2012年9月7日星期五

淮山杞子日月魚煲雞腳



1. 日月魚適量洗淨略浸。


2. 淮山、杞子、圓肉、蜜棗各適量和果皮塊洗淨備用。

3. 瘦肉洗淨,汆水備用; 雞腳剪去趾甲洗淨瀝乾。

4. 水大滾先放入瘦肉和雞腳,再放入其他材料,以大火煲至再大滾,轉小火煲3小時,用鹽調味即成。





Photobucket

8 則留言:

  1. 妳好,我想請問如果去supermarket 買瘦肉煲湯應該係買邊種(英文名稱)?定係要去肉檔度買?
    想响呢度煲湯但係無瓦煲,用返普通易潔煲得唔得呢?
    謝謝。
    [版主回覆09/09/2012 19:40:16]唔洗客氣!

    pork shank pork hock 依d好野洋人唔識貨當係下欄野,所以依邊賣得好平! 就好似雞翼雞肶依d平過雞胸一樣,估計係洋人鍾意啖啖肉懶累骨啩!

    Morrisons d肉真係平過其他超市! 除咗平d之外,仲新鮮d呢~ 以pack 肉來講,Tesco 新鮮度最差,所以我好少喺Tesco 買肉!

    哈哈~~~ 妳朋友一定覺得青紅羅蔔湯似臭屁味!
    [Sandy回覆09/09/2012 01:06:50]謝謝妳咁詳盡既回覆呀,我呢度附近得sainsbury 同埋tesco 咋咁我買pork joint 試下先。我之前响sainsbury 買左隻grill pork shank都係2.80 咋仲平過買半隻燒雞。我覺得响Morrisons D 肉係平D但係附近無...=_= 我試過煲青紅羅蔔湯比我英國朋友佢話煲個時好臭,哈哈.........
    [版主回覆09/08/2012 18:09:08]其實大間既中國人超市會有瓦煲賣! 不過用易潔煲來煲當然無問題~ IKEA 十零鎊一隻已經OK!
    [版主回覆09/08/2012 18:07:23]妳好Sandy,買咩肉來煲湯其實睇我去邊度方便架咋! 一般超市都可以買到架!
    Asda 可以買一大塊pack 好連皮既pork shoulder, pork joint, pork loin joint - 通常一pack 都太大舊,我會一開二另一半入冰格,可以冰一個月,有時依d無貨,我會買pack 連骨豬扒貼咗邊邊d油來煲湯;
    另外Morrisons 妳可以買到好平既連皮連骨pork shank (豬腳腱);
    中式超市肉枱可以買到pork hock (豬手腱) + 豬骨~

    回覆刪除
  2. 聽講雞腳唔好剪去趾甲, 煲湯無咁多肥油出喎?! 煲完上碟前才去掉趾甲可也!
    [版主回覆09/08/2012 17:49:10]我接受唔到見到佢地d腳趾甲喺我湯煲裡面煲3粒鐘!
    而且我唔介意多少少油水,反正d雞腳我都會食~ 而家人人煮乜都話要少油,甚至唔用油...但其實唔吸得唔夠脂肪一樣唔健康,頭髮皮膚會乾燥唔靚啊~

    回覆刪除
  3. 媽咪話日月魚明目, 而且用嚟煲湯好甜架
    [版主回覆09/08/2012 17:43:27]係呀~ 煲完湯既日月魚仲好好味架!
    我d日魚月全部係V婆婆買比我既,妳返開長洲都買返包來煲湯吖~

    回覆刪除
  4. 「而家人人煮乜都話要少油,甚至唔用油...但其實唔吸得唔夠脂肪一樣唔健康,頭髮皮膚會乾燥唔靚啊~」,超及認同,有時見有D人下油太少(當然下油都要適可而止),個菜乾爭爭,個人都係。有時我唔明咁多人瘦得好緊要,仲食埋D乾爭爭的嘢!不過,難怪你煮嘢咁叻。
    [版主回覆09/20/2012 02:39:34]個人覺得男人婆根本就唔識煮野食!
    [NatIvan回覆09/19/2012 13:40:39]男人婆淨係不停用好多麻油之麻!
    [版主回覆09/15/2012 00:59:52]果個男人婆咪又係! 每次見佢醃野都好似浸野咁來醃,聽到佢把聲就煩!!
    [NatIvan回覆09/14/2012 22:33:53]你呢篇個位阿姐簡直是經典,看佢的人可能是當獵奇節目,美國真是無奇不有!有時見香港呢邊之前有個美國節目,見個D女主持教人煮的東西,只能說OH! MY GOD! 一年前左右無線有個節目,有個女仔教煮牛肉湯之類,真是KILLING ME!!!
    [版主回覆09/12/2012 22:00:35]唔知你有無睇過我依篇呢?
    http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/81172

    見到你咁講,即時唸起依篇!
    [NatIvan回覆09/11/2012 00:11:03]香港而家有時有D人教人煮嘢食,看見真是滴汗!個個上親電視都自封或被封為廚神,最得人驚!
    [版主回覆09/09/2012 19:34:31]其實每樣食物只要適可而只唔好誇張地過量就無問題!
    我認為只要身體健康亦唔需要刻意去戒或避開某種食物! 就算營養師好多時都係叫少食某類食物,而唔係完全唔食~ 當然如果係醫生吩咐就唔同講法啦!

    有時見d人太緊張健康,依樣話唔食,果樣又話唔食......真係戥佢地無癮!

    回覆刪除
  5. 見到都想飲, 日月魚叫人係香港買先得. 唔使次次花生雞腳湯.
    [版主回覆09/10/2012 20:30:38]其實都好容易! 我pm 張真假對照圖比你,你託一個你認為比較精靈醒目唔易比人呃既人幫你買咪得囉!
    [WING回覆09/09/2012 21:39:32]吓! 咁鬼衰! 最衰唔係住妳附近, 如果唔係就有得搭.
    [版主回覆09/09/2012 19:29:09]託人買就要託個識貨之人呀,日月魚有分真假架! 假貨用死魷魚吸模整出來,煲出來d湯好腥仲會有臭腳味架!! 要小心啊~

    回覆刪除
  6. 好滋陰
    [版主回覆09/10/2012 20:28:11]女人有返咁上下年紀要保住個殼嘛!

    回覆刪除
  7. 個湯好正 !
    [版主回覆09/10/2012 20:27:06]真係好正架!

    回覆刪除
  8. 我都係經你介紹先知咩係日月魚, 煲湯真係勁好味
    [版主回覆09/10/2012 20:26:34]日月魚好味又有益,仲好明目架!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...