2009年5月18日星期一

二人世界快手焗Pasta - 2009年5月16日 (附食譜)



蘑菇雞肉蕃茄忌廉汁焗意粉

一向weekend 我都好少煮飯,多數出街食,一係叫外賣......

不過上星期我就足足煮咗6日晚餐,連星期六(5月16日)都煮埋! 星期六果日去咗成日街,去完街返咗屋企後唔想再出過去食野; 叫外賣的話,又來來去去都係果幾間炸魚薯條、中國外賣、咖喱kebab、pizza 意粉漢堡包......真係食到好鬼厭!!!

我話咗要清清食物櫃裡面屯積既食物嘛!! 搵到雪櫃裡面有雞胸肉、蘑菇 + 半包用剩既新鮮parsley; 比我喺食物櫃搵到枝Creamy tomato pasta bake sauce; 再用30秒時間組織吓點整......bingo~ 40分鐘後已經有得食嘞!

不過我唸 - 除咗要清吓個食物櫃之外,我仲應該控制吓煮食既份量 - 只係雞胸肉、蘑菇、意粉汁加埋意粉......樣樣少少加加埋埋已經煮出一大砵!!!!

砵意粉足足有4大碟! 我 + 老公每人食2碟......食完飽到上心口!!!!! 

蘑菇雞肉蕃茄忌廉汁焗意粉(參考食譜)click here~




5 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年5月18日 上午7:32

    你真係 "似" 得就 "似" ~ 狂食
    [版主回覆05/19/2009 04:40:00]我開始要學輕手d嘞!
     
     

    回覆刪除
  2. 嘩....整得好靚好好食呀, 睇到我好肚餓, 好想食呀!
    [版主回覆05/19/2009 04:41:00]哈哈~~~ 紅紅綠綠咁望落去咪"好似"好靚咁囉!
     
     

    回覆刪除
  3. 原來你都好食得!
    不過有時我都係如果見到鍾意食既野
    我已經食大左個胃喇
    [版主回覆05/20/2009 04:45:00]哈哈~~~~~ 妳睇咗我blog 咁耐,而家先知我好食得?
     
     
     

    回覆刪除
  4. 其實我想講"你真係好食得"
    得閒去我blog到玩個心理測驗!

    回覆刪除
  5. 睇到個賣相都開胃晒啦
    [版主回覆05/26/2009 18:51:00]thanks~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...