2012年8月29日星期三

我們的非屎卜 (特長!)



唔知大家既FB friend list 裡面有無以下依類人?
平時日日喺FB New Feeds 撞口撞面,
但基本上你同佢
係零交流,
大家唔會互like post 又唔會留言吹水,
不過對方會突然失驚無神出現喺你page,
仲會一次過like 勻哂你最近幾日所有既post!
通常依
人一出現,
我就可以肯定會係以下兩種情況其中一種......


(1)  過幾日就係對方既生日(或對方有喜慶事)

對方可能覺得平時同你無交流,
佢生日恐防你都唔會留言同佢講生日快樂,
所以"臨急抱佛腳"like 勻哂你最近既post,
或突然變到好有興緻同你吹水,
以一連串"實際行動"去突顯你 + 佢之間係"朋友關係",
目的係提醒你過幾日記得去佢page 留個生日祝福!

不過待佢既生日過後,佢就會立即消失於你FB page,
直至下一年佢生日前又會突然再次出現,循環不息......

其實我覺得幾好笑!
不過我又無咩所謂,畢竟生日係一件好事,
而且生日既人係應該開心既~
生日大哂,所以我唔介意留言同對方講一聲生日快樂!

至於其他既喜慶事,我會視乎係咩
事,
睇吓件事既私人程度先決定留言與否,
畢竟祝福人地係應該出自自己真心先有意思~
若私人
喜慶事而我根本同對方唔熟,要我好奮雀躍咁去戥對方高興 + 祝福對方,
情感上我真係做唔到囉!
就好似我對明星宣佈結婚完全無感覺
一樣
與其好假咁去祝福人家,不如乾脆不祝!!


(2) 對方有事想你幫手

另一種突然出現你page 又like 又留言既人,
隨即你好快就會收到對方既pm,
pm 內容單刀直入要求你幫佢乜乜物物,
我對依種人真係非常反感!

因為我本身好抗拒"有事鍾無艷"既人,
平時click 個like 都懶得,但有事相求時,
就唔介意長篇大論打大段野同我講解佢既要求!
有人或者會覺得
舉手之勞幫吓人何樂而不為?
但若果我話你知,我同對方完全未見過面,
對方就開口問我幫佢買名牌手袋 (仲要幫佢寄埋!),
又或者想我提供非常個人既資料做佢擔保人(雖然唔係借錢),
咁你又覺得點呢?

依類人有一點令我覺得更加反感......
平時佢地完全唔like post,
但佢地突然出現留言既內容,會極盡誇大其詞地去讚!
一張好普通既相片分享,會比佢地讚到好神奇......
可能佢地認為咁樣會提高我答應佢地要求既機會?
不過真係唔好意思!
我應承唔應
承; 或我幫唔幫到,
要視乎favour 性質 / 自己能力範圍 / 我同對方關係如何,
無可能個個三唔識七走來美言我幾句,
我就要為對方赴湯蹈火!
否則我會好唔得閒 + 會覺得自己好戇居!!

通常我應付依種人都係當睇唔到,
對方通常都會醒扒咩事~
但有時對方會再盡最後努力like 多兩like,
企圖扭轉局勢,當然我會繼續ignore!
不過同時間我控制唔到自己覺得佢地好老土!!
無論朋友好網友好,
我都希望大家既相處中唔連帶任何特別目的~

除咗以上果類人之外,
我最想講既其實係我 + Mr.T 既FB最近發現以下依幾類人........

- FB page 空頁人
FB page 完全無update 過,
無post 無activity 無likes 無朋友留言......
相簿裡面相都唔多張,就算有都只係得幾張無關重要既相,對方開咗個FB AC,似乎除咗不停add friends 之外,
根本完全無用過,點睇都唔似係一個真AC!

