2012年9月27日星期四

荷葉飯



1. 預備白飯、雞蛋和蔥花; 冬菇浸軟後搾乾水切粒; 燒鴨胸和蝦仁切成丁; 乾蔥頭切碎備用。



2. 燒熱油鑊下蝦仁爆炒至轉色,加入冬菇粒兜勻炒香後灒紹興酒,用胡椒粉、糖、蠔油和少許麻油調味兜勻,盛起備用。



3. 再燒熱油鑊爆香燒鴨丁,灒酒後盛起備用。


4. 乾荷葉1塊以滾水略略燙軟後抹乾。


5. 大火燒熱油鑊爆香乾蔥蓉,用鑊剷將乾蔥蓉撥在鑊一邊騰出空位下蛋液,隨即加入白飯炒勻
至乾身。



6. 燒鴨、冬菇和蝦仁回鑊,生抽和糖調味兜勻。



7. 將(4)的荷葉攤開放在一個深的大碗內,放上炒好的飯。


8. 將炒飯包裹好,用牙籤固定位置封好隔水大火蒸20分鐘。




9. 將蒸好的荷葉飯包裹倒扣在淺碟上。




10. 剪開荷葉,灑上蔥花和莞荽即成。


熱辣辣充滿荷香香噴噴~~~~~






Photobucket

16 則留言:

  1. 呢個荷葉飯..又係食到停唔到口啦!
    [版主回覆09/28/2012 00:46:00]Mr.T食咗2大碟呢!

    回覆刪除
  2. 咁啱呀,我今日都整咗,準備星期六同朋友做節,見整開,仲整咗4隻珍珠雞。
    [版主回覆10/06/2012 05:39:36]我覺得乾既幾好,買定放喺度隨時想食即刻可以整~
    [Grace回覆10/06/2012 03:29:59]係呀都係乾㗎. 因為嗰日太多嘢食預備,所以預早整定,食之前先蒸 。
    [版主回覆09/28/2012 06:28:28]妳喺意大利係咪都係買乾荷葉呀?
    妳星期六先做節,咁快整定既?

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年9月27日 下午5:59

    呢個荷葉飯無得頂個賣相似足酒家吃但比酒樓的外型還要靚上百倍,現在外面好求其是蛋,真難看,睇到這些配料,真係想外賣架.Mrs. T你可以開私菜一定好多捧場客
    [版主回覆10/03/2012 02:56:48]Thank you 緊張大師!
    [緊張大師-小女人回覆10/02/2012 15:08:17]我朋友在美國也是這樣做,你又不妨一試呀,你心思細密又有不同主見你可以有好多不同花款和構思,相信你一定得,努力呀
    [版主回覆10/02/2012 01:11:42]真係太過獎嘞緊張大師!
    事實我真係唔覺得自己煮得特別好,我真係覺得我煮到既野,人人都會煮到!
    私房菜我真係無唸過,我認為英國無咁既市場~ 不過就有計劃同朋友一齊搞網上蛋糕店,暫時仲傾緊細節,未知會唔會成事呢!
    [緊張大師-小女人回覆10/01/2012 19:11:44]咦咦....你真的可以呀,有好多所謂私房菜的款式也沒你的好,真的,我朋友馬太弄得一手好菜,我好想她開一間玩下又可以做到自己鐘意的美食,她會在上海搞..我有機會都上去幫她,我一向不會講笑,若你不好我不會話好,事實係事實,可能暫時你覺得未係時候,當你在不停的進步時那才想一想都不妨
    [版主回覆09/30/2012 06:30:44]過獎嘞緊張大師!
    自家家常小菜,我邊有資格開私房菜.....

    回覆刪除
  4. 可以要一碗外賣嗎? haha
    [版主回覆09/30/2012 06:28:42]已經食哂鳥...下回請早! 嘻嘻~~~~

    回覆刪除
  5. 荷葉飯係我至愛黎架!
    你整得好靚
    [版主回覆09/30/2012 06:27:41]多謝Mrs Leung!

    回覆刪除
  6. 言語治療師加英文教師Carley2012年9月27日 下午9:18

    呢個我都整過呀,但唔知點解荷葉味不大呢!
    [版主回覆09/30/2012 06:27:16]我估一係妳用既荷葉唔靚; 一係妳包得唔夠密所以走味~

    回覆刪除
  7. 荷葉飯好靚, I love it.

    Yeah Peggy
    [版主回覆09/30/2012 06:26:08]Thank you Peggy!

    回覆刪除
  8. 緊張大師-小女人2012年9月28日 下午6:33

    Mrs.T中秋將至,祝願你和Mr.T節日愉快,幸福笑盈盈
    [版主回覆09/30/2012 06:08:14]大家咁話! 中秋節快樂啊緊張大師~

    回覆刪除
  9. 祝中秋人月兩團圓!呢個要跟住做!謝謝分享!
    [版主回覆10/01/2012 01:08:20]中秋節快樂啊Cooking Mama!

    回覆刪除
  10. 荷葉飯整得好靚睇到都知好香好好味
    [版主回覆10/01/2012 01:07:22]Thank you Andrea!

    回覆刪除

  11. [版主回覆10/03/2012 02:19:21]

    回覆刪除
  12. hi..初次到訪...你個荷葉飯好靚呀. 想問荷葉難買嘛? 好似唔多覺街市有既~
    [版主回覆10/06/2012 06:31:40]我住喺英國,包荷葉喺依度中式超市買既~
    我唔知香港邊度有得賣,不過見有人話藥材舖有,妳可以試吓!

    回覆刪除
  13. 好足料呀!
    [版主回覆10/07/2012 06:46:51]自家製當然足料啦!

    回覆刪除
  14. 整得好靚呀...D飯要煲到謹熟定要生d?
    [版主回覆10/09/2012 09:27:59]好似平時咁煲到熟!

    回覆刪除
  15. Thank you for your recipe. I love 荷葉飯
    [版主回覆11/12/2012 17:42:35]you're welcome bobo! hope you'll like this recipe~

    回覆刪除
  16. 睇見就香啦~英國有燒鴨賣嗎?
    [版主回覆12/21/2012 02:54:18]吓...妳住果度好偏僻架? 無中式酒樓既咩?

    無燒鴨...一係妳可以自己買鴨胸,用五香粉、鹽、糖、酒醃一晚,然後用焗爐烤熟再切粒; 一係簡單d用雞肉代替
    [小樹太太回覆12/20/2012 06:23:26]陳V,呢度無燒鴨賣,可以用咩代啊?
    [版主回覆12/11/2012 07:45:09]英國緊係有燒鴨賣啦! 有中國人既地方就有燒鴨賣架啦

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...