2012年9月9日星期日

如何選擇意大利粉?


上面兩隻同樣都係Spaghetti~
驟眼比較起上來,
上面果種顏色較深且偏黃
不過唔好以為有雞蛋喎!


傳統意大利pasta 基本上可分為2個種類 - 有蛋 + 無蛋:
有蛋成份既pasta,源自意大利北部,
無論咩形狀,一律統稱為Pasta all’uovo;
(
法律規定
Pasta all’uovo 雞蛋成份含量最少要有5.5%! )
而無蛋既pasta,則源於
意大利南部,成份只有水 + durum wheat semolina
統稱為
Pasta di semola di grano duro~

上面相中兩隻
spaghetti 都係無蛋既Pasta di semola di grano duro,成份一模一樣 - 100% durum wheat (杜蘭小麥);
不過點解望落有咁大分別呢?


十多年前我初來英時,
喺超市貨架上只買到上面深色果隻,下面果隻完全無見過!
直至我第一次去意大利旅行,見市面所售賣既pasta,
無論係
spaghetti, linguine, penne, fusilli, tagliatelle, lasagna, conchiglioni......
大部份都係下面果種"白哂哂"既樣!
咁究竟上面2隻spaghetti有咩分別呢?
購買時又應該選擇邊一種呢??


先講上面果一種......依種顏色偏黃既意粉非常之常見,
因為
以現代塑膠意粉器(Teflon dies)擠壓大量生產出來,所以close up 可以見到意粉表面非常光滑~

由於意粉表面光滑無空隙,
所以意粉汁料只流於表面唔會滲入意粉裡面,
如果一碟煮好既意粉睇起上來濕濕的好多汁,
就可以辨別出係意粉係Teflon
die pasta!



依種顏色較淺既,
係用傳統銅製意粉器(bronze dies)擠壓出來,
意粉表面粗糙充滿小空隙,
汁料容易充份沾附喺表面吸滲入意粉裡面,
令意粉更加好味道!
除此之外,bronze die pasta 既粗糙表面,
仲可以令
意粉時受熱更加均勻~
此bronze die pasta 被標榜為good quality pasta!


兩種拼埋一齊睇到質感分別好大!

除咗spaghetti 之外,
其他種類pasta 一樣有
bronze die Teflon die 之分架!


多年前第一次去意大利,第一次接觸到bronze die pasta,
買咗幾包
返來試吓,唔係馬後炮喎......
雖然當時完全唔知道bronze die Teflon die 既分別,
但我真係食得出bronze die 有分別 + 好食d!
不過係一種要親身去試,難以用說話文字去形容既好~
雖然bronze die pasta 表面睇起來粗粗的,
但煮熟後口感係絕對唔會"鞋"口既!



後來英國近年超市都開始售賣bronze die pasta,除非係一d好特別好少見形狀既pasta,
否則我買親既pasta 都一定係bronze die~Spaghetti 更加到咗"非bronze die 不吃"既地步呢!





Photobucket

23 則留言:

  1. 我係澳洲都有見到你所講既bronze die pasta , 我本身唔知佢地係bronze die pasta, 只係見佢係organic pasta 先買來試下, 但返屋企之後都發現同以前D意粉唔同樣, 仲以為organic pasta 先係咁, 睇你呢篇Blog 先知道分別, 如果咁講, 可能organic pasta 唔用得塑膠意粉器整啦! thx for sharing
    [版主回覆09/10/2012 18:51:36]應該唔係! 因為organic 只係指製造材料~ 英國依邊多咗好多唔同牌子既bronze die pasta,當中有部份標明係organic,亦有無指明有機與否~

    回覆刪除
  2. thanks for the information
    bronze die pasta好似正好多,下次我都要買來試下
    [版主回覆09/10/2012 18:45:32]you're welcome! 的確係有分別,有機會買來親身試吓吖~

    回覆刪除
  3. 英國返黎之後就好掛住Tesco,Asda,M&S,Sainsbury's.....真係行得好開心
    [版主回覆09/10/2012 18:46:55]

    回覆刪除
  4. 我好中意食意粉架!多謝V詳細介紹~
    [版主回覆09/10/2012 18:44:41]you're welcome!

