2009年5月8日星期五

母親節快樂~

來緊既星期日就係母親節嘞~ 好可惜我唔可以同V媽媽一齊渡過......

 不過老公好有心~ 佢親手整咗張好靚既母親節咭比V媽媽! 同99果張一樣架~

老公仲喺咭上親手"畫"上中文message......

 老公: Hon~ 妳想張咭寫咩呀?

 我: 母親節快樂 + 身體健康囉......

 老公: 妳寫喺張紙度比我睇吖!

 我: 一係你寫英文囉~ 佢識睇架嘞!

 老公: 我想寫中文喎......

 我: 咁不如我寫嘞!?!??!

 老公: 我想自己親手寫呀~ 妳寫喺張紙度比我睇啦!!!

(Hon~ 我試吓你有幾sincere 啫! 嘻嘻~~~~)

 對於一個完全唔識睇 + 寫中文既人來講,d字已經算"畫"得好靚架嘞!

 我地仲喺網上訂咗札花送去比V媽媽! 希望V媽媽會鍾意啦~~~

本來仲想買枝V媽媽鍾意既香水寄返去......不過怕寄時會爆樽~~~ 都係下次返香港時先補返嘞!

雖然果日陪唔到V媽媽,不過我希望V媽媽會有個開心既母親節啦!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

英國既母親節喺3月,所以一早過咗! 加上99過咗加拿大......所以今個星期日我 + 老公可以自由活動! 呵呵~~~~


祝天下間所有媽咪 + 準媽咪~

都有個快樂既母親節啊!





32 則留言:

  1. Mr. T 寫得好靚喎!佢要改名叫 Mr. S---SWEET啦! V媽媽一定會好開心! 我都喺度等緊我個仔整比我果張啊。
    [版主回覆05/10/2009 00:57:00]哈哈~~~~ 咁多人話佢畫得靚既! 個個要求都咁鬼低!!!
     
     

    回覆刪除
  2. d字仲寫得令過我,
    [版主回覆05/10/2009 00:55:00] 唔係吓哇??????
     
     

    回覆刪除
  3. Gaileは林家歐巴桑2009年5月8日 下午8:06

    我都冇得同我媽咪過mother's day,應該希6-7都冇同佢慶祝喇,不過例排撥個輪俾佢同佢講媽咪節快樂囉
    [版主回覆05/10/2009 00:46:00]我下次比個花店網址妳吖~ 我年年父親節、母親節、生日都係幫襯佢地架! 佢地d花好靚,又唔貴效率又好! 雖然陪唔到佢地,都可以氹吓佢地開心嘛~~~~
     
     

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆05/10/2009 00:41:00]thanks~ though im not a mother yet!
     
     

    回覆刪除
  5. 我都鍾意張咭
    但唔明點解英國Mother's day唔同香港,我重要記住英國呢
    [版主回覆05/10/2009 00:41:00]其實唔止係英國Mother's Day 同香港唔同,有好多唔同國家母親節日子都各有不同架! 不過大部份集中喺5月,而且大部份國家既Mother's Day 日子都同香港一樣~~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 你地好孝順同好有心,你們的父母親都會很開心,如果我啲仔女將來有你同你老公一半咁孝順就好了~
    [版主回覆05/10/2009 00:36:00]多謝~
     
    如果妳d仔女第日唔識做,叫佢地入來睇我依篇blog!
     
     

    回覆刪除
  7. 寫得好靚喎,寫得好過我D女!
    [版主回覆05/10/2009 00:31:00]係呀~ 好過好多小學"0靚"仔!!!
     
     

    回覆刪除
  8. 好有心思喎, 係乖女&乖女婿  幾時想做媽媽呀? 又可以真正感受做媽媽既苦與樂
    [版主回覆05/10/2009 00:30:00]計劃緊~ 計劃緊~~
     
     

    回覆刪除
  9. V女您敢乖!
    賞您一個蛋糕啦!
    請到candy西餅部取餅啦!
    [版主回覆05/10/2009 00:11:00]即時過去攞!  thanks~~~
     
     

    回覆刪除
  10. 你老公真係好 d未寫得好靚丫
    [版主回覆05/10/2009 00:11:00]好過小學好多"0靚"仔啦!
     