我從來好少主動去add 其他人,
所以偶一為之accept 咗幾個空頁
人唔出奇,
不過問題來嘞......
有一個我N年前accept 既空
人,
最近連環向我幾位交流得最多既朋友發出 friend request,
當中包括我老公!
朋友向我查問對方係咩人時,
我先醒起對方存在喺我fd list!
我先至留意到依個人既
FB page 係全空既!!
佢既行為實在太古怪,
於是我 + 老公 + 依幾位朋友一齊block 咗依個空頁人!
為此我特別將自己
fd list 由頭檢查一次,
將裡面發現其他空頁人一拼
block哂,一了百了!!
- 自私mutual friends

最近連續有幾個人add 我FB,
我收到佢地既friend request email 時,
睇到我同佢地之間至少有一個
mutual friend......

我未accept 對方時,睇唔到對方page 既內容都好正常;
不過
accept 咗對方之後,
見到對方既
page仍然係空既,
甚至連我同佢之間
係邊個mutual friend 都睇唔到,
我就覺得: 妳add 我來托呀?

佢地既page 未必係空頁,
好有可能對方只係set 咗特別唔比我睇!
不過想睇我既野,但又唔比我睇返佢d野,
遇到依種自私既神秘人,
就算我accept 咗都會即時remove,仲會順手block 埋佢!!
我唔知道空頁人 + 自私神秘人既動機係咩?
不過如果佢地以為add 咗我FB會睇到我d"私人秘聞"既話,
咁佢地真係大可以慳返click add friend 依個動作!
 
例如唔知會唔會有人期望睇到我 + Mr.T喺FB嗌交? (我估呀吓!)
如果真係有的話就一定令佢地徹底失望,
莫講話我同老公好少嗌交,就算有我都唔會放上FB!
基本上我係唔會將所有自己認為係私隱既事擺上網
我既FB 只係當作一個mini blog 咁用,
所以我大部份post 都係public or friends of friends,
而內容可以話比我個Yahoo blog 更加瑣碎無聊!!
我從來都唔係果種乜人都add / accept 一餐,
Friend list 越add 得多人,
就以為自己相識滿天下既人來!
Don't get me wrong - 我絕對歡迎任何blog 友add我FB!

Add 咗我既人亦唔一定要留言比我或like 我既post,
好坦白我fd list 裡面既人,並非每一個都會有交流,
並非每一個人既page 我都會去睇~
但我希望大家可以公平地交流,
若我去睇既時候,唔會睇到係空頁!

- 自稱我粉絲

依類人其實之前已經遇過,但最近好似又再重臨,
不過佢地既對象係Mr.T 而唔係我!

曾經有人
pm Mr.T 自稱係我blog 粉絲,
跟手add 咗
Mr.T,
通常依個情況下
Mr.T都會直接accept 對方~

但奇就奇在......
自稱係我blog 粉絲,竟然只add Mr.T 唔add 我;
而對方喺Mr.T wall 留言或貼post,
又set 咗
只有Mr.T先睇到,我就完全睇唔到,
點睇對方都似係
Mr.T 粉絲,多過係我粉絲囉!

我一向視所有睇我blog 既人 - 無論鍾唔鍾意我blog 都好,
一律都係blog 友!
(後來發展成為朋友另計~)
從來我都唔鍾意粉唔粉絲依個concept!!

我唔知依類藉住自稱係我粉絲,
而走去暗啞底add 我老公既人究竟想做乜?
不過我喺度好鄭重咁講一次,
妳地要add 我老公就自便,
但請妳地唔好借我來過橋!

不過我老公accept 妳地與否就係另一回事嘞~
因為當佢唔知道add 佢既人係乜水時,佢就會走來問我!
最終結果就係我 + 我老公都會同時block 咗妳地!!

P.S. 我只係針對話就話係我粉絲,但只走去add 我老公既人! 已同時add 咗我 + 我老公既FB朋友仔不在此列,請勿對號入座啊~






Photobucket

20 則留言:

  1. 我對facebook無咩興趣囉, 主要係keep in touch with family, 好多人得閒就寫兩句無意義的句子,想人問吓點解呀, 你OK嗎, 想全世界估吓佢諗咩! D人真得閒, 成日都要central attention!
    [版主回覆08/30/2012 06:41:56]哈哈~~~~ 妳講中哂! 仲好啜核!! 我FB都有一個咁既人,三日唔埋兩日就update status 話自己依樣唔開心,果樣唔如意,最難得既係佢咁唔開心竟然係第一時間去FB公諸於世!
    初時我都會留一兩句鼓勵既說話,但久而久之佢成日都係咁,我就覺得佢生命中咁多唔如意,我唸我就算講10句都幫佢唔到,佢永遠都唔會變開心! (又或者講白d - 佢根本好享受依種attention!)

