2012年8月20日星期一

二人世界的三餸一湯 (附食譜)

8月15日: 紅蘿蔔粟米日月魚湯; 椒鹽蒜香骨; 蠔汁鮑片扒白露筍 & 清炒菠菜苗

Glasgow 熱辣辣天氣持續.......
不過終於忍唔住手痕煮三餸一湯嘞!



V婆婆知道我鍾意飲日月魚湯,
我年年返香港都買定一大包過我......
早前幫雪櫃大掃除搵到好鬼多包日月魚!!
要清清貨咯~~~
啖湯甜到連鹽都唔洗落呢!



早幾日喺FB見到朋友整蒜香骨整得好鬼靚,
搞到我又好想食......


於是我又整!
不過果日Asda 無排骨賣,所以我買咗無骨肉排(梅頭肉),
無骨啖啖肉,加上咁香口惹味,開正Mr.T 果瓣啦!


是日同V媽媽傾完電話,突然好掛住佢既手勢......

於是開罐鮑魚來切片......

煮咗依個V媽媽拿手菜 - 蠔汁
鮑片扒白露筍!


依餐味味我 + Mr.T 都好鍾意食!
不過天氣咁鬼熱,
我竟然蠢到走去煲老火湯 + 炸肉
雙管齊下
熱到我差d中暑咁滯.......真係
搵自己笨!!

紅蘿蔔粟米日月魚湯食譜click here~

椒鹽蒜香骨食譜click here~


蠔汁鮑片扒白露筍食譜click here~



8月16日: 紅蘿蔔粟米日月魚湯; 雙椒紫蘿雞柳 & 清蒸水蛋

是晚仍然熱到頂唔順......回歸兩餸一湯~
from 之前一晚仲有湯剩,至少唔洗煲湯先啦!
另外兩味整d快手搞掂既菜,
務求將留喺廚房煮餸既時間盡量縮短!!


天氣熱到我連口味都轉變埋!
平時唔好甜既我極少食生果,
不過最近好鍾意食菠蘿!!


我唸係菠蘿當造時間,
超市水果部除咗菠蘿......其他都係菠蘿!
Asda 2 for £3去皮去芯菠蘿,勁甜勁多汁!!


買咗2個返去.......


其中一個用咗1/3來炒雞柳,酸酸甜甜幾好送飯~
剩低2/3個比我一路切一路食鬼咗......


至於另一個菠蘿......
第二日初一食花齋當lunch 一口氣成個食哂!
不過食完後條脷乸到流血啊.......


上星期買既超級手動打蛋器開光用來整水蛋,
幾下手勢就將蛋液 + 雞湯打勻,果然非常好用!

不過今次碟水蛋變咗個蜂巢蛋"高"(升到好鬼高!! )
好彩老公無咋型,仲話好好味,成碟同我清鬼哂~
我蒸過無數次水蛋,次次都係滑滑如豆腐花,
點解今次會咁既呢? 我一路食飯一路唸點解,
久久未能釋懷 + 都係唸唔到答案.......
唔通係個超級打蛋器??

謎底終於喺我飯後解開......
飯後我將用剩既雞湯包好準備入雪櫃,
點解包雞湯剩返咁多既?
我一向蒸水蛋,雞蛋 + 雞湯既份量比例係1:1,
我突然醒起今次足足落少咗100ml 雞湯!
熱到懵咗計錯數.......爭d怪錯個打蛋器呢~

雙椒紫蘿雞柳食譜click here~

清蒸水蛋(參考食譜)click here~






Photobucket

12 則留言:

  1. 我好怕食PINEAPPLE 乸利 =[ 乸到想切左條利
    [版主回覆08/21/2012 05:45:58]朋友話切好菠蘿後浸半粒鐘鹽水就會唔乸架嘞!

    回覆刪除
  2. 你真係勇, 成個菠蘿食哂!
    [版主回覆08/21/2012 05:45:11]其實我平時幾乎完全唔食水果,唔知係咪今年太熱,熱到我連口味都變埋?
    酸酸甜甜確係好易入口,食吓食吓唔覺意就搞掂哂成隻!

    回覆刪除
  3. 菠蘿唔可以食太多架...我好鍾意食菠蘿, 但都係煮咕嚕肉時先敢邊切邊食咋...hehe
    [版主回覆08/21/2012 05:40:16]其實我平時幾乎完全唔食水果,唔知係咪今年太熱,熱到我連口味都變埋?