     

    回覆刪除
  11. (Empty)
    [版主回覆05/10/2009 00:10:00]im not a mother yet....but thanks anyway!
     
     

    回覆刪除
  12. 妳咁衰架,果女婿明明就係"寫"出嚟,妳又話人"畫"出嚟,我睇落去都"寫"我好得吓喎
    [版主回覆05/10/2009 00:08:00]如果妳親眼睇住我老公"畫"字,一定唔會形容佢係"寫"出來!
     
     

    回覆刪除
  13. (Empty)
    [版主回覆05/10/2009 00:07:00]做咩送2個交叉比我呀?????
     
     
     
     

    回覆刪除
  14. Gaileは林家歐巴桑2009年5月9日 下午9:14

    係game黎架....好好玩,係一個模擬city咁,每6hrs賺錢一次,跟住可以買衫同買傢私decorate你間屋,你有時間可以去apply黎玩,我就日日玩,但好唔好彩上星期被人偷晒所有$$$同傢私,而家要重新earn $$$再decorate過,條友正pk黎架!
    你講既Xuite點用呀?咁我先delete個imeem先啦,睇下你仲add唔add到我....
    我俾你o個個係yahoo拍賣,你可以問下佢有冇記外國?不過可能運費要貴d,我都唔係好清楚!
    [版主回覆05/10/2009 18:25:00]我apply 咗啦~ 仲整埋我自己個樣呢! 不過我off 咗FB 之後再login 返......唔知點去返個game 呀!
     
    邊個咁衰格偷野????? 妳打劫返佢得唔得?
     
    而家睇到妳個blog 嘞! 不過imeem 真係用唔過~ 我之前有2篇blog 有音樂 + 英文歌,就係因為imeem 有copy right,播得30秒咁不倫不類,所以我唔用imeem 用另一個方法......但後來果個方法唔再work 所以冇哂聲,最近有網友教我用Xuite,而家整返好嘞~ 好開心!
     
    不過我加唔到網友 + 黑名單係YBlog 既問題(佢地話修理緊喎! ) 依個唔關imeem 事! 妳可以去依度睇點用Xuite:
    http://hk.myblog.yahoo.com/iam-pinkpanther/article?mid=8581
     
    Xuite 播足成首歌架!
     
     
     

    回覆刪除
  15. 你地真係好有阿媽心 ......佢應該會好開心
    [版主回覆05/10/2009 18:08:00]已經唔可以陪V媽媽過母親節,唯有盡量氹佢開心啦!
     
     

    回覆刪除
  16. Mr. T真係好有創意而且好有心呀,你地的媽媽一定甜到入心同好開心!! 就算妳地陪唔到佢,但這份心意相信已令她們樂透了!
    做左人媽媽後我覺得心意係最重要,今朝一早收到對仔女的一張咭,只是簡單的一句"Happy Mother's Day"已經令我很窩心了 !哈哈!!
    祝大家的媽媽母親節快樂!!!
    [版主回覆05/10/2009 18:06:00]剛剛同V媽媽通電話,佢好開心啊!  雖然我未做人媽媽,而且我都明白心意最重要,但作為女兒既,可以既話我都好想同V媽媽 + V爸爸一齊過所有節日........
     
    妳會唔會keep 住所有仔女送比妳既咭呀?
     
     

    回覆刪除
  17. 你老公真係好有心,我都祝V媽媽和A媽媽母親節快樂!
    ps.多謝你來參觀我個blog.
    [版主回覆05/10/2009 17:57:00]多謝妳! 妳都好有心吖~ 連我99都有份!  啱啱同V媽媽通完電話,佢話好開心喎~~~
     
    妳今日點慶祝呀?
     
    P.S. 其實我唔係第一次參觀妳blog~ 只係第一次留言啫! (我好鬼懶架.....) 本來想加妳做blog 友,但最近Yblog 壞鬼咗 - 我加唔到blog 友又加唔到黑名單!!!!!!
     