    回覆刪除
  2. 《Ka MaN 日記》2012年8月29日 下午5:16

    我FB近排都有好多空頁人 request...
    又話XXX係 mutual frd...
    我問XXX 你個FRD ADD我喎...
    我XXX FRD 話我佢都唔識呢個人...
    同我個XXX FRD 都係岩岩比嗰個空頁人ADD...
    我個FB 被迫轉去 timeline後呢啲空頁人就更多...
    [版主回覆09/01/2012 09:34:51]我FB有空頁人其實已經好耐! 唔係最近既事,不過最近空頁人開始add 我fd list 裡面close fds,搞到我既朋友(果咋真係朋友來!),咁我就要做吓野嘞!

    回覆刪除
  3. 我久不久就DEL FD LIST.....又唔多ACCEPT人....所以個FD LIST宜家好少人。。。遲D會仲少。。。但感覺良好。。。
    [版主回覆09/01/2012 10:20:48]不過我對佢地生唔生多個完全無興趣喎!
    [小車回覆09/01/2012 10:06:52]哈哈...你問番佢地幾時生多個....佢地即刻唔再問...
    [版主回覆09/01/2012 09:52:36]我依d無小朋友仲怪呀! 見都未見過佢地,三唔識七成日問我幾時生小朋友......真係好懷疑佢地社交生活係咪sad 到只局限online?
    [小車回覆09/01/2012 09:47:14]係呀...D人好奇怪...有小朋友呢D感覺仲緊要....D家長成日8你個小朋友D野...但你問番佢地...佢地又唔願答....我上左好多次當...唯有遇到呢D人問我野我是但答...FB 就DEL 晒佢地....
    [版主回覆09/01/2012 09:32:11]我FB只當mini blog 咁用,所以其實accept 咩人都無所謂! 不過既然係佢地主動add 我,點解乜都要隱藏哂? 好~ 佢地要隱吖嘛,得! 咁我就再進一步block 埋佢地,一拍兩散大家都無得睇!

    回覆刪除
  4. 你fb的經歷真係要幾奇怪有幾奇怪.
    我都覺得fb只係將自己想d想分享的野share出黎..如果連我開心唔開心及同老公吵架的野都想我sahre出黎.我唔會囉..係都同最friend的人講啦..而且只係一個人人都可以add你的平台..我唔覺得我需要咩都擺上網俾人睇囉..
    [ok回覆09/12/2012 14:49:47]我只可以講想睇你嗌交的人,一定會好失望囉!!
    [版主回覆09/12/2012 04:09:25]我估對方可能因為想睇我同老公嗌交先八我d野啫! 我唔知佢係咪真係咁唸~
    [ok回覆09/11/2012 10:03:03]依個人真係心理唔平衡+超級無聊..喜歡睇人地兩公婆吵架都有..好明顯係她本身的生活唔如意,想有人比她慘吧...可憐加可悲
    [版主回覆09/06/2012 20:01:19]之前一時醒唔起嘛!

    大概依個人認為喺我blog + fb 睇到既野唔係真既,所以向我好熟既朋友埋手,睇吓攞唔攞到咩料! 依個人曾經同我朋友講 - 唔抵得我同老公咁好! 可能佢想睇吓我有無同朋友呻過我同老公嗌交啩!
    [ok回覆09/06/2012 09:52:56]你應該再早d block她啦..
    [ok回覆09/06/2012 09:52:17]我都覺得係..我都係一個八卦的人,但都要八得有分串,知輕重先得架...如果真係同你好到無所不談的..咁就當然無問題啦..但係要透過第三者知道的事...咁即係當事人唔想話你知啦..而且你咁想知的點解唔問當事人,要係人地背後攪咁多小動作,咁唔會俾人覺得你係關心囉..好明顯係自己都知道知道身份唔適合問啦..咁都仲要問,就係死罪啦...最憎d咁假的人..有咩咪直接問囉...答唔答你係我自由囉..
    [版主回覆09/04/2012 19:57:40]之前有一個blog 友我同佢都幾啱傾,不過我無見過佢,後來大家add 咗FB...唔知係咪佢喺我FB睇唔到佢想睇既大龍鳳,佢成日向另一位我見過好多次 + 同我好熟既blog 友查問關於我既事! 我知道後就remove 咗佢,佢就去問同我熟既blog 友點解我會remove 佢!