    回覆刪除
  5. 多謝你的資料分享~
    我都要搵下有無bronze die pasta買黎試下先!
    [版主回覆09/10/2012 18:44:33]you're welcome!

    回覆刪除
  6. wowow 多謝你教我喔
    [版主回覆09/10/2012 18:44:24]you're welcome!

    回覆刪除
  7. thank you,多上了一課.
    [版主回覆09/10/2012 18:44:18]you're welcome!

    回覆刪除
  8. 你唔講真係唔知....
    [版主回覆09/10/2012 18:44:02]有機會見到bronze die pasta 買來試吓吖!

    回覆刪除
  9. 我好鐘意食意粉呀!!又學識一樣野喇,多謝分享..^_^..
    [版主回覆09/10/2012 18:42:56]you're welcome!

    回覆刪除
  10. 又學到野la, 下次去超市時留意下先~~
    不過澳門好多時都係百無, 想試真係有難度, 好似你果隻通粉, 搵過好多間超市都唔見
    [版主回覆09/10/2012 18:42:46]可能會比較少有,但我相信要搵既話一定會有!

    回覆刪除
  11. 為食二人組組圓2012年9月9日 下午10:04

    原來咁有學問, 多謝你呀~
    [版主回覆09/10/2012 18:41:42]you're welcome!

    回覆刪除
  12. 原來係咁ge~又學到野啦~多謝
    [版主回覆09/10/2012 18:41:33]you're welcome!

    回覆刪除
  13. 原來係咁.謝謝分享!
    [版主回覆09/10/2012 18:41:25]you're welcome!

    回覆刪除
  14. 勁!又向你學多樣嘢!我成日覺得一個地方的食物好唔好食,真係要嘗過當地正宗的口味及材料下判斷,咁先有較公平的看法!香港一般超市買到的都是光滑那種,索汁個種要去CC SUPER個類超市先有罷!鍾意煮嘢的人通常在味覺上應該較敏銳,不然,應該未必能烹調出美味的食物。HAHA,好大長今FEEL添!

    謝謝分享!
    [版主回覆09/12/2012 04:03:22]我成日覺得一個地方的食物好唔好食,真係要嘗過當地正宗的口味及材料下判斷,咁先有較公平的看法 </// 某程度上都啱既! 不過意粉依個例子係例外,因為英國買到既Teflon die pasta,其實都係意大利製! Teflon die pasta 唔係唔意大利,只係唔係傳統製法~

    回覆刪除
  15. 好犀利, 識咁多有關食物既野, 多謝你講我知~~
    [版主回覆09/12/2012 04:00:13]you're welcome! 我見依個資料幾有用,所以記低來分享~

    回覆刪除
  16. 多謝指教!!!
    [版主回覆09/12/2012 03:58:51]you're welcome!

    回覆刪除
  17. Very useful information.... 叻女!
    Thanks for sharing
    We make our own pasta occasionally (if we have time) and the sauce clings on the strand of pasta perfectly... I guess maybe its like what u said... The surface is rough and absorb more sauce!!!
    [版主回覆09/12/2012 03:58:36]i sometimes make my own pasta as well. i love making pasta, it's fun!

    回覆刪除
  18. 多謝分亨,每天看妳的blog都有不同的得著;無論飲食和生活都有
    [版主回覆09/12/2012 03:55:21]you're welcome Esther!

    回覆刪除
  19. 唔講真係唔知
    [版主回覆09/12/2012 21:49:57]無見過無得比較,唔知唔出奇啊~

    回覆刪除
  20. 入黎你度偷師係岩架....
    不過唔知香港有無呢..
    [版主回覆09/12/2012 21:48:21]寄包比妳試吓吖!

    回覆刪除
  21. 睇完你介紹,今日去買送果陣好快就俾我搵到~不過個PACKING就寫叫做BRONZO,我諗應該係一樣掛~好期待試下係咪真係咁唔同!!
    [版主回覆09/15/2012 01:01:21]BRONZO 係意大利文來嘛!

    回覆刪除
  22. 又可以學多樣野,thanks
    [版主回覆09/20/2012 02:32:37]you're welcome!

    回覆刪除
  23. 我比較中意最後那種短的...
    [版主回覆03/18/2013 08:37:53]我最鍾意都係spaghetti!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...