     
     

    回覆刪除
  18. 我都祝你媽媽母親節快樂........唔係應該係日日都o甘快樂
    [版主回覆05/10/2009 18:53:00]多謝妳~ 大家咁話啦!
     
     

    回覆刪除
  19. Gaileは林家歐巴桑2009年5月10日 上午4:17

    hahaha....你梗係冇bookmark個game喇,你再login入去記住bookmark佢喎,咁樣o係下面一click就可以入去架喇! 你o係尋找o個度打"yoville"就搵得返架喇....FB有好多game,攪到全世界都瘋狂玩,我仲有玩"PET SOCIETY" & "restaurant city" & " FARM TOWN",你如果想玩,直接打個名就會有個程式架喇 一日都係我貪心啦,條友話可以每6粒鐘賺20k(因為你加滿50個crews都係得350蚊)攪到俾佢偷左我password入去偷鬼晒我d野,有好多而家shop已經冇得賣,要用貴價同人買,激死!!!
    個xuite我有applied,但係唔識變個語法,仲要慢慢研究下先得!!!
    [版主回覆05/11/2009 04:43:00]玩6粒鐘先有錢.....我唸我成世都唔洗旨意買新衫!  我遲吓入去搵返個game~~~~
     
    我比妳條link 有埋個html 架嘞! 妳只要搵到妳想要既歌再copy & paste 少少野,就整到架嘞! 詳情妳睇返條link吖,佢解釋得好清楚架!
     
     
     
     

    回覆刪除
  20. 哈哈...我仲想話你啲字咁似我寫嘅字, 原來你老公寫架, 咁算好好喇!
    [版主回覆05/11/2009 04:39:00]我寫d字好"了"架! 唔係個個人都睇得明......
     
     

    回覆刪除
  21. 真係要再讚妳老公 ,啲咭正過街買嗰啲,攞去賣都掂呀確係!
    [版主回覆05/11/2009 04:38:00]哈哈~~~~ 代我老公多謝妳!
     
    我尋日先同老公講笑話,不如開個online handmade card shop 咯!  佢話: 妳整好個website 先話我知~ 又要整又要郵費....張咭要賣幾錢先回到本呀????
     

    回覆刪除
  22. 你真好記性,你在我的blog所說的全中.我今天先醒起把你add咗為好友.
    我老公最後都是訂了位去吃潮州菜,但我都好開心.
    [版主回覆05/11/2009 04:35:00]我都幾過目不忘架!  我仍然加唔到blog 友 + 黑名單! 聽日再追吓YBlog!!!!!!
     
    潮州菜我好鍾意食! 不過而家香港好難搵到好食既潮菜......我食過最好既係佳寧娜~~~~~
     
     

    回覆刪除
  23. 你老公真係好好 , 好有心 , 對於一個唔識中文的人來說 , 真係寫得好好了 , V 媽媽一定會開心 , 真係好有心思呀 !
    [版主回覆05/11/2009 04:31:00]今朝一起身同V媽媽通電話,佢好開心啊!  已經陪唔到佢過母親節,唯有盡量氹吓佢開心啦~~~~
     
     

    回覆刪除
  24. Mr. T really "draw" it well ne...i just start teaching DW to Draw "big, Small, up, down..." those simple chinese word ja..... and trust me...Mr. T draw MUCH better than him...
    [版主回覆05/11/2009 18:35:00]haha~~~~ thanks! my husband always asks me how to write this + how to write that in chinese......but he will never learn them!!!!! i cant tell how many times ive shown him who to write "Happy Birthday"......
     
    have you guys started to plan the wedding?
     
     

    回覆刪除
  25. 佳寧娜我反而未去過.但在kowloon city有間叫潮發,我都覺得唔錯.啲食物都幾正宗.而且有我鍾意的苧泥甜品.真係諗起都想食呀!
    [版主回覆05/11/2009 18:31:00]九龍城又真係好多正野食架!  妳講既潮發我都聽過,不過未試過~ 至於妳講果個甜品.........甜品唔洗預我!
     