    因為我FB fds of fds 都睇到,而我同依個人有共同朋友,即係話我remove 佢後,佢仍然睇到我既野,所以早排我順便block 埋佢! 我block 咗佢第二日,就見到佢入來睇過我個blog,所以我估我未block 佢前,佢一直都睇緊我FB!

    其實我都好八卦,不過幾八都好應該有個譜囉!
    [ok回覆09/03/2012 09:34:12]無錯...所以d人的心態都幾奇怪..又唔想俾人知他們的野又想睇人地d野
    [版主回覆09/01/2012 09:43:22]妳有我FB,妳都見我只貼無聊野啦!
    坦白講我好少唔開心,就算唔開心都唔會喺FB度抒發,唔開心時我真係無心情玩FB囉! 而且我有好多真正朋友,我唔開心時需要佢地時,會有佢地陪我傾訴比我發洩,唔需要用FB!! (就算FB都有pm 啦! )

    回覆刪除
  5. like~~~
    [版主回覆09/01/2012 09:14:35]哈哈~~~~ 我又like 妳個comment 先! FB上腦!!

    回覆刪除
  6. 你個辣椒仔都好有性格, 承認fb有時真係好懢...
    [版主回覆09/01/2012 09:01:20]既然佢地主動add 我,點解乜都要隱藏哂? 好~ 佢地要隱吖嘛,得! 咁我就再進一步block 埋佢地,一拍兩散大家都無得睇!

    回覆刪除
  7. 奇怪既人實在太多,有時都唔知邊個add我,太神秘,我都會delete佢算喇!!
    開啲假野出黎都唔知為咩!!
    [版主回覆09/01/2012 08:56:02]其實我FB無咩私隱野,比果咋人睇都無所謂,但我唔鍾意佢地鬼鼠既行為,我唯有block 咗佢地等佢地乜都無得睇!!

    回覆刪除
  8. 睇到呢篇文章即刻令我反思一下我的FB,我個FB朋友LIST得100人(全部都知佢係咩人先會響LIST內),今晚再返去CHECK下有無空頁人先
    [版主回覆09/01/2012 08:54:31]好明顯我FB用法同妳唔同~ 我FB大部份內容都好似blog 咁係公開,所以比果咋空頁神秘人睇都完全無所謂,不過始終要加咗朋友先睇得到,佢地乜都隱藏哂我覺得佢地太自私囉! 既然佢地唔比我睇,我就block 咗佢地等佢地乜都無得睇!!

    回覆刪除
  9. actually friendship should be very simple and should not have any material things/purposes involved. It is all about destiny - i.e. no force/pressure. Hence I have become very selective in terms of picking my own friends. Anyway, I find as we become older, the chance of meeting genuine friends is more difficult. I am not saying it is impossible though, just more difficult. I am sure you are smart enough to pick your own buddie. :-) Yes just block those people who are being nosey about your personal life. Really none of their business. Wonder why they have so much time on their hands.....
    [版主回覆08/31/2012 03:33:44]totally agree what you said!

    回覆刪除
  10. 有時候我都唔明LIKE應該點用.好似有朋友有件慘事,應該留言安慰吓,我見D人只接LIKE,咁慘重LIKE,怪怪的.
    [版主回覆09/01/2012 13:59:05]我都覺得果d係又like 唔係又like 既人真係好無腦! 學妳話齋 - 唔好講係慘事咁嚴重,有時見到有人遇到倒楣事,竟然有人去like,係咪即係同對方表示"抵你死! 我好心涼!!" 咁解呢?

