2009年5月15日星期五

Roast Potatoes with Rosemary (迷迭香烤馬鈴薯)


1. 薯仔去皮切成角。

2. 烚熟薯仔角。

 3. 用筲簊隔去水份,左右搖擺薯仔角,至薯仔角表面起粉。


4. 將薯仔倒入大烤盤,淋上大量橄欖油(如同時做烤肉的話,可利用烤肉時流出的油份和肉汁!),及灑上新鮮切碎的迷迭香,將橄欖油、迷迭香和薯仔撈勻。

5. 放入已預熱焗爐(約220C)烤至金黃,取出用海鹽和磨碎黑胡椒調味,再灑上少許切碎的迷迭香即成。



9 則留言:

  1. 你好鬼死勁 ga...
    [版主回覆05/17/2009 02:23:00]勁乜鬼? 好簡單之嘛~  anyway thanks!
     
     

    回覆刪除
  2. roast potatos with rosemary --  perfect match!!!
    [版主回覆05/17/2009 02:22:00]Thanks~
     
     

    回覆刪除
  3. 唔明, 一 棵. 同一包, 量都幾多播,
    [版主回覆05/17/2009 17:36:00]我唔知香港一包份量有幾多; 但英國可以買到既一包份量就有大有細! 我講緊既一棵,係我老公早排買比我果一大盆呀!
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=13731
     
    至於用幾多就要視乎薯仔有幾多 + 個人口味如何~
     
     

    回覆刪除
  4. yummy ~~yummy
    [版主回覆05/18/2009 03:36:00]thanks~
     
     

    回覆刪除
  5. 我都唔知自己有無食過用rosemary醃嘅食物,我只係知佢同肉類係好夾,不過我就真係唔你好知係咩味,咁妳用嚟整薯係個味夾唔夾呀?
    [版主回覆05/18/2009 17:28:00]係呀~ rosemary 同肉類好配,尤其係羊肉~ 牛 + 雞都好襯! 不過 rosemary 唔係用來醃食物架,切碎既rosemary 係要到煮食物既一刻先落架! 基本上只係取rosemary 陣香味,如果咬碎的話,就會有一陣微微苦味~ 不過只要唔咬,依陣苦味並唔會影響到食物 / 汁既味道!
     
    用rosemary 來烤薯仔唔係我發明架,係英式好普通既做法來! 焗出來薯仔好香架~~~
     
     
     
     

    回覆刪除
  6. 第日我po香草燒薯仔上嚟同大家分享﹐係連皮燒﹐連皮食嘅﹐贏過鬼佬攞過獎㗎
    [版主回覆05/30/2009 05:36:00]好呀~ 妳post 咗再話我知!
     
     

    回覆刪除
  7. 正!一定試整!
    [版主回覆06/02/2009 02:15:00]好呀!
     
     
     

    回覆刪除
  8. i used sweet potato for this dish and it's just as nice! i didn't boil them first but i gotta roast it for bout 40mins. you should try macadamia oil with this instead of olive oil, it's yummy!
    [版主回覆08/10/2009 22:33:00]oh really? will see whether  i can get macadamia oil! 
     
    well i dont really like sweet potato, so im going to stick to normal potato~
     
     

    回覆刪除
  9. 點心b的貓媽媽2011年2月24日 上午11:30

    唔好意思呀V, 我想問呢點解晾乾水時要fing到薯仔起粉嘅?
    [版主回覆02/25/2011 03:58:00]唔洗唔好意思!
     
    要fing 到薯仔表面起粉先焗到果種表面有少少脆脆地既口感架! 如果唔係會焗到薯仔表面好平滑但好乾~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...