     

    回覆刪除
  26. Hello Mrs T, 
    Thanks for your kind message to my blog!   The reason that I was disappeared from your blog for a while was due the IT problem of my company + yahoo blog.  I couldn't get into any yahoo blog for more than 10 days.   Then, I was on vacation for 10 days in Guadeloupe (an overseas french territory in the Caribbean Sea) with my little family.
    I sent you a small note when I was in Guadeloupe but I think it's lost because you didn't reply me.  Anyway, I'm happy to be back and I must take my time to read all the blog notes that I've been missing in these few weeks.
    Mothers' Day in France is in June and that's why I still don't know what we'll do.  My first Mothers' Day was a painful one (last year!) because my baby was sick and I had to look for on-duty doctor and then on-duty pharmacyof my city on that day.  Just hope that this year's Mothers' Day'll be a peaceful one.
    Thanks for your Mothers' Day greetings to me!    Mr T's Chinese writing is really GOOD!  Compare with the Chinese writings of my husband, Mr T is VERY CILVILIZED!   Even though my husband is a qweilo, he went to school to learn Chinese for a while.  However, I can tell you that your writing by your foot/feet will look much more beautiful than his...   So, you can imagine how my husband's hand writing is....
    Could you give me your e-mail address so that I may share with you my vacation photos?  Perhpas it may give you and Mr T an idea of your next vacation though......
    [版主回覆05/11/2009 21:11:00]hey glad to hear from you~ so did you have a nice holiday? was it a sunshine and beach holiday? my husband and i both dont like beach holiday....however i would like to see your pics~ will leave my email wiv a private message to you!
     
    tell me abt it! YBlog's really crap.....
     
    oh~ so you havent celebrated your mother's day yet! i hope you'll have a great one this year~
     
     

    回覆刪除
  27. 咁係靚呀嗎。我要求好高架唔靚我我唔會讚!份心思已經"靚"過哂啦! GOOD WORK, MR. T (Sweet)!
    [版主回覆05/12/2009 17:51:00]多謝哂~
     
     

    回覆刪除
  28. 真孝順.v媽一定甜到漏啦.......好女+好女婿!!
    [版主回覆05/12/2009 17:50:00]如果可以陪佢一齊過就好嘞.....
     
     

    回覆刪除
  29. 呢兩個交义唔係我送比妳架,唔鬼知果個網業"無啦啦整撻啦"變咗兩個交义比妳啫,其實我係諗住整扎花比妳送比v媽架,因乜解究變咗係义妳就真係唔知喇
    [版主回覆05/14/2009 06:22:00]哈哈~~~~ 我緊知妳唔會整2個交叉過我啦,妳唔會咁對我既! 我整鬼妳啫~~  多謝啊!
     
     

    回覆刪除
  30. you are such a sweet daughter, I didnt know you can send flower from UK to HK?? haha, I def learn alot from yr blog lol
    [版主回覆05/14/2009 06:29:00]thanks~
     
    yes ive found a HK florist which offers online service a few years ago, since then i order flowers for my mum and dad every mother's and father's day!
     
     

    回覆刪除
  31. 過時過節..又係你老公表演既時候了....佢真係好鬼有創意啫....勁.....
    [版主回覆05/16/2009 05:37:00]哈哈~~~~ 多謝! 橫掂佢都整開比99,唔爭在整埋比V媽媽啦!
     
     

    回覆刪除
  32. Hello Mrs T
    It has been a while that I couldn't get onto your blog in my office!   I just don't know why!   It's very sad for me because I love to read your blog during my coffee break.  It isn't easy to get online when I'm home because of my baby!
    It's Mother's Day today in France and I had a good day with my husband's family!
    Just want to say hi to you............. and hope that you and Mr T are well!  It's quite late at night now and I must go to sleep....
    Talk to yo again soon..... take care!
    [版主回覆06/08/2009 07:17:00]Hey~ im good, thanks! havent heard from you for a long time~ thought you were having another holiday!  how are you?
     
    tell me abt it! ive been so pissed off abt YBlog!!!! always have problems, never ends....that's why i havent updated my blog as much as before....
     
    Happy belated Mother's day!  glad to hear that you had a great day~
     
    did you the message? i left my email for you to send me your holiday pics~ still havent got them....
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...