2009年10月31日星期六

鹵水鴨


1. 預備鹵水汁: 鹵水料、生抽、老抽、紹酒、冰糖和水,煲滾後用小火滾15分鐘至材料滲出香味。(亦可用現成鹵水汁代替!)

2. 全鴨洗淨汆水,取出用凍水沖去多餘油份。

3. 將鴨放入大滾的鹵水汁中,胸先向下大火煮至回滾後,轉小火煮25分鐘,反轉背向下再煮15至20分鐘。

4. 熄火後再浸約15分鐘,取出鴨件待涼後斬件或切片。

5. 淋上鹵水汁即成。

6106-1315447354.gif image by veronica_tsim 鹵水蛋做法請參考"鹵水拼盤"步驟5!



9 則留言:

  1.  
    我嗰日都整咗鹵水牛腱,不過係買現成鹵水汁
    [版主回覆11/02/2009 05:39:00]妳下次試吓現成鹵水汁外另加少少鹵水料吖! 咁樣會香好多架~
     
     

    回覆刪除
  2. 好好味咁bor~~~~有機會都試下先!!!
    [版主回覆11/02/2009 05:40:00]幾似潮州鹵水鵝片架! 快d試吓啦~~~
     
     

    回覆刪除
  3. E ..... 好靚喎... 夠唔夠咪呀 .... 你果度連滷水料都有得買呀 ....
    [版主回覆11/02/2009 05:42:00]近幾年依度中式超市多咗好多以前無得賣既野~ 不過每樣貨品仍然選擇不多......
     
    我今次用現成鹵水汁另加鹵水料,好香好夠味架! 幾似潮州鹵水鵝片~~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 等我下次買包 鹵水料 試下
    [版主回覆11/03/2009 19:26:00]兩溝好味d喎! 又方便~
     
     

    回覆刪除
  5. 我都好耐冇食鹵水鴨,好想食呢~
    [版主回覆11/03/2009 19:26:00]妳又整吖~ 好快有得食!
     
     

    回覆刪除
  6. 個賣相好得喎 , 我唔係咁 ” 好 ” 食鴨都想試下你碟野呀 !
    [版主回覆11/03/2009 19:26:00]多謝讚賞!
     
    我好鍾意食鵝鴨,不過依度超市唔係成日有鵝鴨賣~ 而且貴過雞好多.......

    回覆刪除
  7. 好正喎....下次我又整鴨..我睇見已經想食.....
    [版主回覆11/04/2009 17:06:00]整啦~ 整啦~ 好快搞掂架咋!
     
     

    回覆刪除
  8. Good idea!  THANK YOU Mrs T!   As my father-in-law'll come to stay with us this weekend, it's really an easy but delicious dish!!
    [版主回覆11/19/2009 04:36:00]you're welcome! actually Mr.T loves this very much~
     
    hope you father in law will have a great time!
     
     

    回覆刪除
  9. Hi V女, 之前參考你的鹵水食譜, 終於昨晚整了鹵水雞脾, 老公和仔女話好好味, 老公話味道好似在出面買的, 真開心, 不過我覺得D肉浸淋咗少少, 今晚再整鹵水火雞腎, 遲些學你整鴨胸, 妳整的買相真是像在舖頭買回來的, 謝謝!
    [版主回覆12/08/2009 19:47:00]唔洗客氣!  
     
    我依度d冰鮮雪藏野要浸耐少少.....妳可以試吓煲短少少時間,熄火先浸到佢入味~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...