    回覆刪除
  11. 係囉,都唔明點解啲人要咁做!
    [版主回覆09/01/2012 18:17:54]唔理得咁多佢地想做乜咯~
    總之如果佢地同我有mutual friend 既話,都可以睇到我某d FB post,真係想睇多d既話,可以正正經經正正常常咁add 我; 硬係要古古怪怪做異常小動作,我block 硬佢地,等佢地連果少少都無得睇!

    回覆刪除
  12. 美國代購DondonShopUS2012年9月3日 上午12:49

    睇完你呢個post, 好有同感呀, 我都試過2個FB friends, add完我, 又睇完我d野就自己消失咗, 佢地2人都係我以前既舊同事同舊朋友, 都唔明呢d人咩心態, 我都順手blcok咗佢地, 費事日後再嚟運吉, 另外如果有d FB friends, 從來都唔like人地既post ...仲好, 慳番唔使like番佢, 事實我press like, 都係出自真心, 值得既才like吓!
    [版主回覆09/04/2012 19:20:59]最少果兩個人係妳既舊同事同舊朋友,但整古造怪走來八我d野既人全部都係我無見過,甚至唔知佢存在既陌生人!

    我同妳一樣只會like 我真係like 既野,否則就無意思啦!

    回覆刪除
  13. 哈哈~ 我唔係空頁人, 不過係隱形人, 我會 update 我個 post, 但只係 for friend only... 又會睇其他 friend 嘅嘢不過甚少 like/留言, 冇人 like 我我又唔 mind, 有時真係唔明有啲人嘅心態, 係又 like 唔係又 like, 自己 upload 完又自我 like 下, 唔 like 唔留言又話 upload 嚟冇意思, like 得多有錢分咩... 隔一排會洗一洗個 fd list, 將啲極少/無聯絡嘅人 remove... 所以我啲 friend 話我喺 FB 好鬼冷漠吓
    [版主回覆09/06/2012 19:54:54]哈哈~~~~ 我見到依d唔止會反白眼,仲會藐咀!

    我都見過有人無啦啦寫篇野話想知道自己個blog 仲有幾多人睇,因為佢好忙無時間update,如果無人睇佢個blog,佢就會摺咗個blog 唔再寫~ 跟住就好似妳話齋 - 引咗大班人來留言話支持佢,叫佢繼續寫落去.....佢就話好感動大家咁支持佢,所以佢決定寫落去,逐一道謝支持佢既人......乜佢唔係話自己好忙既咩? 原來只要有人睇佢個blog,佢就會唔忙!
    [雲家莊莊主回覆09/06/2012 10:22:18]曾經睇過一個人氣 blogger 喺佢個 blog 同 FB fans page 度不下一次呻 "好多人睇但冇人留言" / "冇留言冇動力 update" 呀呢類說話, 每次一出就當然會引嚟一大咋留言啦, 但我覺得呢啲出口術好低莊, 有麝自然香, 有言就自然會留0架啦, 駛唔駛下下 count 住呀... 所以我睇完佢呢句就忍唔住 un-like 個 fans page 以後都唔睇佢....
    [版主回覆09/06/2012 04:51:13]FB又好blog 又好,我唔明點解d人咁care 有無人睇?
    我至憎有人入來依度留回應完全同我寫既野無關,只留句佢發表咗新網誌,叫妳入去睇佢blog! 依種人通常見佢喺好多其他blog 留一模一樣既回應!! 我一見到依隻即剷!
    [Molly 公路之星回覆09/05/2012 05:38:04]同意莊主!!我都有d咁0既性格朋友, 不過只要那些都是真朋友, 就會明白你的心態, 所以都係想做咩咪做咩lor~
    [版主回覆09/04/2012 19:18:00]就算幾熟都好,我都唔會個個post 都like,我只會like 我真係like 既野,否則就無意思

    回覆刪除
  14. 哈哈~~認同呀
    我身邊都有d 人係為左去8掛人地ge 野而去開個空頁fb, 果個人仲要8到出黎食飯時, 拎埋朋友部電話開人地個fb 8掛埋人地fb d frd ge 野,,,,,,,,勁無聊!!
    而果個人我都delete 左佢la, 我唔想比果d 8完人地野又要講人壞話ge 人有咁多話題~~~
    [版主回覆09/06/2012 04:45:48]妳完全講中哂我心聲!

