2012年8月2日星期四

我們的4年一度

大家有無睇奧運會呢?
我同Mr.T 一向對boxing 以外所有體育節目冷感,
對我地來講4年一度都無乜特別!

今屆我甚至連Opening 都幾乎完全無睇過!
一坐低睇到大班人跳d唔知想表達咩既"舞",
好快我已經覺得好悶,皮膚上既毛孔被
尷尬谷到起哂雞皮........
睇完Mr. Bean 我就轉咗台咯~

雖然今
奧運喺倫敦舉行,
不過英國其他各大城市多多少少都有d倫奧佈置搞搞氣氛......


Glasgow 市中心George Square 整咗個巨型奧運標誌;

Queen Street 火車站有個著蘇格蘭裙既奧運吉祥物Mandeville!

依個蘇格蘭Mandeville 係由一位14歲既小妹妹Amy Shaw 設計,2012倫奧"Get Set to make your Mascot"既勝出作品!


連頭髮都設計成ginger(橙紅色),真係好有蘇格蘭feel!
話時話...蘇格蘭look 既Mandeville 好似好樣咗好多喎,
Well done 小妹妹!!



雖然我對奧運無咩感覺 + 反應,
不過始終改唔到女人仔湊熱鬧既性格.......



倫奧Coca Cola Limited Edition

特別之處係鋁樽裝,而唔係玻璃!


不過我都係鍾意之前買既另一個Selfridges 獨家金色鋁樽限量版多d!


近年麥麥成日有可樂杯換,
自從3年前pat pat 痕換哂整套彩色罐形可樂杯後,(網誌)
真係有點怕怕!!

(依度一定要逐隻食餐,唔比成套買!)


4年一度
...麥麥 x 可樂又來料!
本來今次完全唔打算換,不過......

今次依個設計實在好靚!
6個唔同顏色: 藍、黑、紅、黃、綠、白~
杯底仲有條矽膠手環~ 忍唔住好想要齊一套呢!


喺親愛既Mr.T偉大"犧牲"下,暫時已換咗黃色;

藍色;

仲有我覺得最靚最型既黑色!


革命暫時只完成咗一半,Mr.T 仍需努力!


最後同大家分享一張喺FB睇到既奧運相......

向波蘭男子單車選手致敬!

Photobucket

12 則留言:

  1. 開幕我都無睇呀, 因為係香港時間4點幾先做, 不過間唔中都睇下d比賽, 參與下嗎
    [版主回覆08/03/2012 19:24:38]我乜都無睇! 我寧願睇烹飪節目~

    回覆刪除
  2. 你套杯好靚呀, 靚過香港的
    我在巴黎都買過鋁樽可樂, 係Jean Paul Gaultier的, 之前仲出過Karl Lagerfeld
    [版主回覆08/03/2012 19:23:21]初時我以為d杯全世界麥麥都一樣,真至我見到台灣朋友果套,香港朋友話香港同台灣果套一樣....我先知道UK依套唔同款!

    鋁樽可樂我之前買金樽先第一次見咋~

    回覆刪除
  3. 哇~~好激突啊~~~
    [版主回覆08/03/2012 19:21:08]唔知係咪佢地件衫設計有問題?

    回覆刪除
  4. 我有睇開幕不過原來係咁悶~~
    [andrea回覆08/03/2012 23:29:31]係呀~我做左一個星期就冇做~~
    因為個老細好不知所謂囉!!
    我做左咁多年野第一次遇到咁既男人
    [版主回覆08/03/2012 21:31:12]又無做!!!?!?!?!?
    [andrea回覆08/03/2012 20:08:46]我又冇做啦~今次遇到一個衰老細
    唉~大公司就人事煩多8婆,細公司遇到老細衰又慘!!
    [版主回覆08/03/2012 19:17:56]妳禮拜六唔洗返工咩? 咁夜開始妳都睇....

    回覆刪除
  5. 我無睇呀! 好鬼閒呀!
    [版主回覆08/03/2012 19:15:41]我寧願睇food channel!

    回覆刪除
  6. 矽膠手環...不同...
    [版主回覆08/03/2012 19:08:39]係呀~ 英國依款杯同香港既果款唔同架!

    回覆刪除
  7. Hi Mrs. T,
    Long time didnt leave a comment here!! just would like to ask about the coke bottles (olympics coca cola limited edition), where did u buy it?? coz I would like to keep a set. Thank you very much!
    Queenie
    [版主回覆08/03/2012 21:26:37]actually they are both olympics limited editions! i got the multi coloured one from Asda, i bet you can get it in other supermarkets as well. but i forgot how much cos i bought other stuff as well.

    the gold one is more special, exclusively at Selfridges.

    回覆刪除
  8. >.< 點解我D到冇架~ 激死我~
    [版主回覆08/05/2012 03:42:39]咁加拿大唔係主辦國嘛!

    回覆刪除
  9. 今屆既吉祥物真係好唔掂,最掂都係84年美國奧運既奧運鷹同埋88年漢城既奧運老虎仔,記得當年飲可口可樂有得拉蓋掩換奧運鷹既Figure,當年玩具反斗城都有得賣,好可惜當年無買。
    [版主回覆08/06/2012 20:09:29]今屆點止吉祥物唔掂? 今屆倫奧會徽 + 吉祥物,我認為都係歷屆至醜! 仲有可口可樂果首奧運主題曲,係我由細到大聽過咁多可口可樂廣告歌最難聽最不知所謂!!

    回覆刪除
  10. 最後果張好有亮點....好激突啊~~
    [版主回覆08/15/2012 06:04:44]早幾日FB見到朋友share.....
    [Dull♥回覆08/10/2012 20:48:01]真係?我仲未睇到囉
    [版主回覆08/10/2012 20:25:26]唔知點解今屆好似特別多激凸相? 早兩日又見到另一張(另一個國家既運動員!!)

    回覆刪除
  11. 唔...最後要相真係好驚嚇!!
    [版主回覆08/10/2012 20:25:15]唔知點解今屆好似特別多激凸相? 早兩日又見到另一張(另一個國家既運動員!!)

    回覆刪除
  12. 吉祥物....似怪物多D呢1!!
    [版主回覆08/10/2012 20:22:45]歷屆至醜既吉祥物!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...