2009年5月6日星期三

Waikee's 30th Surprise Party@One Up (2009年5月3日)

上星期五(5月1日)係老公老友Waikee 既生日,星期六 + 日連續2日都有慶祝,我 + 老公都係出席,成個long weekend 有2日奉獻咗比Waikee! (我地都算唔話得咯......)

星期六(5月2日)一早去咗愛丁堡買手袋,之後要由愛丁堡渣成90 miles 去Waikee 爸爸媽媽喺Maybole 既老家BBQ~ 雖然果日稍為大風咗少少,不過陽光普照,好適合燒野食! 不過一來掛住食,二來食到成手污糟,廢事攞相機,所以冇影到相.....

星期日(5月3日)Vicki 幫Waikee 喺One Up  private room 搞咗個surprise birthday party!

 超搞笑既banner!

 壽星公with the cake~

 Waikee + Vicki~ what a sweet couple! 蛋糕係一個Poker 枱~ (哇! 個蛋糕甜到吖~~~~~~~ )








 上次Raymond & Nikki 既訂婚party 竟然冇野食! 經我地各方投訴之後,今次果然識做!

 燒牛肉 + 三文魚cocktail bites~ 兩樣都好食! 不過燒牛肉唔知點解好似唔多受歡迎......

 好得意既超迷你芝士漢堡包 + 芝士雜菜Quiche~ 初時仲以為個quiche 係pizza 呢!

 睇吓個漢堡幾細隻! 3啖就食得哂咯~


 每樣食物都係迷你既 - 連炸魚薯條都係! 每包裡面有一舊炸魚 + 2條薯條~ 好鬼可愛!


上面果串係免治羊肉串燒~ 另外仲有雞肉串燒一樣好好味! 不過掛住食 + 同人吹水,唔記得影相!

除咗個quiche 唔多好食,其他食物賣相 + 味道都好好! 最起碼唔會係派對一般既菠蘿腸仔先啦!



7 則留言:

  1. 個炸魚薯條真係好Q
    [版主回覆05/07/2009 06:37:00]侍應捧食物出來時,個個都大叫話好cute!
     
     

    回覆刪除
  2. D野食真係好得意喎......
    (ps..你好似..越唻越靚咁喎.... ...咁白淨既....)
    [版主回覆05/07/2009 06:40:00]d食物好特別囉~ 唔似一般派對食物!
     
    哈哈~~~ 妳已經係今日第二個人話我白淨! 其實係咪我d fd 黑咋?  我少曬太陽嘛~ 前年去咗羅馬 + 西班牙2星期咪算曬得勁囉! 不過我就算黑咗都好快白返~~~
     
     

    回覆刪除
  3. Mini burger好cute唷... 唔怪之得唔見左你幾日啦... 原來去左玩, 搞到人地心掛掛咁...^^"
    [版主回覆05/07/2009 06:42:00]我逢weekend 都比較少上網架~ 要陪老公嘛!  不過我依幾日都有update 呀~ 妳冇過來之嘛......
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩...個party好正咁喎, 如果我生日可以咁攪都幾好, 肯定個個fd話正 , 個蛋糕好似假唔食得咁呀 , 咦.....你老公原來有鈫身架?
    [版主回覆05/07/2009 17:38:00]其實喺依度咁既形式生日會好普遍架咋!
     
    外國既生日蛋糕唔係香港果種忌廉蛋糕來架! 歐美都係依種蛋糕架~ 我英國既結婚蛋糕都係咁既! 外面果d包住蛋糕既係icing - 用糖造架~ 所以個蛋糕可以保存好耐 + 好鬼甜!!!
     
    外國傳統 - 真正果個結婚蛋糕,喺結婚當日影完相係唔會食既,訂蛋糕既時候,餅店會預備多另一個蛋糕來招呼賓客~ 至於真正果個蛋糕就會收埋佢,直至結婚既新人生咗第一個BB,再請親朋戚友食! 情況就似中國人請食薑醋.....因為蛋糕外出包咗icing,所以可以保存好耐! (不過我覺得好核突......)
     
    乜妳唔知我老公有紋身既咩? 我都有呀! 老公有3個 + 我有2個~ 上次我講情人節果編blog 咪講過我 + 老公一齊去紋身囉!
     
     

    回覆刪除
  5. 我覺得你真係好fit~著到條裙好靚
    唉~~我以前冇100磅時就好想肥,而家可以keep到105都開心
    [版主回覆05/10/2009 01:29:00]我條裙$70HKD咋! 喺花園街買架~~~~
     
    我返香港前得99磅; 剛喺香港返來時111; 而家105~ 唔知幾時先變返99呢??
     
     

    回覆刪除
  6. 原來係花園街買既,你瘦就著得好睇我而家肥左咁多著都嚇死人!
    我3年前去完英國就開始過100磅瘦唔番呀
    睇唔出你都有111,醫生話我105就最好喎,因為以前得95
    [版主回覆05/10/2009 18:42:00]係呀~ 如果我一排唔去旅行,我會一直維持住98; 但一去完旅行 (尤其是返完香港!),我都會最少重10磅! 我最勁時試過115.......
     
    不過老公識咗我咁多年,佢都覺得無論我幾多磅都好,外表完全睇唔出有分別! 連我自己都覺得望落去冇分別,只係著某d牛仔褲時鬆緊有分別囉!!
     
     

    回覆刪除
  7. Sorry i didn't mean to be nosy but it just suddenly occur to me when i was looking at the pictures in this entry..
    [版主回覆05/12/2009 01:43:00]dont get me wrong - i didnt mean you are nosy! i just think that you're very smart~
     
    she's not a bad person~ just sometimes she can be very annoying! i dont mean to talk abt something bad abt my friend in my blog, it's just a way to express my feelings~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...