    有時我會打一兩句只有自己先明白既野,目的唔係要人追問我咩事,只係想記低當時自己既心情! 了解我性格既人就會留句good luck 之類; 不過有d人就會不停回應估係咩事,我一係當睇唔到,一係直接回佢"我唔會講比妳知!" 學你話齋我係要講就自然會講,洗妳問? 自取其辱!
    [花菈回覆09/05/2012 10:28:52]咪係囉, 唔好話唔識ge 人la, 識得ge 就算好熟, 有d 野人地唔講, 都唔會打爛沙盆問到篤la, 未必人人都想公開晒所有野比你知, 佢想你知就會主動講, 更何況大家3唔識7, 知道左人地咁多野會有咩用??對自己有影響有關連嗎??
    學你話齋真係匪夷所思~~~~
    [版主回覆09/04/2012 19:10:27]之前我都提過有個我從未見過既扑友,成日走去問另一個我見過好多次好熟既扑友關於我既野,當時2個扑友都有我FB,直至熟果個話比我知另外果個人八得咁過份,我就remove 咗八卦果個!

    後來我發現只remove 佢係唔夠,因為我FB好多係公開 + fds of fds,而我同八卦既人之間有共同朋友,所以我早排順便block 埋佢! 點知我block 咗佢第二日,即時見到佢喺我blog 最近訪客出現 - 好明顯我remove 佢後,佢一直都有睇我FB!

    一個人對另一個基本上完全唔識既人八成咁真係匪夷所思!!!

    回覆刪除
  15. Molly 公路之星2012年9月4日 下午2:35

    好好彩我都未見過以上咁0既人, 也有d好似空頁的朋友, 不過係佢地真係唔多用facebook, 但因為其他朋友勸share相方便先會開個account; 但係話要8人地d嘢0既人真係好彩冇識到~~hehe
    [版主回覆09/06/2012 04:38:07]唔好彩識到都無問題 - 因為我而家會直接block 咗佢地!

    回覆刪除
  16. 我覺得自認係你粉絲反而add 你老公唔add 你呢種人最奇怪. 真係要小心呀. 而我自己好少upload 相上fb. 因為我蠢同懶. 反而係我老公upload 多d d 啦. 所以如果我係你fb 既朋友, 我估我係個種少upload 但會同人講生日快樂個種人囉. 哈哈哈.
    [版主回覆09/06/2012 04:38:26]咁又無咩要小心既,隔住個internet 佢地做到d乜? 而且我老公唔識中文,佢地就更加未必睇得明我老公寫乜(佢用好多slang),不過我唔鍾意佢地咁鬼鼠!
    我反而係update 開見到有人生日先會去留個言,如果我果日唔得閒update,我唔會特登入去祝人生日快樂! 最多會之後補返~

    回覆刪除
  17. 我都係妳粉絲不過無add到Mr.T
    [版主回覆09/08/2012 18:28:38]

    回覆刪除
  18. VV..how r u ? I just start the new school term ..busy busy busy..wish u all the best ar ^^
    [版主回覆09/12/2012 04:13:17]Im fine, thank you WaWa! all the best~

    回覆刪除
  19. D 人咁狼死!公然勾引你老公!道德觀念去咗邊?
    [版主回覆09/12/2012 04:12:47]唔知佢算唔算公然呢? 佢留言 + 貼post 喺我老公wall 好似只得我老公 + 佢先睇到! 唔記得咯~ 因為我老公發現佢其實無add 到我就block 咗佢咯!

    回覆刪除
  20. 總之依家好多人奇奇怪怪,小心為上!
    [版主回覆09/12/2012 21:58:09]多謝提醒! 不過as i said 我 + 老公都唔會擺重要私人野上網,so far so good~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...