2009年5月24日星期日

Bar Leo@ Linlithgow - 意大利菜 (2009年5月24日)

今日(5月24日)一早去探完好朋友後,就同老公去咗Linlithgow 參加當地一個festival~ 我地未去過Linlithgow,於是只喺街上是但搵間餐廳食午餐......

 經過Bar Leo 門口,初時仲以為係間bar~ 不過睇真d門口既餐牌,先知原來係間意大利餐廳!

 雖然門口望落非常麻麻,不過餐廳內裡別有洞天! 裡面裝潢幾靚架~ 而且同其他意大利餐廳一樣 - 樓面好大!

一入Bar Leo 已感覺到佢地好"正宗" - 清一色意大利人侍應; 連廚師都係意大利人!

 我又係例牌頭盤 - 雞肝醬~ (好味! 不過太鬼少雞肝醬啊!!!! 唔夠喉~~~~)

 老公頭盤 - 雜菜扁豆湯~ (平時唔鍾意食菜既老公竟然話好味!!!)

我地另外點咗依個好特別既"Potato Focaccia"~

"Focaccia" 係類似pizza (薄批)既意式麵包~ 依個"Potato Focaccia"用料相當簡單 - 只有baby potatoes, 新鮮rosemary + sea salt~ 估唔到竟然好食到出奇!!!!!! 

冇唸過薯仔 + 麵包竟然好配合,rosemary 好香~~~ 依個好似pizza 咁大既Potato Focaccia 令我 + 老公食到不停口,食到乾乾淨淨!

 主菜我要咗個簡單既肉醬意粉~ (佢地用既係Angel Hair 喎! )


老公主菜要咗個Steak Baguette & Onion Relish~ (d steak 多到個baguette 都夾唔哂!!! 而且伴碟既coleslaw 仲超好食~~~~~)

Bar Leo 既侍應全部都好友善,一貫意大利人熱情既作風; 食物又正宗好味! 依餐lunch 我 + 老公都非常滿意~~~ 而且價錢仲超平 - 依餐食咗咁多野都只係£21咋!  (埋單時我地仲以為計錯數呢~~~~)

估唔到細town 仔既小餐廳有咁既水準喎!





8 則留言:

  1. 感覺好睇又好食嘅嘢
    [版主回覆05/25/2009 09:49:00]好睇好食...仲好平添!
     
     
     
     

    回覆刪除
  2. £21好平wor仲睇落好好味tim.
    [版主回覆05/26/2009 18:08:00]咁平係因為我地點既係lunch menu! 佢地正式menu 價錢同一般意大利餐廳差唔多~
     
     

    回覆刪除
  3. 個門口, 同餐廳裏面差別好大啊!
    你地都好好野, o甘都比你地發現到呢間餐廳!!
    [版主回覆05/26/2009 18:07:00]Linlithgow 冇乜餐廳,我地都係源住條街搵野食之嘛~
     
     

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆05/26/2009 18:02:00]端午節快樂~
     
     

    回覆刪除
  5. 係咪外國啲湯都係比較大碗架,香港果啲餐真係得果一碗仔,我見妳哋啲餐湯大碗之餘仲好足料咁,不過咁大碗比我飲嘅話,我估我飲完又唔駛食主菜(可能我有胃痛啩,飲咁多液體會"浪"胃),所以香港果啲碗仔size都係啱我多啲~
    [版主回覆05/26/2009 18:06:00]英國有好多餐廳都係用soup plate (湯碟)來盛餐湯,個湯碟好淺架咋! 所以其實portion 唔係咁大~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 又靚又好味呀!
    [版主回覆05/26/2009 18:01:00]仲幾平呢~~~
     
     

    回覆刪除
  7. 我鍾意個意粉!
    [版主回覆05/27/2009 01:39:00]個意粉唔錯架~ 不過我最鍾意個potato bread!
     
     

    回覆刪除
  8. 肉醬意粉 好食ah~!
    [版主回覆11/12/2009 19:38:00]依間餐廳每樣食物水準都好好!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...