    酸酸甜甜確係好易入口,食吓食吓唔覺意就搞掂哂成隻!

    回覆刪除
  4. D菠蘿好濕熱架,真係唔適宜一次食太多架..你飲返D菊花加蜜糖水會好D..蜜糖要等D水無咁熱先加,會好D
    [ok回覆08/27/2012 10:03:21]要啦要啦!!
    [版主回覆08/24/2012 06:15:46]所以我又買咗2隻 + 已經食咗1隻! 聽日煲返霸王花湯下下火~
    [ok回覆08/22/2012 11:16:52]嘻嘻!!唔緊要啦...難得你想食...
    [版主回覆08/21/2012 18:30:48]我平時幾乎完全唔食水果既,可能今年太熱想食多汁+ 酸甜既野,今次都係one off 啫!

    回覆刪除
  5. 椒鹽蒜香骨
    [版主回覆08/21/2012 18:27:51]依個好惹味好好食,不過好熱氣.....

    回覆刪除
  6. :+:+:涼粉子:+:+:2012年8月21日 上午2:05

    我都係熱左幾日冇煮....呵呵~~
    [版主回覆08/21/2012 18:24:26]我依邊已經連續熱咗好耐咯......

    回覆刪除
  7. Asda 2 for £3去皮去芯菠蘿,好抵呀!!雪凍左一定好正!
    [版主回覆08/24/2012 06:14:31]一定要雪凍先好味!

    回覆刪除
  8. dear, this sweet and sour chicken looks fantastic. I may make this for my little boy and hubbie, too. Btw, I have a few questions to ask regarding bread baking. Thanks so much in advance for your time. :-)
    1) I tried to make the ham bun '自製午餐肉包' today. However, the dough is still sticky after kneading it for an hour and 15 minutes all by my hands. Is it too long? The only difference from your recipe is that I put 1 whole egg in it, instead of 1/2 (my mistake). Also, the 2 tbsp of milk is not warm, yet it is from fridge. Do you think these are the reasons causing the stickiness of the dough?
    2) it turned out fine at the end, and the fermentation went alright. Just that when the dough is so sticky, I struggled to put the ham into the dough. Also after the first run of fermentation, did you put any flour to roll the dough flat then put the ham on top?
    Thanks again..... i will try again until i am successful. Just hope to get familiar with this technique then I can bake bread for my little boy as often as i can. xoxo....
    [版主回覆08/24/2012 07:58:30]yes an hour and 15 mins are far too long! however the stickiness of the dough is not dependent on how long you knead it for. it's probably because of the extra amount of the egg.
    there is a reason to use warm milk, it helps the yeast work. try to following the recipe exactly next time!
    one tip - use a mixer to mix the ingredients together at the beginning until it forms a dough, then knead the dough with floured hands. if you dont have a mixer, use a wooden spoon. this should be easier.
    ALWAYS flour your hands and the worktop with just a little bit flour before kneading the dough to prevent stickiness.

    回覆刪除
  9. also after kneading the dough for an hour and 15 minutes, it was not that that sticky, and it was shiny too. Just that after fermentation, it was quite sticky and i didn't use any flour to cut the dough into 8 portions or even put the ham in it. Do you think I should put flour? Just a thought....millions of thanks....
    [版主回覆08/24/2012 07:42:55]an hour and 15 mins!!?!?! it's far toooooo long! it may over ferment.

    always use extra flour when you think the dough is too sticky, but NOT too much.

    回覆刪除
  10. 去玩咗兩日, 唔洗煮飯. 今日返到屋企又落雨!
    [版主回覆08/24/2012 06:14:11]我依邊一直都好好天! 就算落雨都只係落一陣既過雲雨~

    回覆刪除
  11. 我都熱到乜都唔想煮呀
    [版主回覆08/24/2012 06:13:36]我依邊近依一兩日叫做涼返少少,不過日頭仍然好鬼熱! 開始有返意慾煮飯,不過仍然未想煲湯住.....

    回覆刪除
  12. thank you so much dear..... i will try again this weekend. Hope you have a lovely one, too. :-) xoxo
    [版主回覆08/24/2012 18:38:26]you're welcome! have a nice weekend.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...