刪除
  9. 個湯底都唔野小喎 勁呀 ~~~~~~~~~~~
    [版主回覆07/05/2013 16:49:39]個湯底係材料 + 時間既結合! (煲咗2粒鐘時忍唔住偷咗半條粟米食......)

    回覆刪除
  10. 好好味呀~~~~係weekend lunch既 good choice呀....
    [版主回覆07/05/2013 16:46:25]Thank you VanillaBlue!

    回覆刪除
  11. 好LIKE 呀....正過味千拉麵既好多呀....
    [版主回覆07/05/2013 16:46:04]味千拉麵都好好味啊!

    回覆刪除
  12. 拉麵 很靚好好味呀
    [版主回覆07/05/2013 16:45:42]多謝嘉麗讚賞!

    回覆刪除
  13. 個豬骨湯好濃咁喎,一定好好味!
    [版主回覆07/05/2013 16:45:17]白成咁緊係濃啦!

    回覆刪除
  14. 好想食~~~下星期如果有時間就老翻一下先
    HEHE
    [版主回覆07/05/2013 16:44:37]煲湯之嘛,果6粒鐘唔洗理佢由佢自己煲!

    回覆刪除

  15. [版主回覆07/05/2013 16:43:45]

    回覆刪除
  16. 超正!
    [版主回覆07/05/2013 16:40:40]Thank you Owenmama!

    回覆刪除
  17. 我都唔中意食日式叉燒,每次食拉麵我都係食豬軟骨~
    [版主回覆07/05/2013 16:40:16]我依度買排骨一盒盒pack 好哂,唔可以買只買豬軟骨! 如果要整豬軟骨可能要買多幾次排骨來儲起咋豬軟骨....

    回覆刪除
  18. Hi V,

    見到你碗麵, 口水都流晒! Yummy..

    Peggy
    [版主回覆07/05/2013 16:37:32]Thank you Peggy!

    回覆刪除
  19. 哇.......正過出街食呀...我真係未試過自己煲豬骨湯,攪到我想試吓..個湯煲咁耐..一定要食晒麵連湯都飲埋先得啦...
    我又係唔中意食日本叉燒個喎...無尼味道既...我都好中意照燒雞扒..我要整返餐同你一樣既先得...除左日式魚旦...買成條返尼切幾片..其餘唔知放到幾時..kaka
    [版主回覆07/05/2013 16:35:52]啱啱好整到3碗拉麵! Mr.T好鍾意,食到個碗一滴湯都無~
    第一次食日本叉燒(喺日本食!)已經完全唔鍾意! 照燒雞好食得多!
    我果日去中超咁啱賣哂鳴門卷魚板.....其實唔一定要用來整拉麵先用架,可以切片用來炒,炒粉麵又得,淥粉麵食加幾片落去又得......唔會嘥架!

    回覆刪除
  20. 蕙食廚房 - Cat's kitchen2013年7月5日 上午3:41

    我老公超鍾意食拉麵,但係我鍾意烏冬多d
    [版主回覆07/07/2013 02:14:02]我兩樣都鍾意! 不過我覺得豬骨湯底襯拉麵多d~

    回覆刪除
  21. 好味我都想食
    [版主回覆07/07/2013 02:13:16]Thank you 凡凡!

    回覆刪除

  22. [版主回覆07/07/2013 02:12:05]唔洗

    回覆刪除
  23. 嘩 !! 流晒口水 好吸引呀 !!
    [版主回覆07/07/2013 02:11:14]Thank you katie!

    回覆刪除
  24. 正.......完全用心用時間..
    [版主回覆07/07/2013 02:10:26]Thank you jaokee!

    回覆刪除
  25. 真係落足心機,連湯底都自己用豬骨熬成
    碗麵既賣相真係好靚吖,好似出面拉麵店果啲咁( 什至乎出面餐廳果都末必有個咁好既賣相呢!剩係睇相都已經覺得好正啦
    [版主回覆07/07/2013 02:10:04]Thank you Joey!
    自家製真材實料嘛~ 不過最衰買唔到鳴門卷魚板....

    回覆刪除
  26. 我鍾意食 "豬骨湯底拉麵" 正~~
    [版主回覆07/08/2013 04:43:18]Thank you Daisy!

    回覆刪除
  27. Yummy!
    [版主回覆07/09/2013 00:07:05]Thank you April9!

    回覆刪除
  28. 睇賣相已經滿分
    [版主回覆07/09/2013 00:07:31]Thank you Rachel!

    回覆刪除
  29. 連湯底都咁有心機煲,佩服!
    [版主回覆07/09/2013 00:10:24]我覺得拉麵除咗麵本身之外,最重要就係個湯底啊!

    回覆刪除
  30. 嘩.....原來整個湯底要咁多工夫 !!
    做妳老公真係超幸福!!!
    [版主回覆07/09/2013 00:11:11]過獎嘞B's Icing Cookie! 食落自己 + 老公個口架嘛,當然要真材實料啦~

    回覆刪除
  31. 好羡慕喺英國嘅係搵到咁多好嘢。我覺得丹麥好似沙漠。我日日出前一丁咋。
    [版主回覆07/12/2013 06:32:24]丹麥無唐人街中超既咩? 但妳又買到出前一丁.....

    回覆刪除
  32. 好勁, 連拉面豬骨湯都自己整
    [版主回覆07/12/2013 06:31:17]過獎嘞Carmen! 將材料揼哂入個煲之嘛,非常簡單~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...