2009年5月13日星期三

二人世界煎牛扒 - 2009年5月12日


本來尋晚唸住煮飯,不過V媽媽晏晝打電話來吹水傾晏咗冇時間去買餸,所以等老公放工返來後一齊出去Asda~

最後買咗2塊大牛扒、薯仔 + 一大棵羅馬生菜~ 返到屋企炸薯條煎牛扒,整埋一大兜凱撒沙律......半個鐘就有得食嘞!

Caesar Salad (凱撒沙律)食譜click here~



12 則留言:

  1. 我都係對牛扒有興趣多d
    [版主回覆05/14/2009 05:17:00]咁緊係牛扒好食過漢堡好多啦!
     
     

    回覆刪除
  2. 我老公都好多時在星期日工人放假就煎牛扒比我們食.我都十分鍾意食.不過唔敢食咁多,有時特登叫老公買塊細啲比我.好慘,謄固醇我要踢走佢,我要嘆美食呀!
    [版主回覆05/14/2009 05:10:00]點解妳成日要check 住膽固醇既?
     
     

    回覆刪除
  3. 睇到流晒口水,好鬼想食!
    [版主回覆05/14/2009 17:55:00]妳過來我就整比妳食!
     
     

    回覆刪除
  4. Gaileは林家歐巴桑2009年5月13日 下午9:00

    我同老公都係好鐘意食牛扒,但係老爺唔食牛,所以除左特別日子我同老公o係出面食到牛扒之前,平時o係屋企一家唔會有牛肉出現
    [版主回覆05/14/2009 17:58:00]同老人家一齊住就係咁鬼麻煩! 食野要就依個就果個......
     
    不過V婆婆唔食蜆蝦蟹,但我返去探佢時,佢會特登買來整比我食架!
     
     

    回覆刪除
  5. 咁整法又快 , 靚 , 正喎 ....
    [版主回覆05/14/2009 17:59:00]肚餓但又懶煮飯時,最好就係煎牛扒!
     
     
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2009年5月14日 上午3:23

    佢唔係一般煩個隻lor,我買魚佢又話d魚係日本工廠區附近,d魚食汽油,唔健康,但係佢又會o係出面買現成重味精既魚(同我一模一樣既魚 )...d菜又話有農藥,又唔食葉菜類!總知煮咩買咩都會嫌餐飽係啦...

    回覆刪除
  7. 因我總謄固醇有4.8度,偏高了一些,醫生要我控制食量和質.
    [版主回覆05/14/2009 19:13:00]哦~ 咁妳咪有好多海鮮唔食得囉?
     
     

    回覆刪除
  8. 又唔係,八爪魚和墨魚就最好唔好食,不過我都唔鍾意食這兩種魚,所以都ok.蝦就唔好食蝦頭,蝦膏,蟹膏都唔好食,大致係咁上吓啦.朋友話三文魚食得,所以如果去食日本餐,我就一定叫多些三文魚sushi.最慘就係我最愛的大?蟹今年就無得食啦.
    [版主回覆05/15/2009 16:29:00]哦~ 咁我啱啱煲果個猴頭菇湯啱妳嘞 - 猴頭菇降膽固醇架!
     
     

    回覆刪除
  9. love steaks~  especially rib-eye and fillet - medium rare!
    oh just some advice Mrs T, do you rub olive oil onto steaks before putting it in frying pan?  or do you just put oil in the pan and put the steaks in?
    [版主回覆05/15/2009 16:27:00]med rare for me as well! gimme 5~~~
     
    i use a silicone brush to brush olive oil on the steaks. i learn this from a TV cooking program, they said DONT heat oil directly on the grill pans......
     
     

    回覆刪除
  10. 又食牛扒.... 話是話...你煎得好靚...我煎得麻麻哋咋...
    [版主回覆05/16/2009 05:48:00]今晚都係牛扒呀! 本來想買大舊牛肉來燒,點知超市冇,所以又買咗牛扒..........
     
    我用有坑紋果種grill pan 來煎架! 比少少貼士妳~ 煎牛扒應該燒熱白鑊 - 即唔好加油喺鑊上面,先抹乾牛扒,再搽一層喺牛扒上面去煎~ 咁煎會靚好多架!
     
     

    回覆刪除
  11. 多謝你的湯水介紹!
    [版主回覆05/17/2009 05:50:00]唔洗客氣~ 猴頭菇好有益架! 妳都試吓吖~~
     
     

    回覆刪除
  12. "再搽一層喺牛扒上面去煎"
     
    吾係好明尼句....再搽一層咩上去呀?油呀?
     
    [版主回覆05/17/2009 05:48:00]燒熱白鑊唔好加油 > 抹乾牛扒,將一面掃上一層油 > 先煎掃咗油果一面 > 煎好一面,掃油在另一面,再煎埋另一面~
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...