2013年7月29日星期一

香茅魚露烤豬肉


 1. 梅頭肉4塊約560g,抹乾水份備用。

2. 香茅1.5枝、乾蔥頭1粒、蒜頭3粒、薑1片,以食物處理器打碎。


3. 胡椒粉少許、魚露約120ml、糖、雞粉和麻油各少許



4. (1)至(3)全部放入一個大密實袋內拌勻,壓出多餘空氣,封好密實袋,放入雪櫃醃過夜。


5. 預熱焗爐180C,將醃好的梅頭肉放在烤架上,先焗15分鐘。


6. 反轉再焗15分鐘至豬肉全熟金黃即成。





Photobucket

2 則留言:

  1. 我好中意用香茅整豬肉呢..再加埋泰式雞醬...流口水..kaka
    [版主回覆07/30/2013 20:32:50]泰式雞醬我都鍾意! 不過依個有魚露香味 + 味道,再點雞醬就遮咗魚露味道咯~

    回覆刪除
  2. 我鍾意香茅果陣味,出街食,我成日都會叫香茅豬扒或雞冀,不過就末試過自己用鮮香茅整吖,我下次都會試下先,重有我好鍾意飲香茅水或冰,好正的
    [版主回覆08/01/2013 19:32:54]我都係好鍾意香茅既人來! 醃雞醃豬都好正~
    妳未試過用鮮香茅整? 妳只係出街食過? 我好好好鍾意新鮮香茅架!!!!!
    我都見過朋友自己煲香茅水,不過我自己就未飲過,唔知點解覺得有d怪.....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...